2017-11-28

Bendrovės „Adidas“ siekis būti arčiau žmonių

Sporto prekių bendrovė „Adidas“ siekia sutelkti dėmesį į skaitmeninę rinką ir 13 tūkstančių pagal franšizę veikiančių padalinių pasaulinę kontrolę.

Dėmesys franšizės gavėjams

Visai neseniai daugiau nei šimtą gyvavimo metų skaičiuojanti sporto drabužius ir batus gaminanti bei pardavinėjanti bendrovė paskelbė, kad jos planuose – dar didesnis dėmesys franšizės gavėjams. Pasak „Adidas“ viceprezidento Neelendro Singho, bendrovė sieks nustatyti bendras verslo taisykles visoms pasauliniam tinklui priklausančioms parduotuvėms.

„Būsime negailestingi, nes norime būti tikri, kad investuojame į žmones, kurie nori investuoti į mus“, – sakė N. Singhas.

Dar 2013-aisiais bendrovės valdyba iš naujo persvarstė savo poziciją dėl franšizės partnerių ir paskelbė, kad nori geriau kontroliuoti visų savo 13 tūkstančių franšizės pagrindu įkurtų parduotuvių verslo procesus ir rezultatus. Bendrovė taip pat sieks valdyti ir naujausius duomenis apie visus pardavimus ir klientus.

Šiuo metu specialiai suburta franšizės komanda siekia nustatyti visiems „Adidas“ franšizės gavėjams taikomus standartus. Tokių pokyčių tikslas – išvengti griežtų pardavimo taisyklių nesilaikymo ir padėti viešinti prekės ženklą kaip aukščiausios klasės prekių gamintoją ir mažmenininką.

Adidas

Būsime negailestingi, nes norime būti tikri, kad investuojame į žmones, kurie nori investuoti į mus.

Dėmesys klientams

Visai neseniai daugiau nei šimtą gyvavimo metų skaičiuojanti sporto drabužius ir batus gaminanti bei pardavinėjanti bendrovė pristatė naują išmanią mobiliąją programėlę, kuri turėtų padėti sutvirtinti ryšį su klientais ir dar geriau pateisinti jų lūkesčius. Programėlė turėtų padėti išsiaiškinti, kuo domisi klientai, kokie jų poreikiai ir pageidavimai.

Programėlę įsidiegęs klientas galės gauti naujausią informaciją apie specialius, tik jam pritaikytus pasiūlymus. Pavyzdžiui, apie savo mėgstamos spalvos sportinius batelius ar jam tinkamo dydžio sportinę aprangą. Specialūs pasiūlymai klientus pasieks atsižvelgus į jų anksčiau pirktas prekes, stebėtas paskutinių sporto varžybas ir paieškas socialiniuose tinkluose.

Dar vienas programėlės privalumas – klientai galės iš karto gauti atsakymus į savo užklausas bei naudotis elektronine parduotuve.

Kol kas ši išmanioji programėlė veikia tik Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Didžiojoje Britanijoje. Tačiau 2018-ųjų pirmoje pusėje programėlę savo mobiliuosiuose įrenginiuose galės įsidiegti ir kitų šalių gyventojai. Programėlę bus galima įsigyti naudojantis „Apple Pay“ arba „Android Pay“ mobiliosiomis programomis.

„Šia „Adidas“ programėle siekiame pagerinti klientų aptarnavimą ir suteikti jiems naują galimybę vos kelių žingsnių pagalba užsakyti savo prekes ir stebėti savo užsakymo kelionę, bendrauti su prekės ženklu ir gauti tik jiems skirtas aktualias naujienas“, – sako „Adidas“ skaitmeninio skyriaus vadovas Josephas Godsey.

Daugiau nei 60 procentų internetu įsigyjamų „Adidas“ prekių nuperkama naudojantis mobiliaisiais įrenginiais. Bendrovė tikisi, kad šis skaičius gerokai išaugs per ateinančius kelerius metus, kai klientai skirtingose pasaulio šalyse galės naudotis naująja programėle.

Vokietijos bendrovės „Adidas“ tikslas – iki 2020 metų pasiekti padidinti metines pajamas net keturis kartus – tai reiškia, kad jos turėtų siekti ne mažiau nei 4 milijardus eurų. Bendrovės atstovai tiki, kad naujoji mobilioji programėlė bus vienas kertinių tokios sėkmės komponentų.

Dalintis straipsniu

Ernesta Vinevičiūtė

Žurnalistė