grožis ir sveikata

baltijos | 24.09.2018

„East Island“: plėtra pagal franšizės modelį padės užtikrinti kokybę

Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.

Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.

baltijos | 19.12.2017

Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“

Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.

franšizės gavėjų istorijos | 31.08.2017

Apie makiažu nepridengtą veiklos pagal „Make Up Store“ franšizę realybę

UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.

pasaulio | 20.06.2017

Ant prekystalio – The Body Shop

Prancūzų kompanija L‘Oréal paskelbė pradėjusi derybas dėl jai priklausančio The Body Shop tinklo pardavimo, praneša BBC.

franšizės gavėjų istorijos | 30.05.2017

Kaip konkuruoti perpildytoje kosmetikos rinkoje?

Daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje pagal franšizę veikiantis „The Body Shop“ tinklas tapo sėkmingo verslo pavyzdžiu visame pasaulyje.

franšizės gavėjų istorijos | 02.05.2017

Žvilgsnis į „Stenders“ verslo užkulisius

„Stenders“ sėkmingai vienija 220 parduotuvių tinklą 27-iose pasaulio šalyse. Neaplenkiama ir Lietuva.