baltijos

baltijos | 30.10.2018

Pakvieskite savo klientus į virtualią ekskursiją „Google“ žemėlapiuose

„Google“ jau yra „įlindusi“ į ankštus Tarptautinės kosminės stoties koridorius ar pačius Baltuosius rūmus. Tačiau didelę pridėtinę vertę „Google“ kuria ir vietos verslui.

„Google“ jau yra „įlindusi“ į ankštus Tarptautinės kosminės stoties koridorius ar pačius Baltuosius rūmus. Tačiau didelę pridėtinę vertę „Google“ kuria ir vietos verslui.

verslas klientui (B2C) | 15.09.2018

Franšizė padeda išlikti mobiliam

Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.

baltijos | 24.08.2018

Ar reikia mokyti franšizavimo aukštosiose mokyklose?

Nors verslo vadybos studijos savo populiarumu muša rekordus, franšizavimą, kaip discipliną, aukštosios mokyklos kol kas ignoruoja. Visgi – atsižvelgiant į nūdienos poreikius, tai turėtų keistis.

kosmetika, juvelyrika ir dovanos | 17.02.2018

Nuo nulio iki mėnulio

Šiandien prisikėlusi „Aromika“ ruošiasi franšizei. O kadaise klestinčios „Aromikos“ dienos galėjo būti suskaičiuotos...

verslas klientui (B2C) | 14.02.2018

Ant franšizės davėjo verslo slenksčio

Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.

baltijos | 10.02.2018

„Forbes“ žurnalistas: kurkite vietinį verslą, bet mąstykite globaliai

Rygoje vykstančioje technologijų konferencijoje „TechChill“ kalbamės su „Forbes“ žurnalistu Monty Munfordu.

verslas klientui (B2C) | 26.01.2018

Rinkodaros verslas „Instead OF“ sujungs inovatyviausius

Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.

viešas maitinimas | 29.12.2017

„Subway“ plečia savo tinklą Lietuvoje

Didžiausias pasaulyje amerikietiškas greitojo maisto restoranų tinklas „Subway“ lyg feniksas kyla iš pelenų.

grožis ir sveikata | 19.12.2017

Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“

Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.

baltijos | 23.11.2017

Apie „Blue Shock Race“ ambiciją „išsimatuoti“ franšizę Lietuvoje ir ne tik

Kokį verslo modelį siūlo „Blue Shock Race“, pasakoja bendrovės bendrasavininkas Artis Dauginsas.

baltijos | 19.10.2017

Franšizės rinkos dalyvius sunerimti verčia „jungtinio darbdavio“ sąvoka

Pagal išplėstą „jungtinio darbdavio“ sąvoką dabar franšizės davėjai gali būti laikomi atsakingi už franšizės gavėjų įdarbintus žmones.

kosmetika, juvelyrika ir dovanos | 06.10.2017

„L‘Arome“ franšizė ieško verslo partnerių Lietuvoje

Apie mažmeninės prekybos tinklo „L‘Arome“ įėjimą į kvepalų rinką ir greitą ekspansiją, pardavus franšizes, kalbamės su šios mažmenininkės įkūrėju Davor Bagic.

baltijos | 26.09.2017

Franšizių paroda Lenkijoje: kodėl verta dalyvauti?

Penkioliktus metus iš eilės organizuojama didžiausia Vidurio ir Rytų Europoje franšizių paroda „Polish Franchise Expo 2017“ vyks spalio 26-28 dienomis Varšuvoje.

baltijos | 05.09.2017

Verslininkas be didelių investicijų? Taip, tai įmanoma!

Imtis konkrečių žingsnių savo svajonės – būti pačiam sau viršininku – link, daugelis nesiryžta baimindamiesi, kad jiems nepasiseks arba tai kainuos didelius pinigus.

baltijos | 14.07.2017

Ištyrė, koks lietuvių požiūris į verslą

Šalies gyventojų apklausos atskleidė naujausias verslo tendencijas: pats kurti verslą norėtų kas trečias lietuvis.

viešas maitinimas | 06.02.2017

„Subway“ tiki, kad lietuvių širdis užkariauti dar pavyks

Restoranų tinklas „Subway“ neketina sudėti ginklų net ir po pirmosios nesėkmės.

namui ir sodui | 02.02.2017

IKEA plečiasi į Latviją

Bus atidaryta dar viena IKEA Baltijos šalyse – šįkart netoli Rygos.