franšizės gavėjų istorijos

franšizės gavėjų istorijos | 30.03.2019

Kovos menų franšizės paklausą stipriai lemia kilmė

Franšizės verslo modelis kovos menuose – pasaulyje įprasta praktika. Vis dėlto Lietuvoje tai – sunkiai prigyja.

Franšizės verslo modelis kovos menuose – pasaulyje įprasta praktika. Vis dėlto Lietuvoje tai – sunkiai prigyja.

franšizės gavėjų istorijos | 28.08.2018

Būkite atsargūs: konkuruoti gali tekti net ir su savais

Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties prekės ženklo salonais.

franšizės gavėjų istorijos | 25.07.2018

Franšizė buvo vienintelis pasirinkimas

Skaičiavimo mintinai vadinamuoju abakusu sistema ilgą laiką buvo nustumta į šoną. Visgi abakusas yra puiki smegenų ir protinių gebėjimų lavinimo priemonė.

franšizės gavėjų istorijos | 29.06.2018

Neturėjo kito kelio

Kai labai nori, net ir kultūriniai skirtumai, kalbos barjeras, įvairūs suvaržymai negąsdina. Tačiau prieš nusprendžiant įsigyti franšizę, svarbu viską gerai apskaičiuoti.

franšizės gavėjų istorijos | 23.06.2018

Pasiūlė lietuviams netikėtą skonį

Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.

franšizės gavėjų istorijos | 05.05.2018

Versle kartais esi priverstas kapituliuoti

Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.

franšizės gavėjų istorijos | 02.05.2018

Kaip tapti matomais tarptautinėje erdvėje?

Viena iš Lietuvos mokymo ir verslo konsultavimo įmonių „Keras, Savickas ir partneriai“ nuo pat jos įkūrimo pradžios turėjo tikslą dominuoti tarptautinėje erdvėje.

franšizės gavėjų istorijos | 13.04.2018

Pradėjo, kai apie franšizę retas kas žinojo

1993-iasiais į Lietuvą atkeliavusi unikali pagal japonų ir vokiečių metodinę sistemą sukurtos muzikos mokymo programos netruko išpopuliarėti.

franšizės gavėjų istorijos | 26.03.2018

Franšizė padidintos rizikos srityje

Dėsninga, kad keičiantis rinkos poreikiams, randasi naujų verslo nišų. Franšizė neaplenkia ir jų. Puikus to pavyzdys – vasario mėnesį Vilniuje debiutavęs „blockchain“ technologijų centras – pirmasis toks Europoje.

franšizės gavėjų istorijos | 23.03.2018

NT šachmatų partija: kas laimės, o kas pralaimės?

Trijų metų perspektyvoje Lietuvos nekilnojamojo turto tarpininkavimo rinka bus padalinta į laimėtojus ir pralaimėtojus.

franšizės gavėjų istorijos | 14.03.2018

„Catalyst Baltic“ investavo į verslo ateitį

Žingsniuoti savarankiškai ar tapti tarptautinio tinklo dalimi? Vilnietis renginių ir mokymų organizatorius Darius Lomsargis nusprendė surizikuoti ir pasirinko pastarąjį variantą.

franšizės gavėjų istorijos | 07.03.2018

„MiniBoss“ į verslumą skatina žiūrėti plačiau

Nuo mokymų suaugusiems bei įmonių darbuotojams iki franšizės pagrindu įkurtų savaitgalinių mokyklų vaikams.

franšizės gavėjų istorijos | 21.02.2018

Ir tarptautinio leidinio franšizė reikalauja išmonės

Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.

franšizės gavėjų istorijos | 07.02.2018

Be franšizės būtų daug sunkiau

Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.

franšizės gavėjų istorijos | 31.01.2018

Veikla pagal franšizę leidyboje

„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.

franšizės gavėjų istorijos | 17.01.2018

„Hilton Garden Inn“: apie situaciją rinkoje, franšizės pasirinkimą ir artėjantį startą

Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.

franšizės gavėjų istorijos | 05.12.2017

„Coffee Hill“ Anykščiuose įkūrėjas: turi tikėti franšize, o ne tikėtis milijonų

Ryžtis kurti verslą nedideliame Lietuvos miestelyje – iš pirmo žvilgsnio rizikingai skambanti idėja.

franšizės gavėjų istorijos | 12.09.2017

Žemės ūkio revoliucionierė „Agricon“ – ir Pabaltijyje

Skaitmenizacijos augalininkystėje idėjos vėliavnešiu visose Baltijos šalyse tapo vokiečių bendrovė „Agricon“.

franšizės gavėjų istorijos | 31.08.2017

Apie makiažu nepridengtą veiklos pagal „Make Up Store“ franšizę realybę

UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.

2