baltijos

baltijos | 13.12.2018

Tarptautinės franšizės Lietuvoje tapo dar efektyvesnės

Prieš metus nagrinėjome, kaip efektyviai tarptautinės franšizės veikė Lietuvoje 2016 m. Metas apžvelgti, kaipgi situacija pasikeitė per 2017 metus.

Prieš metus nagrinėjome, kaip efektyviai tarptautinės franšizės veikė Lietuvoje 2016 m. Metas apžvelgti, kaipgi situacija pasikeitė per 2017 metus.

grožis ir sveikata | 24.09.2018

„East Island“: plėtra pagal franšizės modelį padės užtikrinti kokybę

Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.

verslas klientui (B2C) | 15.09.2018

Franšizė padeda išlikti mobiliam

Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.

baltijos | 24.08.2018

Ar reikia mokyti franšizavimo aukštosiose mokyklose?

Nors verslo vadybos studijos savo populiarumu muša rekordus, franšizavimą, kaip discipliną, aukštosios mokyklos kol kas ignoruoja. Visgi – atsižvelgiant į nūdienos poreikius, tai turėtų keistis.

kosmetika, juvelyrika ir dovanos | 17.02.2018

Nuo nulio iki mėnulio

Šiandien prisikėlusi „Aromika“ ruošiasi franšizei. O kadaise klestinčios „Aromikos“ dienos galėjo būti suskaičiuotos...

verslas klientui (B2C) | 14.02.2018

Ant franšizės davėjo verslo slenksčio

Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.

baltijos | 10.02.2018

„Forbes“ žurnalistas: kurkite vietinį verslą, bet mąstykite globaliai

Rygoje vykstančioje technologijų konferencijoje „TechChill“ kalbamės su „Forbes“ žurnalistu Monty Munfordu.

verslas klientui (B2C) | 26.01.2018

Rinkodaros verslas „Instead OF“ sujungs inovatyviausius

Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.

viešas maitinimas | 29.12.2017

„Subway“ plečia savo tinklą Lietuvoje

Didžiausias pasaulyje amerikietiškas greitojo maisto restoranų tinklas „Subway“ lyg feniksas kyla iš pelenų.

grožis ir sveikata | 19.12.2017

Nišą Lietuvos soliariumų rinkoje užpildyti pasirengęs „KiwiSun“

Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.

baltijos | 23.11.2017

Apie „Blue Shock Race“ ambiciją „išsimatuoti“ franšizę Lietuvoje ir ne tik

Kokį verslo modelį siūlo „Blue Shock Race“, pasakoja bendrovės bendrasavininkas Artis Dauginsas.

baltijos | 19.10.2017

Franšizės rinkos dalyvius sunerimti verčia „jungtinio darbdavio“ sąvoka

Pagal išplėstą „jungtinio darbdavio“ sąvoką dabar franšizės davėjai gali būti laikomi atsakingi už franšizės gavėjų įdarbintus žmones.

kosmetika, juvelyrika ir dovanos | 06.10.2017

„L‘Arome“ franšizė ieško verslo partnerių Lietuvoje

Apie mažmeninės prekybos tinklo „L‘Arome“ įėjimą į kvepalų rinką ir greitą ekspansiją, pardavus franšizes, kalbamės su šios mažmenininkės įkūrėju Davor Bagic.

baltijos | 26.09.2017

Franšizių paroda Lenkijoje: kodėl verta dalyvauti?

Penkioliktus metus iš eilės organizuojama didžiausia Vidurio ir Rytų Europoje franšizių paroda „Polish Franchise Expo 2017“ vyks spalio 26-28 dienomis Varšuvoje.

baltijos | 05.09.2017

Verslininkas be didelių investicijų? Taip, tai įmanoma!

Imtis konkrečių žingsnių savo svajonės – būti pačiam sau viršininku – link, daugelis nesiryžta baimindamiesi, kad jiems nepasiseks arba tai kainuos didelius pinigus.

baltijos | 14.07.2017

Ištyrė, koks lietuvių požiūris į verslą

Šalies gyventojų apklausos atskleidė naujausias verslo tendencijas: pats kurti verslą norėtų kas trečias lietuvis.

viešas maitinimas | 06.02.2017

„Subway“ tiki, kad lietuvių širdis užkariauti dar pavyks

Restoranų tinklas „Subway“ neketina sudėti ginklų net ir po pirmosios nesėkmės.

namui ir sodui | 02.02.2017

IKEA plečiasi į Latviją

Bus atidaryta dar viena IKEA Baltijos šalyse – šįkart netoli Rygos.