rinkos apžvalga
Kaip konkuruoti perpildytoje kosmetikos rinkoje?
Daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje pagal franšizę veikiantis „The Body Shop“ tinklas tapo sėkmingo verslo pavyzdžiu visame pasaulyje.
Franšizės įsigijimas negarantuoja verslo sėkmės
Žinomo restorano „Lizarran“ įkūrėjas Gediminas Jankus pasakoja apie franšizės pirkimą, restorano bankrotą ir išmoktas pamokas.
„McDonald’s“ turi planą, kaip susigrąžinti prarastus klientus
„McDonald’s“ pateikė siūlymą franšizės gavėjams – padengs 55 proc. išlaidų, reikalingų restoranų atnaujinimui.
Kas padengs „Statoil“ virsmo į „Circle K“ išlaidas?
Ką tik įvykęs naujo „Statoil“ vardo – „Circle K“ – pristatymas jau spėjo įžiebti karštas diskusijas.
BNI franšizė lietuviui padeda keisti šalies verslo kultūrą
Nerijus Lungys Lietuvoje plečia didžiausios pasaulyje tarptautinės verslo rekomendacijų organizacijos BNI skyrius.
Žvilgsnis į „Stenders“ verslo užkulisius
„Stenders“ sėkmingai vienija 220 parduotuvių tinklą 27-iose pasaulio šalyse. Neaplenkiama ir Lietuva.
Pirmą kartą istorijoje „Subway“ tinklas mažėja
„Subway“ išgyvena sunkmetį: JAV praėjusiais metais restoranų uždaryta daugiau nei atidaryta.
KFC milijonierius: pardavė franšizę ir užkariavo pasaulį
Susipažinkite su greito maisto restorano „Kentucky Fried Chicken“ receptų autoriumi.
Pirma kavinių tinklo „Tim Hortons“ stotelė Europoje – Škotija
Kanadietiškasis „Tim Hortons“ netrukus žengs į Europą. Ar galime tikėtis, kad sulauksime jo ir Lietuvoje?
Konkurencijos sargų akiratyje – „McDonald‘s“
Pasaulinio masto viešojo maitinimo kompanija „McDonald‘s“ sulaukė skundų.
„Čili picą“ domina plėtra Didžiojoje Britanijoje
Nors „Čili picos“ šlovės valanda, rodos, prigeso, įsigyti franšizę siūloma ir dabar.
„Benetton“ daugiau dėmesio skirs franšizėms
Tarptautinė Italijos mados namų „Benetton“ grupė iš naujo rikiuoja prioritetus.
„Drama Burger“ – naujas vardas lietuviškų franšizių davėjų gretose
Daugiau nei prieš tris metus Lietuvos restoranų rinkoje atsiradęs naujokas „Drama Burger“, šiandien klesti.
„Capital Realty“ tikslas – užkariauti Europą
„Pasaulis – mažas, o užkariauti jį gali ir lietuviško kapitalo įmonė“, – įsitikinę „Capital Realty“ vadovai.
„Švaros broliai“ planuoja dar intensyvesnę plėtrą
„Švaros broliai“ atidaro naujas tunelines plovyklas, o dar spartesnei plėtrai pasitelks franšizės gavėjus.
„Grimaldi‘s“ darbotvarkėje – tarptautinė plėtra
Bemaž šimtmečio patirtį sukaupęs „Grimaldi’s“ skelbia savo plėtros planus tarptautiniu mastu.
Sporto sirgaliams – „Hooters“
Vilniuje duris atvers sporto baras „Hooters“. Šiuo restoranu planuojama pradžiuginti ir latvius bei estus.
„Subway“ tiki, kad lietuvių širdis užkariauti dar pavyks
Restoranų tinklas „Subway“ neketina sudėti ginklų net ir po pirmosios nesėkmės.
„Tilted Kilt“ vietos po saule ieško Europoje
Sporto baras „Tilted Kilt“ žvalgosi potencialių franšizės gavėjų Europoje.
Ilgametė partnerystė neleido abejoti „Audimo“ franšize
Ramunė Petkūnienė, „Audimo“ franšizės gavėja, teigia, kad buvo gana užtikrinta savo sėkme.