Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“

19.12.2017
Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.
 

Lygus įdegis ir rusvas odos atspalvis ne visuomet buvo vertinamas palankiai. Dar iki Pirmojo pasaulinio karo įdegis buvo traktuojamas kaip darbininkų klasės bruožas, o aukštuomenės damos bandė saugotis nuo bet kokių saulės spindulių. Tačiau laikas bėga ir tradicijos keičiasi. Pastaraisiais metais daugeliui mūsų išblyškusi oda nebeatrodo nei sveika, nei patraukli, nei liudijanti aristokratiškumą.

Taip ir Lietuvoje, kol visi griežia dantį, kad saulėtų dienų per maža, soliariumų savininkai dėkoja įdegio madai ir jų verslui palankiam klimatui – norinčiųjų įdegti dirbtinėje saulėje nestinga kone visus metus.

Šiuo metu Lietuvoje yra daugiau nei 400 soliariumų. Daugiausia jų – Kaune ir Vilniuje, bet vis daugiau jų randasi ir mažesniuose Lietuvos miestuose. Liudija tai viena – saulės vonių poreikis yra. Tačiau esant tokiai gana brandžiai soliariumų rinkai, vietos joje atrasti nebėra taip paprasta – šia verslo niša pasinaudoti gali tik profesionaliausi ir inovatyviausi.

Toks – „KiwiSun“. Tikintis savo išskirtine verslo koncepcija ir potencialu Lietuvoje biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ pradeda franšizės gavėjų paiešką.

Soliariumas, bet kitoks

„KiwiSun“ prekės ženklo savininkė „Black Care Ltd.“ yra ne tik soliariumų paslaugų teikėja, bet ir 23 metų patirtį turinti įrangos gamintoja. Startavusi nuo soliariumų, skirtų gydymo įstaigoms, gamybos, „Black Care Ltd.“, galop, persiorientavo į soliariumų, skirtų grožio salonams, gamybą. Visa įranga ir technologijos bendrovės kurtos ir adaptuotos taip, kad maksimaliai atitiktų sveikata besirūpinančiųjų poreikius ir visus Europos Sąjungos reikalavimus.

Tikslas – sukurti profesionaliausią soliariumų studiją, tokią, kokios dar niekam nepavyko sukurti anksčiau, kartu ir tokią, kuri taptų neeiline investicijos galimybe, pradėjo tapti realybe 2006-aisiais, Vengrijos rinkai pristačius modernią biosoliariumų studiją „KiwiSun“.

Bendrovės direktorius Peteris Kleinas prisimena, kad pirmosios biosoliariumų studijos atidarymas sėkmę atnešė nedelsiant, o ilgai netrukus atsirado ir pirmieji norintieji pelningai investuoti. „Vos per kelerius metus didžiuosiuose Vengrijos miestuose jau buvome įkūrę 18 studijų“, – pasakoja jis.

Kol visi griežia dantį, kad saulėtų dienų Lietuvoje per maža, soliariumų savininkai dėkoja įdegio madai ir jų verslui palankiam klimatui.

P. Kleino teigimu, bendrovė „Black Care Ltd.“ vienintelė, kuri kartu yra ir soliariumų įrangos gamintoja, ir paslaugų teikėja, ir franšizės davėja. „Klientai šiandien pasižymi vis didesniu sąmoningumu – domisi, tyrinėja visą kontekstą, ieško profesionaliausių, todėl jiems esame vis patrauklesni ir mūsų klientūra nuolat auga“, – sako P. Kleinas.

