2017-09-13

L’Arome

1999-aisiais į prestižinių kvepalų rinką įsiveržęs mažmeninės prekybos tinklas „L‘Arome“ metė iššūkį rinkos žvaigždėms. Kaip? Pasiūlė išskirtinę verslo koncepciją ir pardavė franšizę!

Perkant tradiciškai vadinamus originalius kvepalus, mokama ne vien už aromatą. Didžioji dalis pinigų išleidžiami ne už ką kita, o patį „brand‘ą“. Taip pat kainuoja ir originalus kvepalų buteliukas, graži pakuotė, parfumerių komanda, reklaminė kampanija, platinimas, pardavimai.

Tokiame kontekste išsiskiria „L‘Arome“ – šis prekybos tinklas suteikia klientams puikią galimybę naudotis kokybiškais kvepalais už prieinamą kainą kiekvienam. Surinkę daugiau kaip 230 geriausių aromatų kolekciją „L‘Arome“ ekspertai pilsto kvepalus pagal individualius kliento poreikius. Čia pats klientas renkasi kiek mililitrų ir kokio dizaino buteliuką nusipirkti. Tai klientas, kuris prioritetą skirią pačiam produkto turiniui – aromatui.

Kaip gaminami kvepalai, žino nedaugelis, bet „L‘Arome“ ekspertų darbu nelieka nusivylę net ir patys didžiausi kvapų gurmanai. Visa „L‘Arome“ produkcija – tiesiai iš pačio pasaulinio parfumerijos centro – Graso (Provanso regiono Prancūzijoje).

„L‘Arome“ parfumerijos gaminių kūrimo procesui naudojamos tik per ilgametę veiklą patikrintos medžiagos. Visi „L‘Arome“ kvepalai yra parfumuoti (EDP), juose nejuntamas stiprus alkoholio kvapas.

Kroatijoje įkurta išskirtinės verslo koncepcijos „L‘Arome“ išgarsėjo ir toli už namų rinkos ribų. Visos 60 šio tinklo prekybos vietų veikia pagal franšizę ir populiarumo laurus skina jau ir Čekijoje, Slovakijoje, Kanadoje, Izraelyje, Slovėnijoje, Italijoje, Serbijoje.

Prie „L‘Arome“ populiarumo tarp franšizės gavėjų prisidėjo davėjo lankstumas ir palankios finansinės verslo modelio perdavimo sąlygos. Perkant franšizę, nėra nei pradinių, nei periodinių franšizės mokesčių. O ir pati prekybos vieta nereikalauja didelių investicijų. Investicijų dydis priklauso nuo pasirinkto „L‘Arome“ prekybos vietos formato, kurių yra trys:​

  • firminė parduotuvė (angl. single shop);

  • prekybinė salelė prekybos centre (angl. kiosk (island) in the shopping mall);

  • produkcijos stendas parfumeriją siūlančioje parduotuvėje (angl. corner in the existing shop, selling similar products).

Franšizės gavėjas gali rinktis steigti bet kurį „L’Arome“ prekybos vietos formatą. Pasirinkus formatą ir vietą, franšizės davėjai gavėjui pateikia būtinųjų investicijų ir jų atsiperkamumo skaičiavimus. Didžiausių investicijų pareikalaus firminė parduotuvė, bet palyginti su panašaus pobūdžio parduotuvėmis, pinigų nereikės begalės. Bendrai investicijos (parduotuvės baldai, įrengimas, pirminis užpirkimas) gali siekti apie 10 tūkst. eurų.

Svarbu nepamiršti ir to, kad turėsite užsitikrinti ir apyvartinį kapitalą, kuris leis apmokėti einamąsias išlaidas tol, kol bus pasiektas lūžio taškas. Bet investicijų grąža dėl didelės (100-300 proc.) maržos turėtų būti sugeneruota gana greitai – per vienerius firminės parduotuvės veiklos metus. Prekybinės salelės ir produkcijos stendo atveju pradinės investicijos bus kur kas mažesnės, o ir atsiperkamumas, tikėtina, greitesnis.

Taigi jei įsigysite „L’Arome“ franšizę:

  • Neišleisite didelės sumos prekybos vietos atidarymui;
  • Neturėsite mokėti nei pradinių, nei periodinių franšizės mokesčių;
  • Subursite nedidelę komandą, kurios vadyba nebus sudėtinga;
  • Net jei esate visiškai naujokas parfumerijos industrijoje, netruksite tapti rinkos vilku;
  • Būsite apmokyti visų „L’Arome“ verslo paslapčių;
  • Gausite visapusišką davėjo paramą ir palaikymą;
  • Įgysite išskirtines teritorines teises „L’Arome“ verslo plėtrai.
Informacija apie kandidatą
Vardas ir pavardė *
El. pašto adresas *
Telefono numeris *
Miestas
Papildoma informacija
Miestas, kuriame planuojate atidaryti „L'Arome“ *
Kuris „L'Arome“ prekybos vietos formatas Jus domina? *



Klausimai ir komentarai
If you see this, leave this form field blank

Dalintis straipsniu