Picų karai: pralaiminčiam „Pizza Hut“ tinklui gali tekti užleisti lyderio poziciją

Trečiadienis
2017-08-16
Didžiausias Jungtinių Amerikos Valstijų picerijų tinklas „Pizza Hut“ griebiasi visko, kad tik laimėtų kovą su vis smunkančiais pardavimais.
 

Naujausia viltis – atgaivinti pardavimus suviliojant vis daugiau žmonių internetu pirkti jų parduodamus maisto produktus.

Visgi picerijų tinklą valdanti įmonė „Yum! Brands“ įspėjo, kad nors ir buvo įdarbinta daugiau picų išvežiotojų ir buvo išleisti milijonai dolerių, tobulinant picų gamybos technologijas, „Pizza Hut“ transformacija neįvyks pernakt.

Kitąmet šešiasdešimtmetį švęsiančio „Pizza Hut“ tinklo, kuriam priklauso 13 tūkstančių restoranų 130 pasaulio šalių, pardavimai nuolat krenta. Per pastarąjį ketvirtį picerijose pardavimai nukrito dar 1 proc.

Bandydamas padidinti internetinių užsakymų skaičių, picerijų tinklas tikisi prisivyti technologiškai labiau pažengusius konkurentus, tokius kaip „Domino‘s Pizza“ ar „Papa Johns“. Šios įmonės pastaruoju metu daug investavo į pristatymo paslaugą, naujas lojalumo programas, tobulino užsakymų priemones.

Pavyzdžiui, antras pagal populiarumą picerijų tinklas „Domino‘s Pizza“ savo klientams jau kurį laiką leidžia užsisakyti picas internetu – per socialinius tinklus, mobiliąsias programėles.

Suprasdami, kad turi koja kojon žengti su naujausiomis technologijomis „Pizza Hut“ vadovai taip pat susigriebė, kad ir jiems būtina nedelsiant imtis veiksmų. Todėl dabar jie siekia praplėsti ir palengvinti klientų galimybes užsisakyti picas, tobulinti pristatymo laiko apskaičiavimo algoritmą, padidinti efektyvumą, naudojantis „Google Maps“ paslauga.

„Pizza Hut“ tinklo, kuriam priklauso 13 tūkstančių restoranų 130 pasaulio šalių, pardavimai nuolat krenta.

Šiuo metu „Pizza Hut“ technologijų skyrius pats didžiausias per visą savo veiklos istoriją. Jame dirba daugiau nei per du šimtai programuotojų, inžinierių, dizainerių, produktų vadovų. Picerijų tinklas ėmėsi plėtoti ir klientų, užsakančių maistą internetu, lojalumo programas.

Anksčiau buvo skelbta, kad „Pizza Hut“ dar šiemet iki metų pabaigos papildomai įdarbins 14 tūkstančių picų išvežiotojų ir pagerins savo pristatymo tarnybos veiklą. Tam, kad būtų atnaujintos picerijų tinklo technologijos per pastarąjį ketvirtį buvo išleista 12 milijonų dolerių.

Visgi, restoranų industrijos ekspertų nuomone, vien to gali nepakakti, kad pardavimai išaugtų. „Pizza Hut“ tinklo geriems rezultatams koją kiša tai, kad picerijų meniu stinga naujovių, prekės ženklas pirkėjams atrodo gana pabodęs, o tinklo plėtra Jungtinėse Valstijose pastaruoju metu pristabdyta.

Kitiems vienai didžiausių pasaulyje restoranų grupei „Yum! Brands“ valdomiems prekių ženklams sekasi geriau. Pavyzdžiui, didžiausio meksikietiško maisto tinklo „Taco Bell“ pardavimai išaugo 4 proc., o keptos vištienos patiekalų giganto „KFC“ pardavimai išaugo 3 proc.

„Yum! Brands“ neslepia sieksianti, kad vis daugiau klientų į namus užsisakytų ir šių tinklų parduodamus maisto produktus.

Šiuo metu beveik pusę „Yum! Brands“ valdomų tinklų pardavimų pajamų sudaro restoranų Kinijoje pardavimai. Šios šalies restoranuose pardavimai augo 2 proc. Tačiau geri rezultatai Kinijos rinkoje gali neišgelbėti vienos didžiausios amerikiečių korporacijos.

„Yum! Brands“ įmonei priklauso beveik 44 tūkstančiai restoranų 135 šalyse. Beveik visi įmonės restoranai yra valdomi franšizės gavėjų. Įmonė teigia, kad kasdien pasaulyje duris atveria bent šeši nauji jų tinklų valdomi restoranai.


Žurnalistė

populiariausi forume