2017-06-15

Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“

Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.

Kviečia į virtuvės užkulisius

Pirmoji „Dodo Pizza“ picerija buvo atidaryta 2011 m., o jau po metų veikė net 12 picerijų aštuoniuose miestuose. Po dar kelerių metų buvo sukurtas ir pradėtas vystyti „Dodo Pizza“ franšizės davėjo verslas. Šiandien, praėjus šešeriems metams nuo įkūrimo, „Dodo Pizza“ tinklą sudaro net 202 restoranai 9-ose pasaulio šalyse.

Įdomi „Dodo Pizza“ verslo koncepcija grįsta maksimaliai atviros virtuvės idėja: pamatyti, kaip joje gaminamos amerikietiško ir neapolietiško stiliaus picos bei suktinukus primenantys vadinamieji dodsterai, gali kiekvienas. Picerijų virtuvėse vedamos ekskursijos, mokoma picos gaminimo meistriškumo. Kaip ir iš ko gaminami užsakyti patiekalai, galima stebėti ir tiesioginės transliacijos internetu metu.

Pastebėjo, kad poreikis yra

Sparčios „Dodo Pizza“ plėtros istorija sužavėjo ir Lietuvos verslininkus. Šio tinklo potencialu patikėjusi UAB „Dodsteras“ įsigijo master franšizę Lietuvos teritorijai ir dar 2015 m. pirmąją „Dodo Pizza“ piceriją atidarė Klaipėdoje. Maksimas Gorbunovas (Maxim Gorbunov), UAB „Dodsteras“ atstovas, sako, kad pirmosios picerijos atidarymui Klaipėdos miestas buvo pasirinktas neatsitiktinai. „Prieš žengdami į sostinę, norėjome apsižvalgyti mažesniame mieste, išsiaiškinti, kaip klientai į mus reaguos, kokius skonius jie mėgsta, kokių picų labiausiai nori, ar suveiks mūsų verslo modelis“, – pasakoja jis.

Dodo Pizza

„Po beveik dvejų metų veiklos Klaipėdoje, manome, kad su franšizės pasirinkimu „neprašovėme“. <...> Mūsų picos vilioja vis daugiau klientų, tad viskas, sakykime, vyksta pagal planą.“

„Po beveik dvejų metų veiklos Klaipėdoje manome, kad su franšizės pasirinkimu „neprašovėme“ – „Dodo Pizza“ verslo modelis pasiteisino. Mūsų picos vilioja vis daugiau klientų, tad viskas, sakykime, vyksta pagal planą“, – džiaugiasi M. Gorbunovas ir priduria, kad jokių esminių verslo modelio pakeitimų neprireikė.

„Picerijos veikla yra organizuojama griežtai pagal franšizės davėjo standartus. Pagal šiuos ypatingas dėmesys yra skiriamas ne tik siūlomo asortimento kokybei, bet ir sklandaus bei greito aptarnavimo užtikrinimui. Štai, picos pagaminimui įprastai skiriame 12 minučių. Jei mūsų klientas yra priverstas laukti savo užsakymo ilgiau nei 60 minučių, dovanojame kuponą didelei picai“, – pasakoja M. Gorbunovas.

Į ateitį žvelgia atsargiai

Nors prieš pat pirmosios picerijos atidarymą Klaipėdoje UAB „Dodsteras“ atstovas „Verslo žinioms“ pasakojo, kad per penkerius metus planuoja Lietuvoje atidaryti iki 30 „Dodo Pizza“ picerijų, šiandien į ateitį yra žvelgiama atsargiau. Dar tik antros picerijos atidarymo nuotaikomis gyvenantis M. Gorbunovas, paklaustas apie tolimesnius „Dodo Pizza“ plėtros planus, užsimena, kad UAB „Dodsteras“ iš viso Vilniuje sieks atidaryti du–tris restoranus, o į mažesnius miestus plėstis neketina, svarstoma nebent dėl Kauno.

„Nesame franšizės davėjui įsipareigoję atidaryti tam tikrą picerijų skaičių per konkretų laikotarpį. Žiūrėsime, kaip seksis startuoti Vilniuje, o tada spręsime dėl plėtros, – sako M. Gorbunovas. – Kol kas ir franšizės perpardavimo kitiems franšizės gavėjams idėją paliekame antrame plane. Artimiausius du metus to praktikuoti neketiname, kol kas veiksime tik savo jėgomis.“

Dalintis straipsniu

Rūta Jadzevičiūtė

Franšizavimo konsultantė
Parašyti autoriui