naujienos

viešas maitinimas | 18.05.2019

Picerijų tinklas „Little Ceasars“ plečia analogų industrijoje neturinčią savitarnos sistemą

Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.

Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.

baltijos | 11.04.2019

Parduotuvės, kurios dirba 24/7, skaičiuoja paskutines dienas?

Nepertraukiamu darbo laiku išsiskiriantis smulkių prekių prekybos tinklas „7-Eleven” Japonijoje susiduria su sunkumais. Kaip skelbia „Reuters“, bendrovei vis sudėtingiau rasti darbuotojus, sutinkančius dirbti naktimis.

franšizės gavėjų istorijos | 30.03.2019

Kovos menų franšizės paklausą stipriai lemia kilmė

Franšizės verslo modelis kovos menuose – pasaulyje įprasta praktika. Vis dėlto Lietuvoje tai – sunkiai prigyja.

baltijos | 23.03.2019

Franšizės gavėjo verslo plėtra: nuo vienos iki keliolikos franšizių portfelyje

Per pastaruosius kelis dešimtmečius franšizavimo industrija reikšmingai keitėsi. Ypač tai pastebėsime palyginę ankstyvuosius franšizės gavėjus su dabartiniais.

grožis ir sveikata | 08.03.2019

Sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ paslaugas siūlys visuose septyniuose kontinentuose

Didžiausias pasaulyje sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ franšizės pagrindu rudenį planuoja atidaryti naują padalinį Antarktidoje, rašo Observer.

viešas maitinimas | 28.02.2019

Rinkodaros kampanijoje „Domino‘s Pizza“ pritaikė dirbtinį intelektą

Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.

franšizės gavėjų istorijos | 19.02.2019

Rinkos naujokė – siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“

Tarptautinių siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ (MBE) plėtrą Baltijos šalyse pradeda nuo Lietuvos. Ambicingais planais ilgainiui įsteigti 25 centrus dalinasi MBE pasaulinės plėtros vadovas Paolo Vitale.

baltijos | 08.02.2019

Išrinktos geriausios franšizės: kaip keičiasi franšizių mados?

Verslo žurnalas „The Entrepreneur“ šiemet jau 40-tą kartą išrinko geriausias JAV franšizes. Kas dominuoja, o kas atsilieka?

baltijos | 30.01.2019

Nepraleiskite progos nemokamai aplankyti franšizių parodą Paryžiuje

Iki vasario 14 dienos FRANCHISEinfo.lt skaitytojai turi galimybę nemokamai gauti lankytojo bilietą į kovo 17-20 dienomis vyksiančią parodą „Franchise Expo Paris“.

verslas klientui (B2C) | 25.01.2019

Sezoniškumo problemą sprendžianti verslo idėja – „Jump Planet“

Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.

viešas maitinimas | 04.01.2019

Į dešimtuką pataikęs „Fresh Post“ turi ambicijų tapti tarptautine franšize

Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?

pasaulio | 30.12.2018

Socialinės franšizės – naujas būdas spręsti socialines problemas?

Socialinės franšizės gimsta iš poreikio spręsti socialines problemas, kurios šiandien sprendžiamos neefektyviai, tuo metu tradiciniam verslui jų spręsti neapsimoka.

švietimas | 24.12.2018

Personalizuotų knygų leidėjas ieško franšizės gavėjų Baltijos šalyse

Bendrovė „Modry Slon“ savo verslo sprendimais stebina Europos knygų rinką. Leidyklos vadovas Marekas Halfaras atskleidžia, kad pokyčių sieks įnešti ir į Baltijos šalis.

apžvalgos | 13.12.2018

Tarptautinės franšizės Lietuvoje tapo dar efektyvesnės

Prieš metus nagrinėjome, kaip efektyviai tarptautinės franšizės veikė Lietuvoje 2016 m. Metas apžvelgti, kaipgi situacija pasikeitė per 2017-uosius.

pasaulio | 31.10.2018

Nauji vardai franšizių parodoje Lenkijoje

Penkioliktus metus iš eilės organizuojama didžiausia Vidurio ir Rytų Europoje franšizių paroda „Targi Franczyza 2018“ pateikė ir staigmenų.

baltijos | 30.10.2018

Pakvieskite savo klientus į virtualią ekskursiją „Google“ žemėlapiuose

„Google“ jau yra „įlindusi“ į ankštus Tarptautinės kosminės stoties koridorius ar pačius Baltuosius rūmus. Tačiau didelę pridėtinę vertę „Google“ kuria ir vietos verslui.

pasaulio | 29.10.2018

Kaip atsiriekti didesnę rinkos pyrago dalį?

Atidarykite ne vieną tos pačios franšizės padalinį. Arba – papildykite savo portfelį naujomis franšizėmis.

verslas klientui (B2C) | 20.10.2018

Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.

pasaulio | 30.09.2018

Franšizės davėjai vis dažniau atsigręžia į tautines mažumas

Per pastaruosius dešimtmečius Jungtinių Valstijų franšizavimo rinkoje pastebimai auga mažumų vaidmuo. Tokia tendencija, regis, aktuali tampa ir Europai.

2
3
4
5
kitas  
paskutinis