Aplinkos analizė

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.

„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo

Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.

Versle kartais esi priverstas kapituliuoti

Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.

Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia

Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

Franšizavimas – kas tai?

Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?

Franšizių įvairovė

Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.

Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną

„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.

Franšizės įsigijimo nauda

Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

Franšizės gavėjų paieška: pasiruošimas, kanalai, procesas

Franšizės gavėjų pritraukimas - kompleksinis procesas. Šiame straipsnyje patarsime, kaip jam pasiruošti, kur ieškoti franšizės gavėjų, kaip ir ką komunikuoti bei apžvelgsime proceso eigą nuo kandidato užklausos gavimo iki franšizės sutarties pasirašymo.

Kodėl perkant restorano franšizę jums nebeprireiks kastuvo ir maišo?

Kur dažniausiai klysta franšizės gavėjai ir davėjai bei kaip tų klaidų išvengti, pasakoja „Amber Food“ grupės franšizės ir plėtros vadovas Audronis Laukaitis.

Lietuvoje plėstis, parduodant franšizes, ketina nuomojamų biurų tinklas „Regus“

Didžiausias pasaulyje lanksčių darbo vietų sprendimų teikėjas „Regus“ Lietuvoje – ne naujokas. Tačiau iki šiol centralizuotai veikęs „Regus“ tolimesnę plėtrą šalyje planuoja parduodant franšizes.

Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“

Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.

Nuo autoreikmenų verslo prie maisto namų augintiniams

Šiaulių regione verslą pagal švedišką „Husse“ franšizę pradėjusi UAB „Edalis“ sėkmingai tapo master franšizės gavėja Lietuvai ir Latvijai.

Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“

Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.

„Inglot“ franšizės gavėja: „Verslą pradėjau viena, bet niekada nesijaučiau vieniša“

Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.

Franšizės davėjo verslo sukūrimo algoritmas

Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.

Apie makiažu nepridengtą veiklos pagal „Make Up Store“ franšizę realybę

UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.

Kaip „Thierry“ pavyko įsukti franšizės verslą

Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.

Kurti franšizavimo ryšius su Lenkija – perspektyvu

Lenkija yra nepelnytai palikta antrame plane daugelio Baltijos šalių verslininkų. Kokių franšizavimo pamokų vertėtų pasimokyti iš kaimynų?

Picerijų tinklas „Little Ceasars“ plečia analogų industrijoje neturinčią savitarnos sistemą

Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.

Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai

Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.

Ir tarptautinio leidinio franšizė reikalauja išmonės

Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.

Mūsų šalies verslininkai linkę pirmiausia pasitikėti savo jėgomis

Galima manyti, kad tai viena iš priežasčių, kodėl „Versli Lietuva“ per metus sulaukia vos vienos kitos užklausos apie verslo plėtrą pagal franšizės verslo modelį.

Kaip vietos Tauragėje ir Telšiuose ieškojo „Vynoteka“

Pasirinkus tinkamą strategiją ir partnerius, net ir nuo didžiųjų miestų stipriai nutolusiose vietovėse gali klestėti franšizės pagrindu įkurtas verslas.

Franšizės tinklo palaikymo infrastruktūra

Stiprus yra tik tas franšizės tinklas, kuris geba generuoti vis didesnę vertę savo nariams. Dėl to tinklo palaikymo infrastruktūros kūrimas nėra baigtinis procesas.

Franšizavimo pliusai

Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.

Pasiūlė lietuviams netikėtą skonį

Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.

Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.