naujienos

viešas maitinimas | 2018-02-07

Be franšizės būtų daug sunkiau

Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.

verslas klientui (B2C) | 2018-01-31

Veikla pagal franšizę leidyboje

„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.

verslas klientui (B2C) | 2018-01-26

Rinkodaros verslas „Instead OF“ sujungs inovatyviausius

Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.

verslas klientui (B2C) | 2018-01-19

„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei

Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.

turizmas ir viešbučiai | 2018-01-17

„Hilton Garden Inn“: apie situaciją rinkoje, franšizės pasirinkimą ir artėjantį startą

Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.

viešas maitinimas | 2018-01-12

Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“

Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.

grožis ir sveikata | 2018-01-08

„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“

Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.

viešas maitinimas | 2018-01-05

„McDonald‘s“ abejoja dėl savo mėsainių kokybės?

Greitojo maisto milžinas „McDonald‘s“ pareiškė, kad kai kurie jų restoranai gali turėti didelių problemų dėl higienos būklės.

viešas maitinimas | 2018-01-03

Traukiasi picerijų tinklo „Papa John‘s“ įkūrėjas

„Papa John‘s“ įkūrėjas ir viešas veidas Johnas Schnatteris pirmąją šių metų dieną pasitraukė iš generalinio direktoriaus pareigų.

viešas maitinimas | 2017-12-29

„Subway“ plečia savo tinklą Lietuvoje

Didžiausias pasaulyje amerikietiškas greitojo maisto restoranų tinklas „Subway“ lyg feniksas kyla iš pelenų.

apžvalgos | 2017-12-21

Mažai girdėti vardai pranoko žvaigždes

Tarp geriausiai vertinamų Didžiosios Britanijos franšizių 100-uko ir keli Lietuvoje matomi vardai.

grožis ir sveikata | 2017-12-19

Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“

Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.

viešas maitinimas | 2017-12-14

„Vapiano“ plėsis, bet kol kas ne Lietuvoje

Birželį per pirminį viešąjį akcijų siūlymą (angl. IPO) akcijas pardavęs itališkos tematikos restoranų tinklas sieks iki 2020-ųjų pelningai eksploatuoti 330 restoranų.

apžvalgos | 2017-12-12

Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia

Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.

viešas maitinimas | 2017-12-05

„Coffee Hill“ Anykščiuose įkūrėjas: turi tikėti franšize, o ne tikėtis milijonų

Ryžtis kurti verslą nedideliame Lietuvos miestelyje – iš pirmo žvilgsnio rizikingai skambanti idėja.

drabužiai | 2017-11-28

„Adidas“ siekis būti arčiau žmonių

Sporto prekių bendrovė „Adidas“ siekia sutelkti dėmesį į skaitmeninę rinką ir 13 tūkstančių pagal franšizę veikiančių padalinių pasaulinę kontrolę.

baltijos | 2017-11-23

Apie „Blue Shock Race“ ambiciją „išsimatuoti“ franšizę Lietuvoje ir ne tik

Kokį verslo modelį siūlo „Blue Shock Race“, pasakoja bendrovės bendrasavininkas Artis Dauginsas.

maisto prekės | 2017-11-16

Franšizės sistema JAV milžinei „Coca-Cola“ padeda klestėti ir po šimto metų

Viena JAV milžinės „The Coca-Cola Company“ sėkmės paslapčių – franšizės pagrindu paremta produkcijos platinimo sistema. Kaip ji veikia?

apžvalgos | 2017-11-13

Franšizavimo istorija Lietuvoje: nuo 90-ųjų iki šios dienos

Nors Lietuvos franšizavimo statistika dar nėra itin įspūdinga tarptautiniame kontekste, tačiau tam, kad ją tokią pasiektumėme prireikė virš 20 metų atkaklaus daugelio verslininkų darbo.

pasaulio | 2017-11-09

Kokia franšizavimo rinkos situacija Ukrainoje?

Ekonominė krizė Ukrainoje atskleidė franšizės kaip verslo modelio potencialą – franšizavimas šalyje tik populiarėja.

  pirmas
  ankstesnis
3
4
6
7
kitas  
paskutinis