2017-09-26

Franšizių paroda Lenkijoje: kodėl verta dalyvauti?

Penkioliktus metus iš eilės organizuojama didžiausia Vidurio ir Rytų Europoje franšizių paroda „Polish Franchise Expo 2017“ vyks spalio 26-28 dienomis Varšuvoje.

Proga parduoti franšizę

Organizatorių duomenimis, verslo pulsą parodoje išsimatuos per 200 franšizės davėjų. Dalyvaudami parodoje šie turės išskirtinę galimybę pristatyti savo franšizes plačiajai tikslinei auditorijai. Prognozuojama, kad franšizėmis besidominčių lankytojų skaičius šiemet sieks net 7 tūkstančius. „Didelė potencialių franšizės gavėjų koncentracija parodoje leidžia tikėtis nemažos užsimezgusių bendradarbiavimo ryšių, besibaigiančių sėkmingais sandoriais, konversijos“, – sako parodos organizatorės, profesialias konsultacijas verslo plėtros klausimais teikiančios bedrovės „PROFIT system“ direktorius Michal Wisniewski.

Ne ką mažiau svarbu ir tai, kad, dalyvaudami tokio masto parodoje, franšizės davėjai galės patikrinti savo franšizės rinkodaros strategiją, pasilyginti su kitais, net ir pačiais garsiausiais, pavyzdžiui, „Burger King“, „Domino’s Pizza“, „Papa John’s“. Kasmet didėjantys „Polish Franchise Expo“ dalyvių ir lankytojų srautai pažymi ne tik tai, kad apetitas franšizavimui Vidurio ir Rytų Europos regione auga, bet ir tai, kad franšizės pardavimų kontekste „gyvos“ davėjų ir gavėjų derybos parodose vis dar yra aktualios.

Sprendžiant, ar dalyvauti šioje parodoje, svarbu atkreipti dėmesį ir į Lenkijos, turinčios daugiau nei 39 mln. gyventojų, bei kitų Vidurio Europos rinkų (Čekijos, Vengrijos, Slovakijos, Serbijos ir kt.) potencialą. Svarstant apie tarptautinę plėtrą, daugelio drąsiausių Baltijos šalių verslininkų žvilgsnis, visų pirma, krypsta į Vakarų Europos šalis, atsargiausių – į Rytų Europos. O Lenkija ir kitos Vidurio Europos šalys yra nepelnytai paliekamos antrame plane.

Franchise Expo Poland

Lenkija ir kitos Vidurio Europos šalys daugelio verslininkų iš Pabaltijo yra nepelnytai paliekamos antrame plane.

Minčiai antrina ir franšizavimo ekspertas, konsultacinės bendrovės „Francity“ Latvijoje vadovas Juris Roganovs. „Tarptautinę plėtrą planuojantys Baltijos šalių verslininkai turėtų apsvarstyti perspektyvas ir Vidurio Europos rinkose. Pirmiausia, patogu yra tai, kad jos nuo mūsų nutolusios gana nedideliu atstumu. Taip pat, palyginti su Vakarų Europos valstybėmis, čia yra mažesnės įėjimo į rinką sąnaudos, mažesnė konkurencija, taip pat galimai didesnės pelno maržos, – sako J. Roganovs. – Kitaip nei Rytuose, kur ekonomika pastaruoju metu pasižymi dideliu nestabilumu, Lenkijoje ir kitose Vidurio Europos šalyse plėsti savo verslą yra mažiau rizikinga.“

Reikšminga, žinoma, ir panašus mentalitetas: Vidurio Europos ir Pabaltijo franšizės gavėjai pasižymi panašiais poreikiais ir vertybėmis, o tai palengvina regioninę verslo plėtrą.

Verta paminėti ir tai, kad Lenkija nuo seno puoselėja franšizavimo tradicijas ir šiandien ji, kaip jau rašė FranchiseINFO, brandesnė nei bet kada anksčiau: besibaigiant 2016 metams, šalyje buvo skaičiuojama per 1171 franšizės sistemų. Tai rekordinis skaičius, todėl franšizės verslo modelis, atrodo, yra išties priimtinas šiai rinkai.

Netrukus vyksiančioje „Polish Franchise Expo 2017“ dalyvaus ir franšizės davėjai iš Pabaltijo, kurių būstinė šiuo metu yra Jungtinėje Karalystėje – „Paysera LTD“. Šios bendrovės direktorius Liudas Kanapienis tikina, kad sprendimas dalyvauti parodoje – neatsitiktinis. „Lenkija yra išties mus dominanti rinka. Joje jau šiuo metu turime nemažai klientų ir įžvelgiame didesnės plėtros potencialą. Manome, kad pasinaudoti šiuo potencialu geriausiai galėtų vietinis franšizės gavėjas. Šiuo tikslu ir dalyvausime parodoje – tikimės užmegzti bendradarbiavimo ryšius su vietiniais verslininkais, suinteresuotais finansų sektoriaus franšizėmis, – komentuoja L. Kanapienis. – Tiesa, parodoje esame lankęsi ir pernai – likome maloniai nustebę žmonių srautais ir organizatorių darbu. Parodai ir patys ruošiamės iš anksto: norime apie savo dalyvavimą parodoje informuoti kuo daugiau suinteresuotųjų.“

Proga įsigyti franšizę ir susitikti su franšizavimo ekspertais

Franšizių parodoje Lenkijoje verta būti ne tik dalyviu, bet ir lankytoju. „Franšizių paroda Lenkijoje iš esmės yra aktuali visiems naujų verslo galimybių ieškotojams. Pabaltijo verslininkams verta apsvarstyti ir investavimo galimybes. Parodos lankytojai galės susipažinti ir su gana dideliu skaičiumi sąlyginai mažų investicijų reikalaujančiomis smulkaus verslo koncepcijomis, kurios daugeliu atvejų jau buvo išbandytos artimose Baltijos šalims rinkose“, – priduria J. Roganovs.

Tiesioginio kontakto su franšizių atstovais parodoje metu lankytojai galės išsiaiškinti visas franšizės įsigijimo sąlygas – kokių investicijų pareikalautų franšizė, kokios gavėjas gali tikėtis paramos iš davėjo, kokios galėtų būti investicijų atsipirkimo prognozės, kokie yra reikalavimai potencialiems gavėjams, kokie esminiai lokacijos verslui pasirinkimo aspektai ir kt.

Parodos organizatoriai taip pat žada, kad lankytojai galės sudalyvauti ne tik franšizių kontaktų mugėje, bet ir susitikti su franšizavimo ekspertais ir konsultuotis su finansavimo pritraukimo, teisės, nekilnojamojo turto ir kitais specialistais. Tris dienas truksiančios parodos metu bus vedamos paskaitos, praktiniai seminarai, diskusijų forumai.

---

Detalesnę informaciją apie „Polish Franchise Expo 2017“ rasite čia. Dėl dalyvavomo parodoje galite kreiptis į „PROFIT system“ partnerę Lietuvoje „Advanced Advice“.

Dalintis straipsniu