naujienos
Be franšizės būtų daug sunkiau
Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.
Veikla pagal franšizę leidyboje
„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.
Rinkodaros verslas „Instead OF“ sujungs inovatyviausius
Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.
„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
„Hilton Garden Inn“: apie situaciją rinkoje, franšizės pasirinkimą ir artėjantį startą
Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.
Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“
Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.
„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.
„McDonald‘s“ abejoja dėl savo mėsainių kokybės?
Greitojo maisto milžinas „McDonald‘s“ pareiškė, kad kai kurie jų restoranai gali turėti didelių problemų dėl higienos būklės.
Traukiasi picerijų tinklo „Papa John‘s“ įkūrėjas
„Papa John‘s“ įkūrėjas ir viešas veidas Johnas Schnatteris pirmąją šių metų dieną pasitraukė iš generalinio direktoriaus pareigų.
„Subway“ plečia savo tinklą Lietuvoje
Didžiausias pasaulyje amerikietiškas greitojo maisto restoranų tinklas „Subway“ lyg feniksas kyla iš pelenų.
Mažai girdėti vardai pranoko žvaigždes
Tarp geriausiai vertinamų Didžiosios Britanijos franšizių 100-uko ir keli Lietuvoje matomi vardai.
Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“
Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.
„Vapiano“ plėsis, bet kol kas ne Lietuvoje
Birželį per pirminį viešąjį akcijų siūlymą (angl. IPO) akcijas pardavęs itališkos tematikos restoranų tinklas sieks iki 2020-ųjų pelningai eksploatuoti 330 restoranų.
Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
„Coffee Hill“ Anykščiuose įkūrėjas: turi tikėti franšize, o ne tikėtis milijonų
Ryžtis kurti verslą nedideliame Lietuvos miestelyje – iš pirmo žvilgsnio rizikingai skambanti idėja.
„Adidas“ siekis būti arčiau žmonių
Sporto prekių bendrovė „Adidas“ siekia sutelkti dėmesį į skaitmeninę rinką ir 13 tūkstančių pagal franšizę veikiančių padalinių pasaulinę kontrolę.
Apie „Blue Shock Race“ ambiciją „išsimatuoti“ franšizę Lietuvoje ir ne tik
Kokį verslo modelį siūlo „Blue Shock Race“, pasakoja bendrovės bendrasavininkas Artis Dauginsas.
Franšizės sistema JAV milžinei „Coca-Cola“ padeda klestėti ir po šimto metų
Viena JAV milžinės „The Coca-Cola Company“ sėkmės paslapčių – franšizės pagrindu paremta produkcijos platinimo sistema. Kaip ji veikia?
Franšizavimo istorija Lietuvoje: nuo 90-ųjų iki šios dienos
Nors Lietuvos franšizavimo statistika dar nėra itin įspūdinga tarptautiniame kontekste, tačiau tam, kad ją tokią pasiektumėme prireikė virš 20 metų atkaklaus daugelio verslininkų darbo.
Kokia franšizavimo rinkos situacija Ukrainoje?
Ekonominė krizė Ukrainoje atskleidė franšizės kaip verslo modelio potencialą – franšizavimas šalyje tik populiarėja.