PASLAUGOS
Kas nerizikuoja, tas negeria šampano
Neįprastą drąsų sprendimą priėmęs vienas didžiausių maisto į namus tinklų pasaulyje – „Domino‘s Pizza“, dabar į viršų kelia šampano taures.
H. Schultzas, „Starbucks“ vėliavnešys, žadėjo niekada neparduoti franšizės
Daugelyje pasaulio rinkų „Starbucks“ kavinės auga kaip grybai po lietaus. Kaip įgyvendinama tokia žaibiška plėtra?
„Pingu‘s English“ vadovė Lietuvoje: „Jei ne franšizė, savo mokyklos nebūtume įkūrę“
Per trejus metus buvo įkurtos keturios anglų kalbos mokyklos „Pingu‘s English“ Lietuvoje.
Kitokio charakterio „Subway“: labiau šiuolaikiškas
Bendrovė „Subway“ pirmadienį paskelbė planuojanti evoliucinius pokyčius, neaplenkiant nė vieno savo tinklo restorano.
Mėsainių mėgėjai, išmeskite pinigines, tik nepamirškite savo išmaniųjų telefonų
„Burger King“ ar „McDonald‘s“ – kuris pirmauja mobiliųjų mokėjimų mūšyje? Svarstyklės, rodos, svyra „Burger King“ naudai.
Ant prekystalio – The Body Shop
Prancūzų kompanija L‘Oréal paskelbė pradėjusi derybas dėl jai priklausančio The Body Shop tinklo pardavimo, praneša BBC.
Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“
Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.
„Wingstop“: nepaisant „Brexit“, nutūps Jungtinėje Karalystėje
Netrukus vištų sparnelių gerbėjus Europoje pakvies dar vienas viešojo maitinimo verslo sektoriaus žaidėjas iš už Atlanto – „Wingstop“.
Kaip konkuruoti perpildytoje kosmetikos rinkoje?
Daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje pagal franšizę veikiantis „The Body Shop“ tinklas tapo sėkmingo verslo pavyzdžiu visame pasaulyje.
Franšizės įsigijimas negarantuoja verslo sėkmės
Žinomo restorano „Lizarran“ įkūrėjas Gediminas Jankus pasakoja apie franšizės pirkimą, restorano bankrotą ir išmoktas pamokas.
„McDonald’s“ turi planą, kaip susigrąžinti prarastus klientus
„McDonald’s“ pateikė siūlymą franšizės gavėjams – padengs 55 proc. išlaidų, reikalingų restoranų atnaujinimui.
Kas padengs „Statoil“ virsmo į „Circle K“ išlaidas?
Ką tik įvykęs naujo „Statoil“ vardo – „Circle K“ – pristatymas jau spėjo įžiebti karštas diskusijas.
BNI franšizė lietuviui padeda keisti šalies verslo kultūrą
Nerijus Lungys Lietuvoje plečia didžiausios pasaulyje tarptautinės verslo rekomendacijų organizacijos BNI skyrius.
Žvilgsnis į „Stenders“ verslo užkulisius
„Stenders“ sėkmingai vienija 220 parduotuvių tinklą 27-iose pasaulio šalyse. Neaplenkiama ir Lietuva.
Pirmą kartą istorijoje „Subway“ tinklas mažėja
„Subway“ išgyvena sunkmetį: JAV praėjusiais metais restoranų uždaryta daugiau nei atidaryta.
KFC milijonierius: pardavė franšizę ir užkariavo pasaulį
Susipažinkite su greito maisto restorano „Kentucky Fried Chicken“ receptų autoriumi.
Pirma kavinių tinklo „Tim Hortons“ stotelė Europoje – Škotija
Kanadietiškasis „Tim Hortons“ netrukus žengs į Europą. Ar galime tikėtis, kad sulauksime jo ir Lietuvoje?
Konkurencijos sargų akiratyje – „McDonald‘s“
Pasaulinio masto viešojo maitinimo kompanija „McDonald‘s“ sulaukė skundų.
„Čili picą“ domina plėtra Didžiojoje Britanijoje
Nors „Čili picos“ šlovės valanda, rodos, prigeso, įsigyti franšizę siūloma ir dabar.
„Drama Burger“ – naujas vardas lietuviškų franšizių davėjų gretose
Daugiau nei prieš tris metus Lietuvos restoranų rinkoje atsiradęs naujokas „Drama Burger“, šiandien klesti.