naujienos

baltijos | 08.03.2019

Sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ paslaugas siūlys visuose septyniuose kontinentuose

Didžiausias pasaulyje sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ franšizės pagrindu rudenį planuoja atidaryti naują padalinį Antarktidoje, rašo Observer.

Didžiausias pasaulyje sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ franšizės pagrindu rudenį planuoja atidaryti naują padalinį Antarktidoje, rašo Observer.

baltijos | 08.02.2019

Išrinktos geriausios franšizės: kaip keičiasi franšizių mados?

Verslo žurnalas „The Entrepreneur“ šiemet jau 40-tą kartą išrinko geriausias JAV franšizes. Kas dominuoja, o kas atsilieka?

baltijos | 30.01.2019

Nepraleiskite progos nemokamai aplankyti franšizių parodą Paryžiuje

Iki vasario 14 dienos FRANCHISEinfo.lt skaitytojai turi galimybę nemokamai gauti lankytojo bilietą į kovo 17-20 dienomis vyksiančią parodą „Franchise Expo Paris“.

baltijos | 25.01.2019

Sezoniškumo problemą sprendžianti verslo idėja – „Jump Planet“

Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.

franšizės davėjų istorijos | 04.01.2019

Į dešimtuką pataikęs „Fresh Post“ turi ambicijų tapti tarptautine franšize

Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?

pasaulio | 30.12.2018

Socialinės franšizės – naujas būdas spręsti socialines problemas?

Socialinės franšizės gimsta iš poreikio spręsti socialines problemas, kurios šiandien sprendžiamos neefektyviai, tuo metu tradiciniam verslui jų spręsti neapsimoka.

baltijos | 24.12.2018

Personalizuotų knygų leidėjas ieško franšizės gavėjų Baltijos šalyse

Bendrovė „Modry Slon“ savo verslo sprendimais stebina Europos knygų rinką. Leidyklos vadovas Marekas Halfaras atskleidžia, kad pokyčių sieks įnešti ir į Baltijos šalis.

apžvalgos | 13.12.2018

Tarptautinės franšizės Lietuvoje tapo dar efektyvesnės

Prieš metus nagrinėjome, kaip efektyviai tarptautinės franšizės veikė Lietuvoje 2016 m. Metas apžvelgti, kaipgi situacija pasikeitė per 2017-uosius.

pasaulio | 31.10.2018

Nauji vardai franšizių parodoje Lenkijoje

Penkioliktus metus iš eilės organizuojama didžiausia Vidurio ir Rytų Europoje franšizių paroda „Targi Franczyza 2018“ pateikė ir staigmenų.

baltijos | 30.10.2018

Pakvieskite savo klientus į virtualią ekskursiją „Google“ žemėlapiuose

„Google“ jau yra „įlindusi“ į ankštus Tarptautinės kosminės stoties koridorius ar pačius Baltuosius rūmus. Tačiau didelę pridėtinę vertę „Google“ kuria ir vietos verslui.

pasaulio | 29.10.2018

Kaip atsiriekti didesnę rinkos pyrago dalį?

Atidarykite ne vieną tos pačios franšizės padalinį. Arba – papildykite savo portfelį naujomis franšizėmis.

franšizės gavėjų istorijos | 20.10.2018

Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.

pasaulio | 30.09.2018

Franšizės davėjai vis dažniau atsigręžia į tautines mažumas

Per pastaruosius dešimtmečius Jungtinių Valstijų franšizavimo rinkoje pastebimai auga mažumų vaidmuo. Tokia tendencija, regis, aktuali tampa ir Europai.

baltijos | 28.09.2018

Koks bus „blockchain“ vaidmuo ateities franšizės tinkluose?

„Blockchain“ technologijos entuziastai prognozuoja: judame link to, kad visi tiekimo grandinės dalyviai bus susiję tarpusavyje ir turintys prieigą prie reikalingos informacijos realiu laiku.

baltijos | 24.09.2018

„East Island“: plėtra pagal franšizės modelį padės užtikrinti kokybę

Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.

baltijos | 15.09.2018

Franšizė padeda išlikti mobiliam

Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.

franšizės davėjų istorijos | 11.09.2018

Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį

Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.

franšizės gavėjų istorijos | 28.08.2018

Būkite atsargūs: konkuruoti gali tekti net ir su savais

Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties prekės ženklo salonais.

baltijos | 24.08.2018

Ar reikia mokyti franšizavimo aukštosiose mokyklose?

Nors verslo vadybos studijos savo populiarumu muša rekordus, franšizavimą, kaip discipliną, aukštosios mokyklos kol kas ignoruoja. Visgi – atsižvelgiant į nūdienos poreikius, tai turėtų keistis.

2
3
4
5
kitas  
paskutinis