baltijos | 2018-09-15

Franšizė padeda išlikti mobiliam

Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.

Gediminas Tamulynas
ekspertinės nuomonės | 2018-08-31

Reputacijos gniaužtuose: kaip laimėti?

Gyvename prekės ženklo fanatizmo laikais, kai daugybę verslo sandorių, ypač kalbant apie franšizės pardavimus, lemia reputacija, prie kurios kūrimo (arba griovimo) neišvengiamai prisideda...

franšizės gavėjų istorijos | 2018-08-28

Būkite atsargūs: konkuruoti gali tekti net ir su savais

Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties...

Gintaras Matuzas
ekspertinės nuomonės | 2018-07-30

Kada verta rinktis alternatyvius finansuotojus?

Jaunam ar brandžiam – bet kuriam smulkiam franšizės gavėjo verslui pinigų srautų cirkuliacija gali tapti nemenku iššūkiu. Kaip elgtis tuomet?

franšizės gavėjų istorijos | 2018-07-25

Franšizė buvo vienintelis pasirinkimas

Skaičiavimo mintinai vadinamuoju abakusu sistema ilgą laiką buvo nustumta į šoną. Visgi abakusas yra puiki smegenų ir protinių gebėjimų lavinimo priemonė.

franšizės davėjų istorijos | 2018-07-17

„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis

Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.

apie portalą | 2018-07-08

FRANCHISEinfo.lt bendruomenė

Sekdami FRANCHISEinfo.lt, visada būsite informuoti apie franšizavimo rinkos naujienas.

apžvalgos | 2018-06-30

Ar ateis JAV tendencija į Lietuvą?

Gyvenate mažame miestelyje? Galvojate, kad franšizės gali atsipirkti tik megapoliuose? Norime jus nudžiuginti – net ir mažuose miesteliuose galite sėkmingai plėtoti verslą pagal franšizę.

Justinas Mikulskis
ekspertinės nuomonės | 2018-06-26

Kur investuoti, o kam negaišti laiko?

Verslininkai, vos tik sukūrę franšizes, neretai pasiklysta, ieškodami kanalų pardavimams. Tokios paieškos dažnai kainuoja nuostolių: išeikvojama daug reklamos kūrėjų laiko,...

franšizės gavėjų istorijos | 2018-06-23

Pasiūlė lietuviams netikėtą skonį

Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių...

franšizės gavėjų istorijos | 2018-05-05

Versle kartais esi priverstas kapituliuoti

Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.

franšizės gavėjų istorijos | 2018-03-26

Franšizė padidintos rizikos srityje

Dėsninga, kad keičiantis rinkos poreikiams, randasi naujų verslo nišų. Franšizė neaplenkia ir jų. Puikus to pavyzdys – vasario mėnesį Vilniuje debiutavęs „blockchain“...

franšizės gavėjų istorijos | 2018-03-23

NT šachmatų partija: kas laimės, o kas pralaimės?

Trijų metų perspektyvoje Lietuvos nekilnojamojo turto tarpininkavimo rinka bus padalinta į laimėtojus ir pralaimėtojus.

ekspertinės nuomonės | 2018-03-04

Rinkodaros specialistas reikalingas tam, kad... nereikėtų rinkodaros

Daugelio šalies įmonių rinkodaros situaciją galima apibūdinti skalbyklės efektu.

ekspertinės nuomonės | 2018-03-01

Nuomonės lyderiai – pridėtinė vertė franšizėms

Apsieiti be vietinei specifikai pritaikytos rinkodaros strategijos šiandien net ir gerai žinomų tarptautinių franšizių gavėjams tampa vis sudėtingiau.

franšizės gavėjų istorijos | 2018-02-21

Ir tarptautinio leidinio franšizė reikalauja išmonės

Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.

baltijos | 2018-02-14

Ant franšizės davėjo verslo slenksčio

Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.

franšizės gavėjų istorijos | 2018-01-31

Veikla pagal franšizę leidyboje

„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.

franšizės davėjų istorijos | 2018-01-12

Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“

Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.

franšizės davėjų istorijos | 2018-01-08

„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“

Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.