rinkos apžvalga

baltijos | 31.07.2018

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

franšizės gavėjų istorijos | 29.06.2018

Neturėjo kito kelio

Kai labai nori, net ir kultūriniai skirtumai, kalbos barjeras, įvairūs suvaržymai negąsdina. Tačiau prieš nusprendžiant įsigyti franšizę, svarbu viską gerai apskaičiuoti.

franšizės gavėjų istorijos | 23.06.2018

Pasiūlė lietuviams netikėtą skonį

Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.

franšizės davėjų istorijos | 23.05.2018

Ispanai įsigijo lietuvišką YURGA franšizę

Menas ir verslas – kaip aliejus ir vanduo. Kiek beplaksi, jie vis tiek atsiskirs. Tokie žodžiai nuskamba iš juvelyrės Jurgos Lago lūpų.

franšizės gavėjų istorijos | 02.05.2018

Kaip tapti matomais tarptautinėje erdvėje?

Viena iš Lietuvos mokymo ir verslo konsultavimo įmonių „Keras, Savickas ir partneriai“ nuo pat jos įkūrimo pradžios turėjo tikslą dominuoti tarptautinėje erdvėje.

franšizės davėjų istorijos | 24.04.2018

Veikia, net kai savininkas sistemoje nedalyvauja

Taip teigia kūdikių akademijos ir vaikų darželio „Mažųjų valdos“ įkūrėja bei „7 intelektų lavinimo programos“ sumanytoja Renata Lazdin.

franšizės gavėjų istorijos | 13.04.2018

Pradėjo, kai apie franšizę retas kas žinojo

1993-iasiais į Lietuvą atkeliavusi unikali pagal japonų ir vokiečių metodinę sistemą sukurtos muzikos mokymo programos netruko išpopuliarėti.

franšizės gavėjų istorijos | 26.03.2018

Franšizė padidintos rizikos srityje

Dėsninga, kad keičiantis rinkos poreikiams, randasi naujų verslo nišų. Franšizė neaplenkia ir jų. Puikus to pavyzdys – vasario mėnesį Vilniuje debiutavęs „blockchain“ technologijų centras – pirmasis toks Europoje.

franšizės gavėjų istorijos | 14.03.2018

„Catalyst Baltic“ investavo į verslo ateitį

Žingsniuoti savarankiškai ar tapti tarptautinio tinklo dalimi? Vilnietis renginių ir mokymų organizatorius Darius Lomsargis nusprendė surizikuoti ir pasirinko pastarąjį variantą.

franšizės gavėjų istorijos | 07.03.2018

„MiniBoss“ į verslumą skatina žiūrėti plačiau

Nuo mokymų suaugusiems bei įmonių darbuotojams iki franšizės pagrindu įkurtų savaitgalinių mokyklų vaikams.

franšizės gavėjų istorijos | 21.02.2018

Ir tarptautinio leidinio franšizė reikalauja išmonės

Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.

baltijos | 17.02.2018

Nuo nulio iki mėnulio

Šiandien prisikėlusi „Aromika“ ruošiasi franšizei. O kadaise klestinčios „Aromikos“ dienos galėjo būti suskaičiuotos...

baltijos | 14.02.2018

Ant franšizės davėjo verslo slenksčio

Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.

franšizės gavėjų istorijos | 07.02.2018

Be franšizės būtų daug sunkiau

Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.

franšizės gavėjų istorijos | 31.01.2018

Veikla pagal franšizę leidyboje

„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.

baltijos | 26.01.2018

Rinkodaros verslas „Instead OF“ sujungs inovatyviausius

Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.

franšizės davėjų istorijos | 19.01.2018

„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei

Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.

franšizės gavėjų istorijos | 17.01.2018

„Hilton Garden Inn“: apie situaciją rinkoje, franšizės pasirinkimą ir artėjantį startą

Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.

franšizės davėjų istorijos | 12.01.2018

Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“

Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.

2
3
4