Picerijų tinklas „Little Ceasars“ plečia analogų industrijoje neturinčią savitarnos sistemą

Šeštadienis
2019-05-18
Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
 

Besikeičiant valgytojų poreikiams, maitintojai neišvengiamai vis daugiau investicijų skiria užsakymo internetu pateikimui ir pristatymui į klientui patogią vietą. Tačiau ne ką mažiau reikšmingi išlieka ir fiziniai restoranai, kur kliento pasitenkinimą vėlgi dažnai nulemia aptarnavimo greitis. Tad didelė ir lėtai judanti klientų eilė restoranuose neretai tampa dideliu iššūkiu, organizuojant efektyvų skubančių valgytojų aptarnavimą.

Orientuodamasis į skubančiuosius, franšizės tinklas „Little Ceasars“ gyvą klientų eilę keičia savitarnos sistema. Pirmiausia klientas, pasinaudodamas „Little Ceasars“ mobiliąja aplikacija, pateikia savo užsakymą ir atlieka apmokėjimą. Kai kliento užsakymas yra paruoštas atsiėmimui, mobiliojoje aplikacijoje jis apie tai gauna informacinį pranešimą. Tuomet į piceriją atvykęs klientas keliauja tiesiai prie savitarnos punkto, kur yra paprašomas įvesti trijų skaitmenų PIN kodą arba nuskaityti QR kodą. Atlikus tai, automatiškai atsiveria lentyna, kurioje – kliento užsakymas. Taip praleidęs gyvą eilę klientas be jokio kontakto su restorano personalu iškart atsiima savo užsakymą ir nedelsiant gali mėgautis patiekalu.

Pirmąją tokią maitinimo įstaigų industrijoje savitarnos sistemą „Little Ceasars“ viešai pristatė 2017 m. rugpjūtį. Sistema buvo testuojama daugiau negu dešimtyje „Little Ceasars“ restoranų JAV. Testavimo rezultatai buvo palankūs ir daug žadantys. Todėl iki 2018 m. rugsėjo „Little Ceasars“ franšizės davėjas ir franšizės gavėjai savitarnos sistemą įdiegė beveik visuose „Little Ceasars“ restoranuose JAV.

Po beveik metų praktiškai taikant savitarnos sistemą, John Hotchkiss, 46 „Little Ceasars“ franšizės pagrindu veikiančių restoranų valdytojas, komentuoja, kad nauja sistema stipriai prisideda prie pajamų augimo.

„Džiaugiamės klientams galėdami pasiūlyti greitesnį aptarnavimą, išvengiant įprasto greito maisto restoranams būdingo aptarnavimo proceso. Džiaugiasi tuo ir klientai – girdime daug puikių atsiliepimų dėl naujos sistemos. Jie yra patenkinti, turėdami galimybę užeiti į restoraną ir iškart atsiimti savo užsakymą. Tad ketiname tęsti klientų edukaciją, kaip naudotis nauja sistema. Tikimės, kad tai ir toliau reikšmingai prisidės prie užsakymų internetu plėtros“,  viliasi J. Hotchkiss.

„Little Ceasars“ franšizės gavėjas akcentuoja, kad buvimas vieninteliais maitinimo įstaigų industrijoje įdiegusiais tokią savitarnos sistemą yra didelis konkurencinis pranašumas. „Tai leidžia mums diferencijuoti savo paslaugas itin konkurencingoje interneto aplinkoje“, – sako jis.

J. Hotchkiss džiaugiasi ir didele franšizės davėjo pagalba, investuojant į naujos savitarnos sistemos viešinimą ir informuotumo, kaip ja naudotis, didinimą. „Vieningai organizuojama kiekviename tinklo restorane ir televizijoje reklama buvo labai svarbi, kurstant klientų susidomėjimą. Kartu ir restoranų personalas nekantravo sulaukti įdiegtos sistemos“, – pasakoja franšizės gavėjas.

David Scrivano, „Little Caesars“, franšizės davėjo kompanijos vadovas, taip pat pastebi, kad grįžtamasis ryšys dėl naujai nacionaliniu mastu įdiegtos savitarnos sistemos buvo išskirtinai pozityvus. Anot jo, reakcijos buvo palankios tiek iš picų valgytojų, tiek iš franšizės gavėjų.

Tarptautinė franšizės asociacija (angl. International Franchise Association, IFA) taip pat įvertino franšizės tinklo „Little Ceasars“ pokyčius – apdovanojo už inovacijas rinkodaros ir technologijų srityje. „Džiaugiamės matydami, kad didelės apimties franšizės tinklas vardan geresnės kliento patirties, vartojant paslaugą, geba vieningai diegti inovacijas“, – pabrėžė Robert Cresanti, asociacijos vadovas.

Be savitarnos sistemos „Little Ceasars“ naujomis funkcijomis papildė ir savo mobiliąją aplikaciją. Pavyzdžiui, aplikacija besinaudojantys klientai jau gali pateikti savo užsakymą nebūtinai užsakymo dienai, o bet kuriai iš artimiausių šešių dienų. O norėdami prisijungti mobiliojoje aplikacijoje, klientai gali tai padaryti, pasinaudodami asmens dokumento, piršto antspaudo ar veido atpažinimo funkcija. 

J. Hotchkiss dėsto, kad savitarnos sistemos diegimas viename restorane ir integracija su mobiliąja aplikacija kainavo per 16 tūkst. JAV dolerių (per 14,32 tūkst. eurų). Nauja savitarnos technologija užpatentuota ir sukurta, bendradarbiaujant su „Apex Supply Chain Technologies“.


Franšizavimo konsultantė

populiariausi forume