viešas maitinimas

franšizės davėjų istorijos | 31.07.2018

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

franšizės gavėjų istorijos | 07.02.2018

Be franšizės būtų daug sunkiau

Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.

franšizės davėjų istorijos | 12.01.2018

Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“

Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.

pasaulio | 05.01.2018

„McDonald‘s“ abejoja dėl savo mėsainių kokybės?

Greitojo maisto milžinas „McDonald‘s“ pareiškė, kad kai kurie jų restoranai gali turėti didelių problemų dėl higienos būklės.

pasaulio | 03.01.2018

Traukiasi picerijų tinklo „Papa John‘s“ įkūrėjas

„Papa John‘s“ įkūrėjas ir viešas veidas Johnas Schnatteris pirmąją šių metų dieną pasitraukė iš generalinio direktoriaus pareigų.

baltijos | 29.12.2017

„Subway“ plečia savo tinklą Lietuvoje

Didžiausias pasaulyje amerikietiškas greitojo maisto restoranų tinklas „Subway“ lyg feniksas kyla iš pelenų.

pasaulio | 14.12.2017

„Vapiano“ plėsis, bet kol kas ne Lietuvoje

Birželį per pirminį viešąjį akcijų siūlymą (angl. IPO) akcijas pardavęs itališkos tematikos restoranų tinklas sieks iki 2020-ųjų pelningai eksploatuoti 330 restoranų.

franšizės gavėjų istorijos | 05.12.2017

„Coffee Hill“ Anykščiuose įkūrėjas: turi tikėti franšize, o ne tikėtis milijonų

Ryžtis kurti verslą nedideliame Lietuvos miestelyje – iš pirmo žvilgsnio rizikingai skambanti idėja.

pasaulio | 07.11.2017

„Denny‘s“ pradeda žygį į Europą

Pirmoji tipiška amerikietiška užkandinė „Denny‘s“ duris atvers Didžiojoje Britanijoje.

franšizės davėjų istorijos | 17.10.2017

Naujos kartos barų tinklai „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ žvalgosi į Lietuvą

Apie ambicingą „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ pasirodymą franšizių rinkoje kalbame su šių latviškos kilmės prekės ženklų įkūrėju ir vadovu Peteriu Ozolsu.

franšizės davėjų istorijos | 03.10.2017

„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo

Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.

franšizės davėjų istorijos | 14.09.2017

Kaip prancūzo Lietuvoje įkurta „Thierry“ „išsimatavo“ franšizę

Beveik septynerius metus skaičiuojantis kepyklų-kavinių tinklas „Thierry“ jau užkariavo lietuvių širdis, netrukus mėgins – ir baltarusių.

pasaulio | 29.08.2017

„McDonald‘s“ Indijoje uždaro beveik pusę savo restoranų

„Forbes“ rašo, kad 169 „McDonald’s“ užkandinės Indijoje uždaromos dėl tariamų franšizės sutarties sąlygų pažeidimų.

franšizės davėjų istorijos | 24.08.2017

Maisto magijos ir „čiopiškos“ dvasios pavilioti

„Duonos ir žaidimų!“ Maisto studijų tinklas „Čiop Čiop“, kurį valdo UAB „Kinkanas“, šį seną romėnišką posakį perskaitė savaip – patį maisto gaminimą pavertė netikėta pramoga.

pasaulio | 16.08.2017

Picų karai: pralaiminčiam „Pizza Hut“ tinklui gali tekti užleisti lyderio poziciją

Didžiausias Jungtinių Amerikos Valstijų picerijų tinklas „Pizza Hut“ griebiasi visko, kad tik laimėtų kovą su vis smunkančiais pardavimais.

pasaulio | 08.08.2017

Kas nerizikuoja, tas negeria šampano

Neįprastą drąsų sprendimą priėmęs vienas didžiausių maisto į namus tinklų pasaulyje – „Domino‘s Pizza“, dabar į viršų kelia šampano taures.

pasaulio | 28.07.2017

H. Schultzas, „Starbucks“ vėliavnešys, žadėjo niekada neparduoti franšizės

Daugelyje pasaulio rinkų „Starbucks“ kavinės auga kaip grybai po lietaus. Kaip įgyvendinama tokia žaibiška plėtra?

pasaulio | 20.07.2017

Kitokio charakterio „Subway“: labiau šiuolaikiškas

Bendrovė „Subway“ pirmadienį paskelbė planuojanti evoliucinius pokyčius, neaplenkiant nė vieno savo tinklo restorano.

pasaulio | 22.06.2017

Mėsainių mėgėjai, išmeskite pinigines, tik nepamirškite savo išmaniųjų telefonų

„Burger King“ ar „McDonald‘s“ – kuris pirmauja mobiliųjų mokėjimų mūšyje? Svarstyklės, rodos, svyra „Burger King“ naudai.

2