Slapukų politika
FRANCHISEinfo.lt tinklalapyje naudojame slapukus (angl. cookies). Tai nedideli informacijos elementai, išsaugomi Jūsų interneto naršyklėje. Jie padeda mums atpažinti Jus kaip ankstesnį svetainės lankytoją, išsaugoti Jūsų lankymosi svetainėje istoriją ir pagal tai pritaikyti turinį. Tai įprasta naršymo tinklalapiuose praktika, kuri palengvina Jums naršymą jau lankytame tinklalapyje, supaprastina prieigą prie skelbiamos informacijos. Dauguma tinklo naršyklių priima slapukus, tačiau Jūs galite pakeisti savo interneto naršyklės nustatymą taip, kad slapukai nebūtų priimami. Tokiu atveju kai kurios FRANCHISEinfo.lt tinklalapio funkcijos gali neveikti.
Taip pat pasitelkiant slapukus automatiniu būdu yra fiksuojami tinklalapio lankomumo duomenys: informacija apie tai, kiek lankytojų jame apsilankė, koks yra lankytojų interneto paslaugų tiekėjo serverio srities (domeno) pavadinimas, kokia informacija dažniau skaitoma ir pan. Tai padeda mums suprasti, kaip lankytojai naudojasi tinklalapiu, ir suteikia galimybę pagerinti mūsų teikiamas paslaugas, supaprastinti informacijos pasiekiamumą.
visi straipsniai

Esame vieno langelio principu veikiantis informacijos ir pagalbos šaltinis visiems, kas domisi franšizavimu. Besiremdami ilgamete patirtimi bei ekspertinėmis žiniomis, padėsime Jums sėkmingai sukurti ar plėsti savo franšizės davėjo ar gavėjo verslą.
Sekdami FRANCHISEinfo.lt, visada būsite informuoti apie franšizavimo rinkos naujienas.
Verslo idėjų portalą FRANCHISEinfo.lt administruoja ir konsultavimo apie franšizavimą paslaugas teikia „PROFIT system“ įmonių grupė
FRANCHISEinfo.lt portalas teikia galimybę reklamuoti franšizes. Kodėl vertėtų tai apsvarstyti?
skaitomiausi

„Stenders“ sėkmingai vienija 220 parduotuvių tinklą 27-iose pasaulio šalyse. Neaplenkiama ir Lietuva.
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.
Kaip apskaičiuoti tikrąją investicijų į franšizę vertę? Patarimai, kaip verifikuoti pradines ir einamąsias franšizės pagrindu veiksiančio verslo išlaidas.