baltijos
Franšizės gavėjo verslo plėtra: nuo vienos iki keliolikos franšizių portfelyje
Per pastaruosius kelis dešimtmečius franšizavimo industrija reikšmingai keitėsi. Ypač tai pastebėsime palyginę ankstyvuosius franšizės gavėjus su dabartiniais.
Sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ paslaugas siūlys visuose septyniuose kontinentuose
Didžiausias pasaulyje sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ franšizės pagrindu rudenį planuoja atidaryti naują padalinį Antarktidoje, rašo Observer.
Rinkodaros kampanijoje „Domino‘s Pizza“ pritaikė dirbtinį intelektą
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
Išrinktos geriausios franšizės: kaip keičiasi franšizių mados?
Verslo žurnalas „The Entrepreneur“ šiemet jau 40-tą kartą išrinko geriausias JAV franšizes. Kas dominuoja, o kas atsilieka?
Nepraleiskite progos nemokamai aplankyti franšizių parodą Paryžiuje
Iki vasario 14 dienos FRANCHISEinfo.lt skaitytojai turi galimybę nemokamai gauti lankytojo bilietą į kovo 17-20 dienomis vyksiančią parodą „Franchise Expo Paris“.
Personalizuotų knygų leidėjas ieško franšizės gavėjų Baltijos šalyse
Bendrovė „Modry Slon“ savo verslo sprendimais stebina Europos knygų rinką. Leidyklos vadovas Marekas Halfaras atskleidžia, kad pokyčių sieks įnešti ir į Baltijos šalis.
Pakvieskite savo klientus į virtualią ekskursiją „Google“ žemėlapiuose
„Google“ jau yra „įlindusi“ į ankštus Tarptautinės kosminės stoties koridorius ar pačius Baltuosius rūmus. Tačiau didelę pridėtinę vertę „Google“ kuria ir vietos verslui.
Koks bus „blockchain“ vaidmuo ateities franšizės tinkluose?
„Blockchain“ technologijos entuziastai prognozuoja: judame link to, kad visi tiekimo grandinės dalyviai bus susiję tarpusavyje ir turintys prieigą prie reikalingos informacijos realiu laiku.
„East Island“: plėtra pagal franšizės modelį padės užtikrinti kokybę
Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.
Franšizė padeda išlikti mobiliam
Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.
Ar reikia mokyti franšizavimo aukštosiose mokyklose?
Nors verslo vadybos studijos savo populiarumu muša rekordus, franšizavimą, kaip discipliną, aukštosios mokyklos kol kas ignoruoja. Visgi – atsižvelgiant į nūdienos poreikius, tai turėtų keistis.
Nuo nulio iki mėnulio
Šiandien prisikėlusi „Aromika“ ruošiasi franšizei. O kadaise klestinčios „Aromikos“ dienos galėjo būti suskaičiuotos...
Ant franšizės davėjo verslo slenksčio
Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.
„Forbes“ žurnalistas: kurkite vietinį verslą, bet mąstykite globaliai
Rygoje vykstančioje technologijų konferencijoje „TechChill“ kalbamės su „Forbes“ žurnalistu Monty Munfordu.
Rinkodaros verslas „Instead OF“ sujungs inovatyviausius
Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.
„Subway“ plečia savo tinklą Lietuvoje
Didžiausias pasaulyje amerikietiškas greitojo maisto restoranų tinklas „Subway“ lyg feniksas kyla iš pelenų.
Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“
Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.
Apie „Blue Shock Race“ ambiciją „išsimatuoti“ franšizę Lietuvoje ir ne tik
Kokį verslo modelį siūlo „Blue Shock Race“, pasakoja bendrovės bendrasavininkas Artis Dauginsas.
Franšizės rinkos dalyvius sunerimti verčia „jungtinio darbdavio“ sąvoka
Pagal išplėstą „jungtinio darbdavio“ sąvoką dabar franšizės davėjai gali būti laikomi atsakingi už franšizės gavėjų įdarbintus žmones.
„L‘Arome“ franšizė ieško verslo partnerių Lietuvoje
Apie mažmeninės prekybos tinklo „L‘Arome“ įėjimą į kvepalų rinką ir greitą ekspansiją, pardavus franšizes, kalbamės su šios mažmenininkės įkūrėju Davor Bagic.