EASY WINE

informacija apie franšizę

franšizės aprašymas

Lietuva – ne Ispanija ar Italija. Mūsų klimatas neleidžia čia sirpti gardžioms vynuogėms, tačiau pasižiūrėjus iš arčiau matyti, kad šalis sparčiai evoliucionuoja vyno pažinimo ir vertinimo aukštumų link – daugiau išmanymo, noro eksperimentuoti, degustuoti, savarankiškai rinktis, pirkti specializuotose parduotuvėse. Didžiulį pagreitį įgaunanti moderni vyno vartojimo kultūra suformavo didelį potencialą turinčią verslo nišą, kurioje vietos galite atrasti ir Jūs, prisijungę prie rimtai nusiteikusių vyno revoliucionierių „Easy Wine“!

Savo pasirodymą vyno rinkoje „Easy Wine“ pradėjo Latvijos sostinėje Rygoje. Verslo modelio pelningumą jau įrodė ir Gruzijoje, Tbilisyje. Kruopščiai sumodeliavę visus verslo procesus, apgalvoję visas smulkmenas, pritaikę pažangiausius pasaulyje technologinius sprendimus, „Easy Wine“ meistrai netruko sulaukti pasisekimo namų rinkoje ir, profesionaliai franšizavę savo verslo modelį, šiandien yra visiškai pasiruošę „išplaukti“ į platesnius vandenis. Viena franšizės davėjo tikslinių rinkų – Lietuva.

„Easy Wine“ į Lietuvą nori žengti ne tik siūlydami gausų vyno asortimentą, bet ir pritaikydami inovatyvią dabartinius kliento poreikius atitinkančią aptarnavimo sistemą. Be tradicinio atsiskaitymo tiesiogiai aptarnaujančiam personalui, „Easy Wine“ siūlo ir savitarnos vietą, kur pats klientas, gavęs specialią kortelę ir pasirinkęs net iš 60 skirtingų someljė atrinktų vyno rūšių, gali įsipilti sau gėrimą. Negana to, pritaikius šią savitarnos sistemą, klientas gali pasirinkti nebūtinai standartinį vyno kiekį – net jei tai bus, sakykime, 30 mililitrų paragavimui. Pagal pasirinktą kiekį nustatoma ir atitinkama kaina, o už viską pagal kortelės duomenis atsiskaitoma prieš pat klientui paliekant barą. Marketinginiu požiūriu tai, palyginti su išankstiniu apmokėjimu, didesnį vartojimą skatinantis atsiskaitymo būdas.

Tai puikiai patogiam ir efektyviam naudojimui pritaikyta technologija. Vyno kraneliai, prie kurių klientai gali save aptarnauti, tiekia vyną iš butelių, esančių šaldytuvuose, tad vynas baro lankytojus visada pasiekia teisingos temperatūros. Svarbu ir tai, kad franšizės davėjo patirtis ir rodiklių stebėsena leidžia apskaičiuoti atsargų kiekį taip, kad nebūtų švaistomas nė vienas mililitras.

Didelį dėmesį „Easy Wine“ skiria ir reguliariai pagal vietinio vartotojo įpročius atnaujinamam įvairių užkandžių bei patiekalų asortimentui, kurio aukštą kokybę užtikrina profesionalūs virtuvės meistrai. Be to, „Easy WIne“ virtuvė yra atvira, todėl maisto gaminimas yra tarsi demonstracija kiekvieno baro svečio akiai.

„Easy Wine“ verslo modelis, atitikdamas vyno gerbėjų tendencijas, kartu su franšizės gavėju ketina savo pelningumą įrodyti ir Lietuvoje. Franšizės davėjai Lietuvoje ieško vieno padalinio, kelių padalinių arba teritorijos plėtros franšizės gavėjo. Vieno „Easy Wine“ baro plotas svyruoja nuo 150 iki 500 kvadratinių metrų. Franšizės davėjai barą steigti rekomenduoja trijų tipų lokacijose:

  • populiariose turistinėse zonose;
  • prekybos centruose arba oro uostuose (be terasos);
  • vietinių gyventojų dažnai lankomose vietose (mažesnis sezoniškumo poveikis, šiek tiek kitoks meniu).

savarankiškų padalinių skaičius

3 (2 Rygoje, 1 Tbilisyje)

veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams

pagalba franšizės gavėjui

  • Verslo valdymo ir klientų aptarnavimo mokymai;
  • Rekomendacijos, renkantis tinkamą vietą ir patalpas;
  • Baro patalpų projektavimas ir dizainas;
  • Unikali savitarnos sistema ir programinė įranga;
  • Rekomendacijos, perkant ar nuomojant baro inventorių;
  • Priėjimas prie didelio gamintojų ir tiekėjų tinklo, užtikrinančio palyginti žemas kainas;
  • Meniu adaptacija vietinei rinkai;
  • Rinkodarinė medžiaga ir internetinio tinklalapio šablonas;
  • Visos receptūros ir instrukcijos.

preliminarios investicijos

  • Būtinosios pradinės investicijos baro atidarymui: apie 150 000 eurų (įskaitant apie 80 000 eurų kainuosiantį baro inventorių ir programinę įrangą). Baro inventorius gali būti nuomojamas.
  • Pradinis franšizės mokestis: 23 750 eurų (pirmiems šalyje franšizės gavėjams ir įsigijusiems kelių padalinių franšizę taikomas mažesnis mokestis).
  • Mėnesinis franšizės mokestis pradedamas taikyti nuo 4 veiklos mėnesio.
  • Preliminarus investicijų grąžos laikotarpis: 14-30 mėn. 
  • Franšizės sutartis pasirašoma 10-iai metų.

pagrindiniai reikalavimai

  • Verslo valdymo ir plėtros patirtis nėra būtina.
  • Būtinas finansinis pajėgumas.
  • Entuziazmas sukurti erdvę visiems vyno ir kokybiško maisto gerbėjams.​

informacija apie franšizės davėją

SIA EASY WINE

+37129558222

franchise@easywine.eu

www.easywine.eu

kontaktinis asmuo kandidatams

Juris Roganovs

detalesnė informacija

Norėdami gauti detalesnę informaciją, užpildykite žemiau esančią formą, kuri bus nusiųsta tiesiogiai EASY WINE.

žinutė
vardas ir pavardė *
miestas *
tel. nr. *
E-mail *

visi straipsniai

skaitomiausi

Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.