ekspertinės nuomonės
Kaip paruošti franšizę plėtrai į užsienio rinkas?
Franšizavimo konsultantas ir „PROFIT system“ direktorius Michał Wiśniewski pataria, kokių veiksmų turėtų imtis franšizės davėjai, norėdami plėsti savo verslą tarptautiniu mastu.
Franšizavimo konsultantas ir „PROFIT system“ direktorius Michał Wiśniewski pataria, kokių veiksmų turėtų imtis franšizės davėjai, norėdami plėsti savo verslą tarptautiniu mastu.
Kodėl perkant restorano franšizę jums nebeprireiks kastuvo ir maišo?
Kur dažniausiai klysta franšizės gavėjai ir davėjai bei kaip tų klaidų išvengti, pasakoja „Amber Food“ grupės franšizės ir plėtros vadovas Audronis Laukaitis.
Reputacijos gniaužtuose: kaip laimėti?
Gyvename prekės ženklo fanatizmo laikais, kai daugybę verslo sandorių, ypač kalbant apie franšizės pardavimus, lemia reputacija, prie kurios kūrimo (arba griovimo) neišvengiamai prisideda kiekvienas franšizės gavėjas.
Mūsų šalies verslininkai linkę pirmiausia pasitikėti savo jėgomis
Galima manyti, kad tai viena iš priežasčių, kodėl „Versli Lietuva“ per metus sulaukia vos vienos kitos užklausos apie verslo plėtrą pagal franšizės verslo modelį.
Kada verta rinktis alternatyvius finansuotojus?
Jaunam ar brandžiam – bet kuriam smulkiam franšizės gavėjo verslui pinigų srautų cirkuliacija gali tapti nemenku iššūkiu. Kaip elgtis tuomet?
Kur investuoti, o kam negaišti laiko?
Verslininkai, vos tik sukūrę franšizes, neretai pasiklysta, ieškodami kanalų pardavimams. Tokios paieškos dažnai kainuoja nuostolių: išeikvojama daug reklamos kūrėjų laiko, „sudeginami“ pinigai, pakenkiama reputacijai.
Rinkodaros specialistas reikalingas tam, kad... nereikėtų rinkodaros
Daugelio šalies įmonių rinkodaros situaciją galima apibūdinti skalbyklės efektu.
Nuomonės lyderiai – pridėtinė vertė franšizėms
Apsieiti be vietinei specifikai pritaikytos rinkodaros strategijos šiandien net ir gerai žinomų tarptautinių franšizių gavėjams tampa vis sudėtingiau.
Kuriate franšizę? Nepamirškite apsaugoti intelektinę nuosavybę
Juridinius franšizės aspektus aptariame su verslo teisės advokatų kontoros ILAW partnere, advokate Jurga Gradauskaite. Franšizės alfa ir omega teisininkės akimis.
Kaip parduoti franšizę? Komunikacijos pamokos iš rinkodaros konsultanto lūpų
Pasakokite savo sėkmės istorijas ir atvirai bendraukite. Tokį patarimą duoda įmonės „Strategy Labs“ asocijuotasis partneris Audrius Savickas.
7 priežastys įsigyti franšizę
Franšizavimo konsultantė Lenka Novakova, atsako į klausimą: „Kodėl verta įsigyti franšizę?“
Apie franšizę kitaip: iš verslo rizikos pusės
Imonių rizikingumo vertinimu užsiimančios „Creditreform Lietuva“ direktoriaus Sauliaus Žilinsko įsitikinimu, franšizė – geras pasirinkimas, bet apie žmogaus faktorių pamiršti neverta.
Verslo angelas: ne visos franšizės išgyvena
Lietuvos rinka per maža franšizės verslo modeliui, tačiau tai nereiškia, kad pagal franšizę dirbančios įmonės yra pasmerktos. Prie tokios išvados priėjo organizacijos „Verslo angelų fondas I“ partneris Arvydas Strumskis.
Franšizė – vitaminas startuolių verslui plėsti?
„Pamirškite lietuvišką kuklumą“, – startuoliams, kurių planuose globali įmonės plėtra franšizės pagrindu, pataria ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros ekspertas Donatas Jonikas.
Žvirblis rankoje ar erelis danguje?
Ar lietuviai verslūs? Ar franšizė kaip verslo modelis mums tinkamas? Apie tai kalbamės su verslo psichologu Dainiumi Baltrušaičiu.
Nuo amato prie franšizės
Apie franšizavimo fenomeną kalbamės su sertifikuotu Apribojimų teorijos (TOC) ir LEAN ekspertu, verslo sistematizavimo knygos „Nuo amato prie verslo. Pradžia“ autoriumi Neriumi Jasinavičiumi.
Kurti franšizavimo ryšius su Lenkija – perspektyvu
Lenkija yra nepelnytai palikta antrame plane daugelio Baltijos šalių verslininkų. Kokių franšizavimo pamokų vertėtų pasimokyti iš kaimynų?
Franšizės verslo modelį laidoti per anksti
Tarptautinės franšizavimo asociacijos prezidentas, bemaž didžiausias franšizavimo ambasadorius Robertas Cresantis teigia, kad franšizavimas – ateities verslo modelis.
Stiprus brand’as + išskirtinė verslo struktūra = patraukli franšizė
Apie franšizės ingredientus, kurie vilioja franšizės gavėjus, kalbiname marketingo strategijos konsultantą Liną Šimonį.
Ar Lietuvos verslininkams verta planuoti plėtrą į Rytus?
Ekonominės recesijos apimtoje ir Vakarų pasaulio sankcijų suvaržytoje Rusijoje verslininkai siekia didesnio stabilumo – tai daro pirkdami franšizes.
Kur gauti pinigų naujam verslui pagal franšizę?
Pinigų paieška kelia bene didžiausią galvos skausmą pradedantiesiems verslininkams. INVEGA siūlo išeitį – gali tapti Jūsų verslo finansavimo partneriu.