KillFish

informacija apie franšizę

franšizės aprašymas

„KillFish“ baro pavadinimas nėra iš piršto laužtas – unikalus verslo modelis išties leido kompanijai „sužvejoti“ savo sėkmę ir atsidurti populiariausių franšizių gretose.

Nors pirmasis „KillFish“ baras buvo įkurtas tik 2009-aisiais, šiandien šio prekinio ženklo barai aptarnauja klientus jau per 50-yje miestų, o nuolatinių lankytojų skaičiuojama jau per milijoną. Paklausite – koks gi „KillFish“ sėkmės receptas?

„KillFish“ vadovaujasi elementariu, nesenstančiu ir tiesiausiai į sėkmę vedančiu principu: „maksimalūs rezultatai minimaliomis išlaidomis“.

„KillFish“ verslo modelis išsiskiria unikalia tinklinio (angl. multilevel) marketingo sistema „Pakviesk draugą“: kiekvienas lankytojas su savimi atsivesdamas draugą, anksčiau dar nebuvusį šiame bare, išlošia pats – atvedusiajam skaičiuojami 5 proc. nuo atvestųjų bare išleistos sumos.

Ši sistema organizuojama, pasitelkiant specializuotas lankytojų korteles, kurios supaprastina ir daugelį kitų svarbių funkcijų – staliukų rezervacijas, išankstinius užsakymus, muzikinius pageidavimus ir kt. Tokie sprendimai leidžia užmegzti individualų ryšį su kiekvienu klientu ir nuolat didinti lojalių klientų skaičių, neišleidžiant tradicinei rinkodarai nė cento!

„KillFish“ baro stilius – minimalistinis, taigi, įsigiję franšizę ir startuodami su šiuo verslu, neišleisite didelių sumų baro patalpų įrengimui ir einamajam remontui. Lyginant su daugelio kitų barų franšizėmis, „KillFish“ pranašesnė ir investicijų į atsargas atžvilgiu: siūlomas gėrimų ir maisto asortimentas yra gana pigus ir prieinamas plačiam vartotojų spektrui. O ir pati franšizės kaina yra nedidelė.

„KillFish“ nestokoja ambicijų ir teigia: „Per ateinantį dešimtmetį būsime įsikūrę kiekvienoje pasaulio sostinėje!“. Prisijunkite ir Jūs prie sparčiai augančio franšizių tinklo ir savo sėkmę galėsite pradėti „žvejoti“ vos po 2 mėnesių.

savarankiškų padalinių skaičius

7

Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius

59

veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams

pagalba franšizės gavėjui

  • Programinė įranga (tiekimas, įdiegimas, jos naudojimo apmokymai).
  • Baro patalpų projektavimas ir dizainas.
  • Asistavimas darbuotojų atrankos procese ir jų apmokymai.
  • Rinkodarinė medžiaga ir rinkai pritaikytas internetinis tinklalapis.
  • Rekomendacijos, perkant baro inventorių. 

preliminarios investicijos

  • Būtinosios pradinės investicijos baro atidarymui: 65 000-97 000 Eur (į šią sumą įskaičiuotas pradinis franšizės mokestis – 10 000 Eur).
  • Periodinis franšizės mokestis: 6 %.
  • Preliminarus investicijų grąžos laikotarpis: 12-14 mėn.

pagrindiniai reikalavimai

  • Verslo vadybos ir valdymo patirtis.
  • Finansinis pajėgumas: minimalios nuosavos pradinės investicijos - 40 % visų būtinųjų investicijų sumos. 

informacija apie franšizės davėją

KILLFISH MANAGEMENT COMPANY

Engelso prospektas, 13/2-15N,Sankt Peterburgas, Rusija

+78124480800

fran@killfish.ru

killfish.ru

kontaktinis asmuo kandidatams

Varvara Berezhnaya

Plėtros departamento vadovė

 

detalesnė informacija

Norėdami gauti detalesnę informaciją, užpildykite žemiau esančią formą, kuri bus nusiųsta tiesiogiai KillFish.

žinutė
Vardas ir pavardė *
Miestas *
Tel. nr. *
El. pašto adresas *

visi straipsniai

skaitomiausi

Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.