„Grimaldi‘s“ darbotvarkėje – tarptautinė plėtra

Ketvirtadienis
2017-02-23
Bemaž šimtmečio patirtį sukaupęs „Grimaldi’s“ skelbia savo plėtros planus tarptautiniu mastu.
 

Tai puikiai JAV rinkoje prigijęs prekės ženklas, kuriuo ženklinama beveik 50 restoranų 11-oje Amerikos Valstijų ir panašu, kad tai nėra galutinis skaičius.

Picerijų gretose „Grimaldi‘s“ – legenda

Patsy Grimaldi, „Grimaldi‘s“ restorano įkūrėjas, picų kepėjo karjerą pradėjo dar būdamas 10 metų savo dėdės Patsy Lancieri „Patsy‘s“ restorane. Po dešimtmečio uolaus darbo P. Grimaldi pasiryžo pradėti savo nuosavą verslą. Labiausiai Manhatane startuoti norėjęs P. Grimaldi susidūrė su draudimais: jo įsitikinimu skaniausios picos tos, kurios keptos anglimi kūrenamose krosnyse, bet šios tuometiniame Manhatane nebuvo leistinos naudoti. Tokie draudimai privertė verslininką apsigalvoti ir pirmasis „Grimaldi‘s“ restoranas buvo atidarytas po garsiuoju Bruklino tiltu.

Rodos, vietovės pasirinkimas pasitvirtino – ypatinga picų gaminimo specifika greitai išgarsino „Grimaldi‘s“ prekės ženklą. Nors „Grimaldi’s“ prekės ženklu ženklinami bemaž 50 restoranų visoje JAV, žymiausias tebėra pirmasis restoranas Brukline, prie kurio vis dar driekiasi picų mėgėjų ar smalsuolių eilės. Ši legendomis apipinta picerija yra tapusi bene turistiniu objektu – nedovanotina palikti Niujorką neparagavus „Grimaldi‘s“ picos.

„Grimaldi’s“ restorano koncepcija puikiai prigijo JAV rinkoje – šiuo metu picerijų tinklą sudaro bemaž 50 restoranų 11-oje Amerikos Valstijų.

Garsiosios „Grimaldi‘s“ picos ypatingos ne tik dėl kepimo būdo (anglimi kūrenamose krosnyse), bet ir dėl „slapto“ padažo, kurio svarbiausioji sudėtinė dalis yra mocarela sūris.

Išskirtinis meniu, aukšta aptarnavimo kultūra, sumanios interjero detalės, efektyvios rinkodaros strategijos – per ilgus veiklos metus visa tai leido „Grimaldi‘s“ restoranui suburti didelį klientų ratą ir tapti vienu iš lyderių viešo maitinimo verslo sektoriuje. Nuo 2015 m. „Grimaldi‘s“ picerija vertinama penkiomis žvaigždutėmis.

„Grimaldi‘s“ franšizės gavėjams siūlo ne tik garsų vardą

Po sėkmingos „Grimaldi‘s“ restorano plėtros JAV rinkoje pradėti kelti didesnio masto uždaviniai. Šiuo metu „Grimaldi‘s“ pasiryžo žengti į tarptautinę verslo areną ir skelbia bendraminčių, kurie galėtų dalintis ta pačia verslo vizija ir plėsti prekės ženklą visame pasaulyje, paiešką.

„Metų metus gauname užklausas ne tik dėl „Grimaldi‘s“ picos, bet ir visos picerijos gabaliuko“, – juokais sako Joe Ciolli, „Grimaldi‘s“ picerijos CEO. „Stipriai praturtinę savo prekės ženklą, pagaliau jaučiamės išties pasirengę žengti į naujas rinkas už Atlanto ir jau netgi esame pradėję derybas dėl kelių franšizių atidarymo ne JAV ribose. Esame pasiryžę ir toliau tobulėti patys, kartu gerinti visą franšizės tinklo infrastruktūrą, visapusiškai remti visus savo tinklo narius“.

Šią paramą „Grimaldi’s“ franšizės davėjo organizacija organizuoja mokymais – tiek kulinarijos paslapčių, tiek verslo valdymo. Negana to, teikiama pagalba, planuojant naujai atidaromo restorano interjerą, aprūpinama verslui būtina įranga, įgyvendinama rinkodara ir pardavimų strategijos.

„Didžiuojuosi galimybe atstovauti „Grimaldi’s“ prekės ženklo plėtrai. Garsaus vardo „Grimaldi’s“ picerija gyvuoja jau daugiau nei visą amžių, o tai savo ruožtu, liudija neįkainojamą autentiškumą – juk „Grimaldi’s“ netgi naudoja unikalią vandens filtravimo sistemą“, – sako „Grimaldi’s“ franšizės plėtros Vidurio ir Rytų Europoje atstovas William Edwards.

„Grimaldi‘s“ picerijos ambicijos didelės, todėl ir bendraminčių ieško ne ką mažiau ambicingų. Tikimasi rasti franšizės gavėjus, kurie ryžtųsi organizuoti restoranų plėtrą miesto ar šalies mastu ir atverti keliolika picerijų.

Būtinosios pradinės investicijos į kelių naujų „Grimaldi‘s“ franšizių atidarymą yra 1,5-3 mln. JAV dolerių.

„Grimaldi‘s“ picerijos franšizę rasite FranchiseINFO.lt kataloge.


Franšizavimo konsultantė

populiariausi forume