„Paysera“ franšizę pritaikė ir „fintech“ srityje
Pasaulinį elektroninių atsiskaitymų tinklą plėtojanti „Paysera“ veiklą pradėjo nuo interneto svetainių kūrimo.
„L‘Arome“ franšizė ieško verslo partnerių Lietuvoje
Apie mažmeninės prekybos tinklo „L‘Arome“ įėjimą į kvepalų rinką ir greitą ekspansiją, pardavus franšizes, kalbamės su šios mažmenininkės įkūrėju Davor Bagic.
Franšizių paroda Lenkijoje: kodėl verta dalyvauti?
Penkioliktus metus iš eilės organizuojama didžiausia Vidurio ir Rytų Europoje franšizių paroda „Polish Franchise Expo 2017“ vyks spalio 26-28 dienomis Varšuvoje.
Maisto magijos ir „čiopiškos“ dvasios pavilioti
„Duonos ir žaidimų!“ Maisto studijų tinklas „Čiop Čiop“, kurį valdo UAB „Kinkanas“, šį seną romėnišką posakį perskaitė savaip – patį maisto gaminimą pavertė...
Franšizavimo rinkos lyderiais tampa Y karta
Per pastarąjį dešimtmetį Y kartos atstovai ryžtingai žengia į pagrindinę verslo areną, neretai užnugaryje palikdami vyresniuosius.
Ištyrė, koks lietuvių požiūris į verslą
Šalies gyventojų apklausos atskleidė naujausias verslo tendencijas: pats kurti verslą norėtų kas trečias lietuvis.
Nuo autoreikmenų verslo prie maisto namų augintiniams
Šiaulių regione verslą pagal švedišką „Husse“ franšizę pradėjusi UAB „Edalis“ sėkmingai tapo master franšizės gavėja Lietuvai ir Latvijai.
Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“
Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.