Franšizė padeda išlikti mobiliam

Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.

Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį

Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.

Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“

Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.

Žvilgsnis į „Stenders“ verslo užkulisius

„Stenders“ sėkmingai vienija 220 parduotuvių tinklą 27-iose pasaulio šalyse. Neaplenkiama ir Lietuva.

Baldų mažmenininkė „BoConcept“ – išaugusiems iš „Ikea“ marškinėlių

Apie UAB „Vividum“ įsigytą danišką „BoConcept“ franšizę kalbamės su įmonės direktore Laura Budrevičiūte-Bakštys.

Sporto sirgaliams – „Hooters“

Vilniuje duris atvers sporto baras „Hooters“. Šiuo restoranu planuojama pradžiuginti ir latvius bei estus.

„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“

Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.

BNI franšizė lietuviui padeda keisti šalies verslo kultūrą

Nerijus Lungys Lietuvoje plečia didžiausios pasaulyje tarptautinės verslo rekomendacijų organizacijos BNI skyrius.

Šiauliečio verslininko drąsa atsipirko: „Coffee Inn“ klesti

Paulius Jankūnas, pirmasis išdrįsęs atidaryti „Coffee Inn“ kavinę franšizės pagrindu, dalinasi savo patirtimi.

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“

Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.

Veikla pagal franšizę leidyboje

„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.

Naujos kartos barų tinklai „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ žvalgosi į Lietuvą

Apie ambicingą „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ pasirodymą franšizių rinkoje kalbame su šių latviškos kilmės prekės ženklų įkūrėju ir vadovu Peteriu Ozolsu.

Be franšizės būtų daug sunkiau

Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.

„Subway“ tiki, kad lietuvių širdis užkariauti dar pavyks

Restoranų tinklas „Subway“ neketina sudėti ginklų net ir po pirmosios nesėkmės.

Kaip prancūzo Lietuvoje įkurta „Thierry“ „išsimatavo“ franšizę

Beveik septynerius metus skaičiuojantis kepyklų-kavinių tinklas „Thierry“ jau užkariavo lietuvių širdis, netrukus mėgins – ir baltarusių.

Verslo guru: „Maitinimo įstaigų verslas žiaurus“

Verslo guru Martynas Rimavičius vardija ne vieną iššūkį, su kuriais tenka susidurti verslo pradžioje, ir perspėja, kad maitinimo įstaigų verslas yra žiaurus.

„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis

Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.

Reputacijos gniaužtuose: kaip laimėti?

Gyvename prekės ženklo fanatizmo laikais, kai daugybę verslo sandorių, ypač kalbant apie franšizės pardavimus, lemia reputacija, prie kurios kūrimo (arba griovimo) neišvengiamai prisideda kiekvienas franšizės gavėjas.

Kas padengs „Statoil“ virsmo į „Circle K“ išlaidas?

Ką tik įvykęs naujo „Statoil“ vardo – „Circle K“ – pristatymas jau spėjo įžiebti karštas diskusijas.

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

„Hilton Garden Inn“: apie situaciją rinkoje, franšizės pasirinkimą ir artėjantį startą

Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.

Pirminė franšizių atranka

Jei atlikęs savianalizę franšizės gavėjas yra pasirengęs žengti dar vieną žingsnį, metas pasirinkti franšizę.

Franšizė, bet ne ta

Ką bendro su franšize turi „Deadpool“, „Kakė Makė“, „Piktieji paukščiai“ ar „Žvaigždžių karai“?

Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“

Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.

Franšizių efektyvumas – legendos?

Ar Lietuvoje veikiančios tarptautinės franšizės yra efektyvios? Kaip tai atspindi metinės franšizių apyvartos ir vidutinio darbuotojų skaičiaus rodikliai?

Veikia, net kai savininkas sistemoje nedalyvauja

Taip teigia kūdikių akademijos ir vaikų darželio „Mažųjų valdos“ įkūrėja bei „7 intelektų lavinimo programos“ sumanytoja Renata Lazdin.

Franšizės įsigijimas negarantuoja verslo sėkmės

Žinomo restorano „Lizarran“ įkūrėjas Gediminas Jankus pasakoja apie franšizės pirkimą, restorano bankrotą ir išmoktas pamokas.

„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei

Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.

H. Schultzas, „Starbucks“ vėliavnešys, žadėjo niekada neparduoti franšizės

Daugelyje pasaulio rinkų „Starbucks“ kavinės auga kaip grybai po lietaus. Kaip įgyvendinama tokia žaibiška plėtra?