BREEZE watermovements
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
BREEZE - tai specializuota vandens treniruoklių fitneso studija, naudojanti unikalias šiuolaikines technologijas išskirtinių paslaugų teikimui:
- individualios fitneso treniruotės naudojant specialiai sukurtus vandens dviračius,
- kosmetinės procedūros kūnui ir veidui,
- psichoterapiniai užsiėmimai,
- sveiko maitinimosi ir dietologijos specialistų konsultacijos,
- sveikuoliškas FITO baras.
BREEZE - tai kur kas daugiau nei tik „AQUAFIT“ fitneso studija. Šio prekinio ženklo specialistai taip pat sukūrė specializuotas mankštos ir fitneso programas, kurios yra įgyvendinamos naudojant unikalius vandens treniruoklius, kurie yra paklausūs SPA salonų, reabilitacijos centrų, baseinų, viešbučių ir kitų grožio ir sveikatinimo paslaugų teikėjų tarpe. Tai, kad BREEZE yra išskirtinis garsaus vandens treniruoklių gamintojo „AQUAFIT“ atstovas Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, sudaro prielaidas tvariam verslo diversifikavimui po BREEZE prekiniu ženklu.
Individualios fitneso treniruotės yra vykdomos naudojant vandens dviračių treniruoklius, kurios pagamino garsus ir pasaulyje puikiai žinomas gamintojas „AQUAFIT“. Šių treniruočių patrauklumo paslaptis slypi tame, kad Jus tuo pačiu metu ne tik sportuojate ir tobulinate formas, bet ir lepinate savo kūno odą. Po šių treniruočių gaunate trys rezultatus viename – drėkinate oda, treniruojate raumenis ir tonizuojate kūną. Įrodyta, kad dviračio minimas vandenyje, lyginant su tuo paties pratimo atlikimu sporto salėje, yra efektyvesnis dėl didesnio vandens pasipriešinimo ir sveikesnis dėl mažesnio kūno svorio (ar prisimenate Archimedo dėsnį?). Dviračio minimas vandenyje didina širdies ir kraujagyslių sistemos ištvermę, leidžia palaikyti sveiką pulsą ir didiną plaučių aktyvumą, o tuo pačiu metu atliekamas hidromasažas mažina celiulitą, švelniną odą, masažuoja raumenis, gerina laikyseną ir naikiną perteklinius poodinius riebalinius audinius. Kiekvienas BREEZE franšizės gavėjas bus apmokytas ir gaus specialią medžiagą, skirtą klientų informavimui apie išskirtinius mūsų salonų teikiamus privalumus.
Mūsų franšizės gavėjas savo klientams sveikatos ir sveikatinimo srityje galės pasiūlyti treniruoklius ir trys specialiai sukurtas „AQUAFIT“ fitneso programas:
- AquaRide (fitneso treniruotė baseinams, kurioje yra naudojami vandens dviračiai),
- AquaCrossfit (fitneso treniruotė baseinams, kurioje yra kombinuotai naudojami vandens dviračiai, vandens žingsniavimo ir/ar bėgimo treniruokliai),
- AquaRehab (speciali fitneso treniruotė / mankšta reabilitacijos centrams, kurioje yra kombinuotai naudojami visi „AQUAFIT“ vandens treniruoklių tipai).
Mūsų ir mūsų partnerių patirtis rodo, kad „AQUAFIT“ įrangą įsigiję ir mūsų programas naudojantys grožio ir sveikatinimo paslaugų teikėjai sugeba reikšmingai padidinti klientų lojalumą ir pajamų srautą bei pelną su sąlyginai nedidelėmis pradinėmis investicijomis ir per pakankamai trumpą laiko tarpą.
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
Pirmų dviejų studijų, atidarytų Rygoje, sėkmė įkvėpė BREEZE pradėti plėtrą ir ieškoti partnerių (franšizės gavėjų) Lietuvoje, Estijoje ir Baltarusijoje. Pasidomėkite plačiau šiuo įdomiu ir komerciškai naudingu verslo pasiūlymu ir gal būtent Jus tapsite naujais BREEZE partneriais.
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
Dar prieš savo veiklos pradžią kiekvieno BREEZE franšizės gavėjo komandai organizuosime profesionalius mokymus arba mūsų centrinėje buveinėje Rygoje, arba jo paties studijoje. Mūsų kruopščiai parengta mokymų programa užtikrina, kad franšizės gavėjas, nepriklausomai nuo jo patirties ir įgūdžių, galės efektyviai ir greitai įkurti BREEZE studiją bei profesionaliai organizuoti šio verslo veiklą siekiant klientų pasitenkinimo ir pelno.
Be to, kad mūsų franšizės gavėjai greitai ir patogiai atidarys nuosavą BREEZE fitneso studiją, mes suteiksime jiems galimybę pradėti papildomą verslą ir generuoti papildomas pajamas aptarnaujant kitus grožio ir sveikatinimo segmente veikiančius verslo subjektus. Šią galimybę mums suteikia partnerystė su garsiu gamintoju „AQUAFIT“. Šio gamintojo suburti profesionalūs fitneso instruktoriai ir fizioterapeutai sukūrė unikalius vandens treniruoklius ir susietas išskirtines treniruočių programas, kurios gali būti naudojamos baseinuose, SPA salonuose, reabilitacijos centruose, sanatorijose ir t.t.
Mūsų vertinimu, grupinių ir individualių vandens treniruokliais paremtų užsiėmimų organizavimas yra neatrasta, bet didelį komercinį potencialą turinti niša. Ši niša Vakarų Europoje, Azijoje ir Amerikoje užsipildo gan sparčiai užsipildo, tačiau mūsų regione tai vis dar naujovė, kuri neabejotinai sulauks populiarumo.
informacija apie franšizės davėją
kontaktinis asmuo kandidatams
Juris Roganovs
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.
Didžiausias pasaulyje sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ franšizės pagrindu rudenį planuoja atidaryti naują padalinį Antarktidoje, rašo Observer.
Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.
Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties prekės ženklo salonais.
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.
UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.
Prancūzų kompanija L‘Oréal paskelbė pradėjusi derybas dėl jai priklausančio The Body Shop tinklo pardavimo, praneša BBC.
Daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje pagal franšizę veikiantis „The Body Shop“ tinklas tapo sėkmingo verslo pavyzdžiu visame pasaulyje.
„Stenders“ sėkmingai vienija 220 parduotuvių tinklą 27-iose pasaulio šalyse. Neaplenkiama ir Lietuva.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.