PASLAUGOS
Ant franšizės davėjo verslo slenksčio
Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.
Be franšizės būtų daug sunkiau
Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.
Veikla pagal franšizę leidyboje
„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.
Rinkodaros verslas „Instead OF“ sujungs inovatyviausius
Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.
„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
„Hilton Garden Inn“: apie situaciją rinkoje, franšizės pasirinkimą ir artėjantį startą
Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.
Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“
Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.
„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.
„McDonald‘s“ abejoja dėl savo mėsainių kokybės?
Greitojo maisto milžinas „McDonald‘s“ pareiškė, kad kai kurie jų restoranai gali turėti didelių problemų dėl higienos būklės.
Traukiasi picerijų tinklo „Papa John‘s“ įkūrėjas
„Papa John‘s“ įkūrėjas ir viešas veidas Johnas Schnatteris pirmąją šių metų dieną pasitraukė iš generalinio direktoriaus pareigų.
„Subway“ plečia savo tinklą Lietuvoje
Didžiausias pasaulyje amerikietiškas greitojo maisto restoranų tinklas „Subway“ lyg feniksas kyla iš pelenų.
Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“
Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.
„Vapiano“ plėsis, bet kol kas ne Lietuvoje
Birželį per pirminį viešąjį akcijų siūlymą (angl. IPO) akcijas pardavęs itališkos tematikos restoranų tinklas sieks iki 2020-ųjų pelningai eksploatuoti 330 restoranų.
„Coffee Hill“ Anykščiuose įkūrėjas: turi tikėti franšize, o ne tikėtis milijonų
Ryžtis kurti verslą nedideliame Lietuvos miestelyje – iš pirmo žvilgsnio rizikingai skambanti idėja.
„Denny‘s“ pradeda žygį į Europą
Pirmoji tipiška amerikietiška užkandinė „Denny‘s“ duris atvers Didžiojoje Britanijoje.
Naujos kartos barų tinklai „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ žvalgosi į Lietuvą
Apie ambicingą „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ pasirodymą franšizių rinkoje kalbame su šių latviškos kilmės prekės ženklų įkūrėju ir vadovu Peteriu Ozolsu.
„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
„RE/MAX“ franšizė už ketvirtadalį įprastos kainos
Amerikiečių nekilnojamojo turto milžinė „RE/MAX“ Didžiosios Britanijos nekilnojamojo turto agentams siūlo prisijungti prie franšizės tinklo už gerokai mažesnę kainą.
Žemės ūkio revoliucionierė „Agricon“ – ir Pabaltijyje
Skaitmenizacijos augalininkystėje idėjos vėliavnešiu visose Baltijos šalyse tapo vokiečių bendrovė „Agricon“.
Apie makiažu nepridengtą veiklos pagal „Make Up Store“ franšizę realybę
UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.