rinkos apžvalga
NT šachmatų partija: kas laimės, o kas pralaimės?
Trijų metų perspektyvoje Lietuvos nekilnojamojo turto tarpininkavimo rinka bus padalinta į laimėtojus ir pralaimėtojus.
„Catalyst Baltic“ investavo į verslo ateitį
Žingsniuoti savarankiškai ar tapti tarptautinio tinklo dalimi? Vilnietis renginių ir mokymų organizatorius Darius Lomsargis nusprendė surizikuoti ir pasirinko pastarąjį variantą.
„MiniBoss“ į verslumą skatina žiūrėti plačiau
Nuo mokymų suaugusiems bei įmonių darbuotojams iki franšizės pagrindu įkurtų savaitgalinių mokyklų vaikams.
Ir tarptautinio leidinio franšizė reikalauja išmonės
Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.
Nuo nulio iki mėnulio
Šiandien prisikėlusi „Aromika“ ruošiasi franšizei. O kadaise klestinčios „Aromikos“ dienos galėjo būti suskaičiuotos...
Ant franšizės davėjo verslo slenksčio
Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.
Be franšizės būtų daug sunkiau
Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.
Veikla pagal franšizę leidyboje
„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.
Rinkodaros verslas „Instead OF“ sujungs inovatyviausius
Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.
„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
„Hilton Garden Inn“: apie situaciją rinkoje, franšizės pasirinkimą ir artėjantį startą
Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.
Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“
Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.
„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.
„McDonald‘s“ abejoja dėl savo mėsainių kokybės?
Greitojo maisto milžinas „McDonald‘s“ pareiškė, kad kai kurie jų restoranai gali turėti didelių problemų dėl higienos būklės.
Traukiasi picerijų tinklo „Papa John‘s“ įkūrėjas
„Papa John‘s“ įkūrėjas ir viešas veidas Johnas Schnatteris pirmąją šių metų dieną pasitraukė iš generalinio direktoriaus pareigų.
„Subway“ plečia savo tinklą Lietuvoje
Didžiausias pasaulyje amerikietiškas greitojo maisto restoranų tinklas „Subway“ lyg feniksas kyla iš pelenų.
Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“
Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.
„Vapiano“ plėsis, bet kol kas ne Lietuvoje
Birželį per pirminį viešąjį akcijų siūlymą (angl. IPO) akcijas pardavęs itališkos tematikos restoranų tinklas sieks iki 2020-ųjų pelningai eksploatuoti 330 restoranų.
„Coffee Hill“ Anykščiuose įkūrėjas: turi tikėti franšize, o ne tikėtis milijonų
Ryžtis kurti verslą nedideliame Lietuvos miestelyje – iš pirmo žvilgsnio rizikingai skambanti idėja.
„Adidas“ siekis būti arčiau žmonių
Sporto prekių bendrovė „Adidas“ siekia sutelkti dėmesį į skaitmeninę rinką ir 13 tūkstančių pagal franšizę veikiančių padalinių pasaulinę kontrolę.