franšizės davėjų istorijos

„Julia Janus“: pirmoji franšizė – tik repeticija
Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.

„Čili picą“ domina plėtra Didžiojoje Britanijoje
Nors „Čili picos“ šlovės valanda, rodos, prigeso, įsigyti franšizę siūloma ir dabar.

„Drama Burger“ – naujas vardas lietuviškų franšizių davėjų gretose
Daugiau nei prieš tris metus Lietuvos restoranų rinkoje atsiradęs naujokas „Drama Burger“, šiandien klesti.

„Capital Realty“ tikslas – užkariauti Europą
„Pasaulis – mažas, o užkariauti jį gali ir lietuviško kapitalo įmonė“, – įsitikinę „Capital Realty“ vadovai.

„Švaros broliai“ planuoja dar intensyvesnę plėtrą
„Švaros broliai“ atidaro naujas tunelines plovyklas, o dar spartesnei plėtrai pasitelks franšizės gavėjus.