Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Ričardas Nosevičius / Įmonės „TT Baltics“ generalinis direktorius
20.10.2018
Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.
 

Latvijoje įsteigtai įmonei vadovaujantis Ričardas Nosevičius neabejoja, kad dar vienas kelionių organizatorius suras savo keliautoją Baltijos šalyse. Juolab, kad TUI – vienas didžiausias pasaulyje kelionių organizatorius, išsiskiriantis savo siūlomų produktų kokybe.

Siūlys keliautojams didesnį komfortą

Daugiau nei keturiasdešimt metų veikiančiai TUI grupei vien Europoje priklauso 2 222 kelionių agentūrų (1 600 agentūrų priklauso TUI grupei, kitos veikia franšizės pagrindu), šešios avialinijos, 150 lėktuvų, virš 380 viešbučių, 16 kruizinių laivų ir kiti TUI padaliniai, veikiantys 48 šalyse. Keliautojams siūloma 180 kelionių krypčių, o kasmet visame pasaulyje aptarnaujama virš 20 mln. klientų.

Lietuviams su TUI kol kas bus siūloma skristi tik į tris itin pamėgtas turistines šalis – Turkiją, Kiprą, Ispaniją. Artimiausiuose planuose ir kelionės į Italiją. „TT Baltics“ planuose per ateinančius metus kelionių paslaugas suteikti virš 50 tūkstančių keliautojų visose Baltijos šalyse.

Pašnekovas neabejoja, kad atsiradus dar vienam sėkmingai visame pasaulyje veikiančiam rinkos žaidėjui, labiausiai laimės klientai.  

„TUI organizuojamų kelionių kokybę užtikrina kompleksinės paslaugos iš vienų rankų. Visas paslaugas – nuo viešbučio rezervacijos iki pervežimo atvykimo šalyje – įgyvendina TUI kompanija arba jos partneriai. Todėl mūsų keliones pasirinkę keliautojai galės patirti dar didesnį komfortą, saugumą“, – tikino R. Nosevičius.

TUI plečiasi tik į augančias rinkas

Pasak „TT Baltics“ generalinio direktoriaus, tai, kad kelionių milžinė pagaliau įžengė į Baltijos šalis visų pirma lėmė tai, kad sutapo franšizės davėjo poreikis vystyti prekės ženklą naujose rinkos ir „TT Baltics“, tuo metu dar tik būsimo franšizės gavėjo, kompetencija.

„TUI vysto pasaulinį prekės ženklą naujose rinkose, ypatingą dėmesį skirdama Europos šalių, Pietų Amerikos ir Azijos rinkose. Nors Baltijos šalys pasauliniame kontekste yra nedidelės, tačiau turizmo paslaugų poreikis  Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje intensyviai auga. Būtent tai ir domino TUI savininkus“, – sakė R. Nosevičius.

Vien praėjusiais metais Baltijos turizmo rinka paaugo 15 procentų. Šiemet – beveik ketvirtadaliu. „TT Baltic“ generalinis direktorius prognozuoja, kad kitąmet rinka augs ne mažiau nei 20 procentų, tad ir turizmo paslaugų poreikis, o ypač aukštos kokybės, kasmet tik augs.

Franšizė – ir galimybė, ir įsipareigojimas

TUI prekės ženklą Baltijos šalyse atstovaujančios įmonės vadovas džiaugiasi, kad tarptautinio prekės ženklo įvedimas į Baltijos šalis pavyko sklandžiai. Visose trijose Baltijos šalyse įsteigta po biurą, surinktos profesionalių darbuotojų komandos.

Pasak R. Nosevičiaus, galimybė atstovauti vieną didžiausių kelionių organizatorių visame pasaulyje – ne tik didelė atsakomybė, įvertinimas, bet ir naujos atsiveriančios galimybės.

 „Priklausymas pasauliniam prekės ženklui mums suteikia didžiulį žinių bagažą. Tačiau svarbiausia tai, jog įsigiję TUI franšizę mes gavome galimybę prekiauti fantastiškai sustyguotais produktais ir paslaugomis, kurios rinkoje išsiskiria kokybe ir komfortu keliautojams. Taip paruoštas produktas mums jau savaime suteikia išskirtinumą keliautojų akyse“, – įsitikinęs „TT Baltics“ vadovas.

Visgi, tam, kad franšizė sėkmingai įsitvirtintų naujoje rinkoje ir atrastų savo klientą, vien žinomo prekės ženklo nepakanka. Kad ir kokia sėkminga būtų franšizė kitose rinkose, be kompetentingos komandos pasiekti užsibrėžtų rezultatų neįmanoma.  

„Jeigu puikus produktas atsidurs netinkamose rankose, sėkmė gali nusisukti. Labai svarbu, jog su aukštos kokybės produktu ar paslauga dirbtų itin profesionalūs žmonės. Tad sėkmė yra abiejų pusių rezultatas – franšizės savininkas suteikia „know how“, o puikiai pasiruošęs franšizės gavėjas jį tinkamai panaudoja“, – aiškino R. Nosevičius.

Pasak „TT Baltics“ generalinio direktoriaus, TUI gebėjimas rasti tinkamus žmones, kurie pasinaudoję savo kompetencija, ilgamete patirtimi ir plačiu pažinčių ratu galėtų įgyvendini įmonės plėtros viziją, yra vienas iš kertinių sėkmės komponentų, padedančių tarptautiniam prekės ženklui sėkmingai plėstis visame pasaulyje.

Trys svarbūs žingsniai žengiant į franšizės verslą

Kiekvienam verslininkui, galvojančiam apie tarptautinio ženklo franšizę, R. Nosevičius pataria įvertinti ir pasverti savo kompetenciją, įgūdžius bei rinkos pažinimą.

„Baltijos šalių rinkos nedidelės, konkurencija aukšta, tad patirtis ir tinkamos žinios sušvelnina naujo prekės ženklo įvedimo barjerus“, – sako daug metų kitoje tarptautinėje keliones organizuojančioje įmonėje dirbęs pašnekovas.

Prieš įvedant naują produktą ar paslaugą į rinką, R. Nosevičius rekomenduoja pirmiausia atlikti rinkos auditą, pasikalbėti su rinkos senbuviais, perprasti pirkėjų poreikius.

„Visuomet lengviau, jei bent vienas žmogus komandoje jau iš anksto pažįsta rinką, į kurią norima įeiti“, – pataria pašnekovas.

Antras svarbus žingsnis – atviras ir geranoriškas bendradarbiavimas derybų su franšizės davėju etape. Pasak R. Nosevičiaus, geranoriškas požiūris nuo pat pirmųjų bendradarbiavimo akimirkų padeda išvengti problemų ateityje.

Trečias žingsnis – aiškiai įsivardyti, kokių tikslų ir rezultatų siekiate.

„Abi pusės turi sutarti, koks rezultatas joms yra geras. Turi būti aiškus bendras supratimas, per kiek laiko turi būti pasiekti rezultatai. Kai abi pusės – ir franšizės davėjai, ir franšizės gavėjai – sutaria dėl šių dalykų ir yra suinteresuotos bendru tikslu, daug lengviau jo siekti ir gauti reikiamą pagalbą“, – tvirtina „TT Baltics“ vadovas.


Atsiradus dar vienam sėkmingai visame pasaulyje veikiančiam rinkos žaidėjui, labiausiai laimės klientai
BrandZ top 100 Most Valuable Global Brands
Žurnalistė

populiariausi forume