AccorHotels
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
„Orbis Group“ yra „AccorHotels“ Vidurio ir Rytų Europos (įskaitant Baltijos šalis) master franšizės gavėjas. „Orbis group“ valdo didžiausią Vidurio ir Rytų Europos regiono viešbučių tinklą, kurį sudaro net 100 viešbučių su 19 tūkst. kambarių.
„Orbis Group“ yra atsakinga už „AccorHotels“ franšizės plėtrą 16-oje šalių, tarp kurių yra Lietuva, Latvija, Estija, Čekijos Respublika, Lenkija, Rumunija, Slovakija, Vengrija, Serbija, Kroatija, Slovėnija, Makedonija, Juodkalnija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija. „Orbis Group“ vienija tokius prekės ženklus, kaip „Sofitel“, „Pullman“, „MGallery“, „Novotel“, „Mercure“, „ibis“, „ibis Styles“, „ibis budget“ ir, žinoma, „Orbis Hotels“.
Franšizavimo santykiai tarp „Orbis Group“ ir „AccorHotels“ užsimezgė dar 1973 metais, kai „AccorHotels“ įžengė į Lenkijos rinką, pasirašydama franšizės sutartį su „Orbis Group“ dėl „Novotel“ padalinio atidarymo. Nuo tada „Accorhotels“ itin sėkmingai išplėtė savo viešbučių tinklą tarptautiniu mastu ir šiandien, bendradarbiaudama su „Orbis Group“, užima lyderiaujančias pozicijas viešbučių verslo sektoriuje.
„AccorHotels“ ir „Orbis Group“ planuoja tolimesnę šio viešbučių tinklo plėtrą franšizavimo būdu visame Vidurio ir Rytų Europos regione.
Kokie yra „AccorHotels“ išskirtiniai pranašumai?
- Daugiau negu 90 metų kaupta patirtis
- Platus pasirinkimas – nuo žemos iki aukštos klasės viešbučiai, puikiai žinomi prekės ženklai;
- Efektyvi rinkodara, parama platinimui;
- Bendradarbiavimas, grįstas partneryste ir tarpusavio dialogu.
Būdamas vienas iš pasaulinio masto lyderių, „AccorHotels“ siūlo savo klientams ir investuotojams ilgametę patirtį, kurią puikiai iliustruoja viešbučių tinklo plėtra – per pastaruosius 50 metų franšizės pagrindu įkurta 3.700 viešbučių.
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
109 viešbučiai, kurie veikia Baltijos šalyse (7), Vidurio ir Rytų Europoje (92) ir Pietų ir Rytų Europoje (10).
Pagal šalį:
Lietuvoje (5), Latvijoje (2), Lenkijoje (65), Čekijos Respublikoje (8), Slovakijoje (2), Vengrijoje (17), Romunijoje (7), Bulgarijoje (2), Makedonijoje (1).
Bagal prekės ženklą:
„Sofitel“ (4), „Pullman“ (1), „Autograph“ (2), „Novotel“ (21), „Mercure“ (33), „ibis“ (31), „ibis Styles“ (7) and „ibis budget“ (9).
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
„Orbis Group“ patikimas partneris, teikiantis visapusišką paramą ir pagalbą našaus viešbučių verslo vystymo klausimais. Profesionalų komanda yra suinteresuota siekti išskirtinių kiekvieno verslo, įkurto franšizės pagrindu, rezultatų, todėl siūlo:
- bendrą visų viešbučių, priklausančių „AccorHotels“ tinklui, rezervacijos sistemą, kuri padeda sugeneruoti apie pusę viešbučio pajamų;
- globalų partnerių tinklą, kurį sudaro 700 atstovų 34-iose šalyse;
- pagrindinių sistemų ir pajamų valdymo žinias;
- techninę paramą, palaikant aukštą pasaulinius standartus atitinkantį viešbučio teikiamų paslaugų lygį;
- narystę „Le Club“ lojalumo programoje, kuri padeda didinti didesnį srautą klientų (programa apima 18 milijonų narių visame pasaulyje).
informacija apie franšizės davėją
Orbis SA (Accor Group)
ul. Bracka 16, 00-028 Varšuva, Lenkija
+48502198213
kontaktinis asmuo kandidatams
Katarzyna Sławińska
detalesnė informacija
visi straipsniai
Didieji viešbučių tinklai plėtrai Europoje vis dažniau renkasi franšizės verslo modelį, pažymima 2019 m. HVS ataskaitoje „Viešbučių franšizavimas Europoje 2019“.
Kai labai nori, net ir kultūriniai skirtumai, kalbos barjeras, įvairūs suvaržymai negąsdina. Tačiau prieš nusprendžiant įsigyti franšizę, svarbu viską gerai apskaičiuoti.
Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.
Panašu, kad terorizmo atakos Europoje visgi neturėjo neigiamos įtakos didžiausiam JAV kelionių agentų tinklui „Cruise Planners“.
Prisijunkite prie mūsų ir išnaudokite bendradarbiavimo galimybes.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.