„Dėl specialios žalios šviesos technologijos „KiwiSun“ biosoliariumai suteikia it iš Karibų ką tik pargrįžusiojo įdegį, skatina vitamino D gamybą, padeda įsisavinti kalcį, suaktyvina endorfinų išsiskyrimą, – teigia bendrovės direktorius. – Tyrimais įrodyta, kad mūsų technologija ir saikinga apšvietos dozė nekelia jokių odos bėrimų, paraudimų, nudegimų, nekainuoja ir priešlaikinio odos senėjimo ar imuninės sistemos silpnėjimo. Neatsitiktinai mūsų klientais tapo net tie, kurie nėra tipiniai soliariumų lankytojai – netgi vyresnio amžiaus žmonės.“

Franšizės pasiūlymas

„KiwiSun“ biosoliariumų sistema jau patikėjo daugybė šios franšizės gavėjų. Iš viso šiuo metu skaičiuojama 66 franšizės pagrindu įkurtos „KiwiSun“ soliariumų studijos, esančios aštuoniose šalyse: Vengrijoje, Airijoje, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Austrijoje, Slovakijoje, Rumunijoje ir Graikijoje.

Nuolat tebeaugantis susidomėjusiųjų „KiwiSun“ franšize skaičius – ne veltui: soliariumų studijos „KiwiSun“ atidarymas iš jų reikalauja palyginti mažai investicijų – apie 70-100 tūkstančių eurų, jiems netaikomas joks pradinis franšizės mokestis (net jei norima įsigyti master franšizę), joks periodinis franšizės mokestis nuo apyvartos, tačiau privaloma kas mėnesį mokėti fiksuotą tinklo nario mokestį – 120 eurų už kiekvieną soliariumo kabiną. Negana to, kadangi franšizės davėjas kartu yra ir gamintojas, gavėjams suteikiama išskirtinė galimybė įsigyti specialią soliariumų studijos įrangą už savikainą, kuri yra bemaž perpus mažesnė už dabartines rinkos kainas. Šiai įrangai yra suteikiama 5 metų garantija.

„Gali gavėjai tikėtis suteikiamos išimtinės teritorinės teisės, mokymų, centralizuotos rinkodaros ir nuolatinės paramos. Net 20 žmonių komanda dirba su viešaisiais ryšiais ir prekės ženklo įvaizdžio formavimu, tad gavėjams nereikia nerimauti dėl verslo žinomumo didinimo. Tapę mūsų partneriais, jie įšoka į jau gerokai įsibėgėjusį traukinį“, – pažymi direktorius.

Beje, „Black Care Ltd.“ neapsiriboja tik soliariumams skirtos įrangos gamyba, taip pat siūlo ir savo firminę „KiwiSun“ kosmetikos liniją. Bendradarbiaudama ir su kitomis kosmetikos priemonių gamintojomis, bendrovė savo franšizės gavėjams siūlo daugiau nei 300 įvairių kosmetinių priemonių asortimentą.

Svarbu ir tai, kad franšizės davėjas „Black Care Ltd.“ yra išties lankstus. Priklausomai nuo vietovės, kurioje gavėjai ketina atidaryti savo „KiwiSun“ studiją, bendrovė siūlo tris franšizės formatus. „Vienas jų orientuotas į vietoves, kuriose gyvena per 15 tūkstančių gyventojų. Tokioms vietovėms, mūsų skaičiavimu, pakanka trijų soliariumo kabinų. Vietovėse, kuriose gyvena per 30 tūkstančių žmonių, rekomenduojame kurti studiją su 5 soliariumo kabinomis. Jei gyventojų skaičius perkopia 30 tūkstančių ribą, tuomet siūlome 5-10 soliariumo kabinų“, – sako P. Kleinas.

Paklaustas apie plėtros kryptis, P. Kleinas neslepia ambicijų žengti į daugelį Europos šalių. „Dar visai nesenai startavome Londone. Šiuo metu labiausiai ir koncentruojamės į šį regioną, dar artimoje ateityje planuojame jame intensyvesnę plėtrą. Tačiau tėra laiko klausimas, kol savo verslo koncepciją išbandysime ir kitose rinkose“, – pasakoja jis.

FranchiseINFO.lt


populiariausi forume