franšizės davėjų istorijos

verslas klientui (B2C) | 11.09.2018

Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį

Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.

Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.

kosmetika, juvelyrika ir dovanos | 23.05.2018

Ispanai įsigijo lietuvišką YURGA franšizę

Menas ir verslas – kaip aliejus ir vanduo. Kiek beplaksi, jie vis tiek atsiskirs. Tokie žodžiai nuskamba iš juvelyrės Jurgos Lago lūpų.

švietimas | 24.04.2018

Veikia, net kai savininkas sistemoje nedalyvauja

Taip teigia kūdikių akademijos ir vaikų darželio „Mažųjų valdos“ įkūrėja bei „7 intelektų lavinimo programos“ sumanytoja Renata Lazdin.

verslas klientui (B2C) | 19.01.2018

„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei

Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.

viešas maitinimas | 12.01.2018

Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“

Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.

grožis ir sveikata | 08.01.2018

„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“

Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.

viešas maitinimas | 17.10.2017

Naujos kartos barų tinklai „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ žvalgosi į Lietuvą

Apie ambicingą „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ pasirodymą franšizių rinkoje kalbame su šių latviškos kilmės prekės ženklų įkūrėju ir vadovu Peteriu Ozolsu.

finansai | 10.10.2017

„Paysera“ franšizę pritaikė ir „fintech“ srityje

Pasaulinį elektroninių atsiskaitymų tinklą plėtojanti „Paysera“ veiklą pradėjo nuo interneto svetainių kūrimo.

viešas maitinimas | 03.10.2017

„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo

Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.

viešas maitinimas | 14.09.2017

Kaip prancūzo Lietuvoje įkurta „Thierry“ „išsimatavo“ franšizę

Beveik septynerius metus skaičiuojantis kepyklų-kavinių tinklas „Thierry“ jau užkariavo lietuvių širdis, netrukus mėgins – ir baltarusių.

viešas maitinimas | 24.08.2017

Maisto magijos ir „čiopiškos“ dvasios pavilioti

„Duonos ir žaidimų!“ Maisto studijų tinklas „Čiop Čiop“, kurį valdo UAB „Kinkanas“, šį seną romėnišką posakį perskaitė savaip – patį maisto gaminimą pavertė netikėta pramoga.

drabužiai | 11.08.2017

„Julia Janus“: pirmoji franšizė – tik repeticija

Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.

viešas maitinimas | 31.03.2017

„Čili picą“ domina plėtra Didžiojoje Britanijoje

Nors „Čili picos“ šlovės valanda, rodos, prigeso, įsigyti franšizę siūloma ir dabar.

viešas maitinimas | 14.03.2017

„Drama Burger“ – naujas vardas lietuviškų franšizių davėjų gretose

Daugiau nei prieš tris metus Lietuvos restoranų rinkoje atsiradęs naujokas „Drama Burger“, šiandien klesti.

nekilnojamasis turtas | 03.03.2017

„Capital Realty“ tikslas – užkariauti Europą

„Pasaulis – mažas, o užkariauti jį gali ir lietuviško kapitalo įmonė“, – įsitikinę „Capital Realty“ vadovai.

verslas klientui (B2C) | 24.02.2017

„Švaros broliai“ planuoja dar intensyvesnę plėtrą

„Švaros broliai“ atidaro naujas tunelines plovyklas, o dar spartesnei plėtrai pasitelks franšizės gavėjus.