Apie „Blue Shock Race“ ambiciją „išsimatuoti“ franšizę Lietuvoje ir ne tik

Ketvirtadienis
2017-11-23
Kokį verslo modelį siūlo „Blue Shock Race“, pasakoja bendrovės bendrasavininkas Artis Dauginsas.
 

Sukūrė elektra varomą gokartą

Dar prieš gerą dešimtmetį elektra varomos transporto priemonės niekaip nebuvo siejamos su greičiu. Tačiau šiandien neįtikėtinai greitai progresuodamos elektros technologijos skinasi kelią net į sporto pasaulį.

Smalsumo naujoms elektros technologijoms vedini jauni verslininkai prieš šešerius metus Latvijoje įkūrė bendrovę „Blue Shock Race“ ir ilgai netrukus sukūrė savo pirmąjį elektrinio variklio prototipą.

„Tuo metu elektrinės transporto priemonės visuomenėje dar neatrodė pilnavertės, todėl „pagavome“ azartą pakeisti šią nuostatą ir įrodyti, kad elektriniai varikliai savo įspūdingomis techninėmis charakteristikomis yra ne ką prastesni už analogiškus benzininius, – tikina A. Dauginsas. – Tad savo elektrinio variklio prototipą norėjome pritaikyti plačiau, bet gana keblia užduotimi tapo investuotojų paieška, kadangi į elektra varomas transporto priemones net ir investuotojai daugeliu atvejų žvelgė skeptiškai. Visgi savo entuziazmo dėka, galop, susiradome mumis patikėjusį investuotoją ir neilgai trukus, pritaikę savo technologiją, rinkai pasiūlėme elektra varomą gokartą.“

Tuo metu elektrinės transporto priemonės visuomenėje dar neatrodė pilnavertės, todėl „pagavome“ azartą pakeisti šią nuostatą.

Sukūrė kartodromą

„Paskaičiavome, kad pavienių elektra varomų gokartų kūrimas mums neš mažiau pelno nei viso verslo modelio sukūrimas, todėl kitas tikslas, kurį sau išsikėlėme, buvo elektriniams gokartams pritaikyti erdvę.

Daugeliui kartodromai asocijuojasi su niūriomis, nepatraukliomis ir atokiomis vietomis, – pabrėžia „Blue Shock Race“ bendrasavininkas. – Norėjosi tai pakeisti iš pagrindų, todėl nusprendėme, kad mūsų kartodromas turės būti ne kur kitur, o uždarose didelių susibūrimų erdvėse.

Tiesa, atkeipsiu dėmesį, kad nuo pat pradžių neketinome keisti pastato, kuriame įrengiame kartodromus, konstrukcijų, greičiau – adaptuoti kiekvienam jų individualiai ir su nedidelėmis investicijomis.“

Pirmąjį kartodromą „Blue Shock Race“ pristatė prekybos centre „Riga Plaza“. Ilgai netruko, kol įrengė ir antrąjį kartodromą – Liepojoje. Šių metų vasarą pasivažinėjimų kartingais aistruolius „Blue Shock Race“ pakvietė ir į didžiausią (apie 2 500 kv. metrų ploto) elektra varomų gokartų kartodromą Baltijos šalyse.

Pasiūlė franšizę

Kitas žingsnis, kurio nusprendė imtis latviai verslininkai – franšizuoti savo išskirtinį verslo modelį ir pasiūlyti potencialiems gavėjams įsigyti jau išbandytą verslą.

Pasak A. Dauginso, franšizės gavėjai jau šiandien turi galimybę pasirinkti iš dviejų „Blue Shock Race“ verslo formatų. Pirmasis – tai jau esamų patalpų pritaikymas kartodromui, kurio plotas svyruoja nuo 250 iki 500 kv. metrų. Tokio tipo kartodromas gali būti įrengtas bene bet kur: prekybos centruose, pramogų parkuose, netgi švietimo įstaigose. Investicijos į tokių kartodromų kūrimą, pašnekovo teigimu, siekia apie 150-250 tūkst. eurų, priklausomai nuo gokartų skaičiaus ir jų apkrovos. Antrasis formatas – tai jau atskiro kartodromo statymas. Tokio kartodromo statyba ir įrengimas svyruoja nuo 250 tūkst. iki pusės milijono eurų.

Esame pasirašę kontraktą su lietuvių įmone „Uno Parks“. Bendradarbiaudami su ja, jau 2018-ųjų pradžioje atidarysime kartodromą Vilniaus prekybos centre „Ozas“.

„Blue Shock Race“ bendrasavininkas tikina, kad abiejų franšizių formatų įsigijimo atvejais, franšizės gavėjams bus užtikrinta viskas, ko reikia naujo verslo pradžiai: kartodromo projektavimas, interjeras, takeliai trąsoms, patys gokartai, personalo mokymai, rinkodarinė medžiaga – nuo pat vaizdo įrašų iki skrajučių.

Laikas, per kurį galima pasiekti investicijų grąžą, priklauso nuo patalpų pasirinkimo, tačiau, pasak pašnekovo, tikėtina, kad lūžis turėtų būti po pusantrų-trejų veiklos metų.

„Nors dar palyginti trumpą laiką siūlome „Blue Shock Race“ franšizę, jau sulaukėme užklausų iš JAV, Europos, Rusijos, Artimųjų Rytų. Bene labiausiai mumis domisi prekybos centrų savininkai. Jausdami didelį išorinį susidomėjimą, nebijome sau kelti didelių planų, todėl po dvejų metų matome save net ir didžiausiose pasaulio rinkose. Net ir Dubajuje“, – didelių ambicijų neslepia A. Dauginsas.

„Blue Shock Race“ Lietuvoje

A. Dauginsas pasakoja, kad netrukus pasivažinėjimus elektriniais gokartais „Blue Shock Race“ pasiūlys ir Lietuvoje. „Esame pasirašę kontraktą su lietuvių įmone „Uno Parks“. Bendradarbiaudami su ja, jau 2018-ųjų pradžioje atidarysime kartodromą Vilniaus prekybos centre „Ozas“. Kol kas tai bus laikinas projektas, demo versija.

Svarstome ir apie franšizės pardavimą, – akcentuoja A. Dauginsas. – Šiuo metu jau esame užmezgę kontaktą su potencialiu vietiniu franšizės gavėju, kuris jau turi patirties pasivažinėjimų kartingais paslaugos teikime. Visa tai dar derybiniame procese, tačiau paspartinti jį tikimės ištestavę rinką.“


Franšizavimo konsultantė

populiariausi forume