Kandidatų registras
Apsilankėte franšizių kataloge, bet neradote sau tinkamos? Užsiregistruokite kandidatų registre. Užpildę parašką, gausite informaciją apie naujausius Jums tinkamus franšizių pasiūlymus.
Naujienlaiškis
Užsiprenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite karščiausias aktualijas, įdomiausius interviu, detaliausias apžvalgas apie franšizavimo rinką ir naujausius parduodamų franšizių pasiūlymus.
Renginių kalendorius
Kalendoriuje rasite informaciją apie svarbiausius franšizavimo renginius Europoje ir visame pasaulyje.
Kontaktai
Turite klausimų? Pateikite savo klausimą, užpildę formą, esančią puslapio apačioje. Kontaktinę franšizės davėjų informaciją rasite franšizių kataloge.
visi straipsniai

Esame vieno langelio principu veikiantis informacijos ir pagalbos šaltinis visiems, kas domisi franšizavimu. Besiremdami ilgamete patirtimi bei ekspertinėmis žiniomis, padėsime Jums sėkmingai sukurti ar plėsti savo franšizės davėjo ar gavėjo verslą.
FRANCHISEinfo.lt portalo slapukų politika
Verslo idėjų portalą FRANCHISEinfo.lt administruoja ir konsultavimo apie franšizavimą paslaugas teikia „PROFIT system“ įmonių grupė
FRANCHISEinfo.lt portalas teikia galimybę reklamuoti franšizes. Kodėl vertėtų tai apsvarstyti?
skaitomiausi

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.
Nepertraukiamu darbo laiku išsiskiriantis smulkių prekių prekybos tinklas „7-Eleven” Japonijoje susiduria su sunkumais. Kaip skelbia „Reuters“, bendrovei vis sudėtingiau rasti darbuotojus, sutinkančius dirbti naktimis.
Juridinius franšizės aspektus aptariame su verslo teisės advokatų kontoros ILAW partnere, advokate Jurga Gradauskaite. Franšizės alfa ir omega teisininkės akimis.
Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.