naujienos

baltijos | 2020-02-29

Vis daugiau penkiasdiešimtmečių ir vyresnių įsigyja franšizes

Vyresnio amžiaus žmonės, užuot dirbę samdomą darbą, vis dažniau atranda franšizavimo galimybes.

Vyresnio amžiaus žmonės, užuot dirbę samdomą darbą, vis dažniau atranda franšizavimo galimybes.

pasaulio | 2020-01-28

Restoranų tinklo „Burgerim“ drama: griuvo kaip kortų namelis

Vos prieš kelerius metus greito maisto restoranų tinklas „Burgerim“ buvo vienas iš sparčiausiai augančių Jungtinėse Valstijose. Tačiau praėjusiais metais viskas staiga pasikeitė.

baltijos | 2020-01-23

Išrinktos stipriausios 2020 m. franšizės

Populiarus JAV verslo žurnalas „Entrepreneur“ šiemet jau 41-ąjį kartą išrinko 500 geriausių JAV franšizių.

baltijos | 2019-12-31

Verslininkas ieško prasmės

Pastaraisiais metais stebimas poslinkis franšizės gavėjų motyvacijos srityje. Franšizės pasirinkimą lemia ne tik pelningumas, bet ir veiklos prasmingumas.

baltijos | 2019-12-30

Pernelyg greita franšizės tinklo plėtra rizikinga

Agresyvi plėtra, ypač pirmaisiais verslo plėtros franšizavimo būdu metais, neretam franšizės davėjui tampa sudėtingu iššūkiu, galinčiu brangiai kainuoti.

baltijos | 2019-11-30

Aktualu kiekvienam verslininkui: naujienlaiškio evoliucija

Naujienlaiškis, kaip priemonė, tebėra aktuali tiek franšizės davėjams, tiek gavėjams – visiems, siekiantiems pakartotinai sudominti klientą ir padidinti jo lojalumą.

drabužiai | 2019-11-24

Personalizuotos mados prekės ženklas „Brutale“ ieško franšizės gavėjų Lietuvoje

Bulgarų prekės ženklas „Brutale“, kostiumais puošiantis džentelmenus, plečiasi Europoje. Franšizės gavėjų ieškoma ir mūsų regione.

švietimas | 2019-11-04

Kaip „Maple Bear“ mokykla atrakina kalbinius įgūdžius

Ne tik suteikti ikimokyklinį ir bendrąjį išsilavinimą, tokį, koks jis yra reglamentuotas šalyje, bet ir sustiprintai ugdyti kalbinius (vietinės ir anglų k.) įgūdžius – tai, ko siekia „Maple Bear“.

švietimas | 2019-10-31

Vilniaus verslo kolegija įsigijo franšizę iš „SEO akademijos“

Vilniaus verslo kolegija, siekdama atliepti naujausias tendencijas, su „SEO akademija“ sudarė franšizės sandorį dėl SEO specialisto mokymų programos įsigijimo.

švietimas | 2019-10-12

Programavimo mokykla „Coders Lab“ žengia į Aziją

Lenkijoje lyderiaujanti programavimo mokykla „Coders Lab“ plečia savo franšizės tinklą. Franšizės gavėjų „Coders Lab“ dairosi ir Baltijos šalyse.

pasaulio | 2019-10-06

Pasiūlymas norintiems apsilankyti franšizių parodoje Varšuvoje

Suskubkite pasiimti bilietą į franšizių parodą, vyksiančią spalio 17–19 d. Varšuvoje, nemokamai!

viešas maitinimas | 2019-09-30

Kaip „Thierry“ pavyko įsukti franšizės verslą

Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.

baltijos | 2019-09-28

Kaip franšizės padeda pasirengti gresiančioms stichinėms nelaimėms

2005-ieji. Priešakyje – laiptai, vedantys į niekur, mūro sienų griuvėsiai, suniokotas žmonių turtas, nutraukti elektros laidai.

turizmas ir viešbučiai | 2019-09-06

Franšizavimo apimtys Europos viešbučių rinkoje auga

Didieji viešbučių tinklai plėtrai Europoje vis dažniau renkasi franšizės verslo modelį, pažymima 2019 m. HVS ataskaitoje „Viešbučių franšizavimas Europoje 2019“.

maisto prekės | 2019-08-30

Kaip vietos Tauragėje ir Telšiuose ieškojo „Vynoteka“

Pasirinkus tinkamą strategiją ir partnerius, net ir nuo didžiųjų miestų stipriai nutolusiose vietovėse gali klestėti franšizės pagrindu įkurtas verslas.

švietimas | 2019-08-18

Programavimo mokyklos „Coding Giants“ siūlo alternatyvų ugdymą

Kiekviename iš mūsų slypi paslėpti talentai ir įgūdžiai, kurių dažnai nepavyksta atskleisti ir išugdyti formaliai švietimo sistemai. Programavimo mokyklų „Coding Giants“ steigėjai siūlo alternatyvą.

vaikų prekės | 2019-08-11

„Mothercare“ svarsto parduoti franšizes namų rinkoje

Jungtinės Karalystės prekių būsimoms mamoms bei kūdikiams prekės ženklo „Mothercare“ valdytoja skelbia svarstanti parduotuvių namų rinkoje pardavimą franšizės gavėjams.

viešas maitinimas | 2019-07-24

KFC dar labiau gręžiasi į skubančiuosius: netrukus testuos naują koncepciją

Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.

grožis ir sveikata | 2019-07-19

„Inglot“ franšizės gavėja: „Verslą pradėjau viena, bet niekada nesijaučiau vieniša“

Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.

2
3
4
5
kitas  
paskutinis