franšizės davėjų istorijos
![](https://img.franchising.pl/eu/312/c4d/uehkacwk-1.jpeg)
„Young Engineers“: mūsų tikslas - kurti šviesesnę ateitį
- Jeigu mąstote teisinga linkme, galite įgyvendinti daug gerų dalykų - sako „Young Engineers“ įkūrėjas, Amir Asor.
- Jeigu mąstote teisinga linkme, galite įgyvendinti daug gerų dalykų - sako „Young Engineers“ įkūrėjas, Amir Asor.
![](https://img.franchising.pl/eu/fa2/5e0/mos_-_dejan_grbic_photo-1-2-3.jpg)
„Museum of Senses“ verslo modelio keitimas
- „Kai mes atidarėme pirmąjį „Museum of Senses“, net negalvojome, kad tai galėtų išaugti į franšizės verslo modelį. Mūsų idėja vystėsi stulbinamu greičiu, todėl galvoti apie kitus verslo sprendimus, nebuvo kada“, - teigia „Museum of Senses“ bendrasavininkas Dejan Grbić.
![](https://img.franchising.pl/lt/f58/dce/forthearticle_square.jpg)
„Fresh Post“ įkūrėja: franšizė iškart pastato ant bėgių
Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.
![](https://img.franchising.pl/lt/7ce/48e/thierry-entry-1-1.jpg)
Kaip „Thierry“ pavyko įsukti franšizės verslą
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
![](https://img.franchising.pl/lt/8e3/21d/cl_biuro_prosta-full-15-440.jpg)
„Coders Lab“ – startas karjeros pokyčiams
Kol tradicinės švietimo įstaigos snaudžia, nespręsdamos įgūdžių neatitikties darbo rinkai problemos, alternatyvų karjeros kelią kviečia rinktis programavimo mokykla „Coders Lab“.
![](https://img.franchising.pl/lt/03f/c7f/vilnuis7-440.jpg)
Lietuvoje plėstis, parduodant franšizes, ketina nuomojamų biurų tinklas „Regus“
Didžiausias pasaulyje lanksčių darbo vietų sprendimų teikėjas „Regus“ Lietuvoje – ne naujokas. Tačiau iki šiol centralizuotai veikęs „Regus“ tolimesnę plėtrą šalyje planuoja parduodant franšizes.
![](https://img.franchising.pl/pl/31e/5c0/jump_planet.jpg)
Sezoniškumo problemą sprendžianti verslo idėja – „Jump Planet“
Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.
![](https://img.franchising.pl/lt/23c/ad3/inga_tribui_ien_-440.jpg)
Į dešimtuką pataikęs „Fresh Post“ turi ambicijų tapti tarptautine franšize
Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?
![](https://img.franchising.pl/lt/efc/2ca/marijus_krasnickas_chinadalily_foto-440.jpg)
Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį
Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.
![](https://img.franchising.pl/lt/d1b/80b/andrius_kurganovas-440.jpg)
Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
![](https://img.franchising.pl/lt/cdf/f96/laurynas_rimavicius-440x440.jpg)
„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
![](https://img.franchising.pl/lt/411/38b/jurga-lago-2015-paulius-zaborskis-573eb49b914d4-440.jpg)
Ispanai įsigijo lietuvišką YURGA franšizę
Menas ir verslas – kaip aliejus ir vanduo. Kiek beplaksi, jie vis tiek atsiskirs. Tokie žodžiai nuskamba iš juvelyrės Jurgos Lago lūpų.
![](https://img.franchising.pl/lt/f73/d89/renata_lazdin_marg-330.jpg)
Veikia, net kai savininkas sistemoje nedalyvauja
Taip teigia kūdikių akademijos ir vaikų darželio „Mažųjų valdos“ įkūrėja bei „7 intelektų lavinimo programos“ sumanytoja Renata Lazdin.
![](https://img.franchising.pl/lt/9f4/397/img_2049-330.jpg)
„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
![](https://img.franchising.pl/lt/0ea/b91/aj-1---330.jpg)
Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“
Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.
![](https://img.franchising.pl/lt/e08/ffc/lena_uoga-entry.jpg)
„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.
![](https://img.franchising.pl/lt/ada/ac6/eb-1-330.png)
Naujos kartos barų tinklai „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ žvalgosi į Lietuvą
Apie ambicingą „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ pasirodymą franšizių rinkoje kalbame su šių latviškos kilmės prekės ženklų įkūrėju ir vadovu Peteriu Ozolsu.
![](https://img.franchising.pl/lt/eec/284/paysera-entry-1-1.jpg)
„Paysera“ franšizę pritaikė ir „fintech“ srityje
Pasaulinį elektroninių atsiskaitymų tinklą plėtojanti „Paysera“ veiklą pradėjo nuo interneto svetainių kūrimo.
![](https://img.franchising.pl/lt/8d1/14d/caffeine-330.jpg)
„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
![](https://img.franchising.pl/lt/2d3/de6/ciop_ciop-entry.jpg)
Maisto magijos ir „čiopiškos“ dvasios pavilioti
„Duonos ir žaidimų!“ Maisto studijų tinklas „Čiop Čiop“, kurį valdo UAB „Kinkanas“, šį seną romėnišką posakį perskaitė savaip – patį maisto gaminimą pavertė netikėta pramoga.
![](https://img.franchising.pl/lt/19f/b26/img_3843-330.jpg)
„Julia Janus“: pirmoji franšizė – tik repeticija
Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.