La Compagnie Des Petits
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
Kompanija „La Compagnie Des Petits“ buvo įkruta 1991 metais. Nuo to laiko mūsų prekinis ženklas tapo pirmaujančiu vaikų drabužių ir aksesuarų rinkoje pasaulio mastu. Šiuo metu mūsų tinklui priklauso virš 200 parduotuvių Belgijoje, Prancūzijoje, Liuksemburge, Ispanijoje, Portugalijoje, Šveicarijoje, Tunise, Honkonge, Makao, Kinijoje, Rusijoje, Alžyre, Saudo Arabijoje ir kitose šalyse.
Mūsų ištikimi pirkėjai visame pasaulyje vertina dideles sezonines kolekcijas, bekompromisę kokybę, išskirtinį stilių bei puikų kainos ir kokybės santykį asocijuojamus su „La Compagnie Des Petits“. Jie taip pat atrado ir pamėgo mūsų novatorišką „sumaišyk ir suderink“ (angl. mix and match) koncepciją, kurią mes realizuojame kiekvienoje iš tematinių drabužių linijų, sudarančių mūsų kolekcijas.
Didelės sezoninės kolekcijos
Kompanijoje „La Compagnie Des Petits“ mes gaminame ir klientams siūlome platų vaikų drabužių ir aksesuarų spektrą berniukams ir mergaitėmis nuo 1 mėnesio iki 12 metų. Mūsų parduotuvėse Jus rasite didelį prekių pasirinkimą – pėdkelnes ir apatinį trikotažą, paltukus ir striukes, kelnes ir šortus, megztinius ir bliuzonus, sukneles ir sijonus, marškinius ir marškinėlius, maudymukus, palaidines, pižamas ir daugelį kitų vaikiškų prekių. Asortimentą sudaro ir proginės vaikų drabužių kolekcijos bei aksesuarai. Tokia prekių gausa ir įvairovė neabejotinai patenkins net išrankiausio pirkėjo norus.
Bekompromisė kokybė
Kompanijoje „La Compagnie Des Petits“ mes pirmiausiai siekiame, kad kiekvienas vaikas, apsirengęs mūsų drabužiais, jaustųsi puikiai, o kiekvieni tėvai būtų tikri, kad jų vaikai dėvi aukščiausios kokybės gaminius. Komfortas ir praktiškumas lydi mūsų drabužių gamybą nuo medžiagų parinkimo iki siuvimo, aplikacijų uždėjimo ir supakavimo. Prancūzijos siuvėjų kuriamas autentiškas ir sumanus mūsų drabužių dizainas bei griežta kokybės kontrolė leidžia mums užtikrinti, kad mūsų drabužiai yra patogus ir sveiki mūsų mažiesiems klientams.
Išskirtinis stilius
Kompanijoje “La Compagnie Des Petits” mes tikime, kad vaikai turėtų turėti galimybę rengtis visomis vaivorykštės spalvomis, ir užtikriname, kad jos puikiai derėtų tarpusavyje. Kiekvieną sezoną mes Jums pasiūlome smagius, šviesius ir spalvotus drabužius su aibe įvairių linksmų detalių. Mūsų drabužis Jus rasite net pačių netikėčiausių spalvų – nuo saldainių rožinės iki fuksijos rožinės, nuo anyžių žalios iki smaragdo žalios, nuo šiaudų geltonos iki saulės geltonos, nuo aguonų raudonos iki saulėlydžio raudonos. Kiekvienoje mūsų kolekcijoje mielas akiai prancūziškas dizainas yra supintas su švelniomis visos paletės spalvomis taip, kad labiausiai atspindėtų įvairias ir nepakartojamas mūsų mažųjų klientų asmenybes.
Sumaišyk ir suderink
Kompanijoje „La Compagnie Des Petits“ mes dieviname galimybę mūsų mažiesiems klientams pasiūlyti „sumaišyk ir suderink“ koncepcijos drabužius, kurie, nepriklausomai nuo jų derinio, puikiai tinka kartu. Kiekviena mūsų tematinių drabužių linija yra kuriama taip, kad ją sudarančius drabužius būtų galima derinti tarpusavyje skirtingose kombinacijose, kiekviena iš kurių atrodo tiesiog nuostabiai. Tiems gi, kurie ieško įkvėpimo, mes iš anksto sudėliojame drabužių komplektus, suderintus pagal vienokią ar kitokią temą, pavyzdžiui, „Niujorkas mieste“, „Pašėlę ir padūkę“, „Bohemietiškas krovinis“, „Taip britiška“ ir daugelis kitų.
Puikus kainos ir kokybės santykis
Kompanijoje „La Compagnie Des Petits“ mes rūpinamės tiek savo jaunaisiais klientais, tiek jų tėvais ir puikiai suprantame, kad reiklių jaunųjų princų ir princesių poreikių tenkinimas neturėtų kainuoti per daug. Būtent dėl to, mūsų siūloma kainodara sudaro mūsų klientams galimybę pradžiuginti savo vaikus neišleidžiant tam visų pinigų. Mūsų kainos yra vidutinių kainų vaikų drabužių segmento dalyje. Nors ir užtikriname drabužių kokybę bei stilių, mes vis tiek sugebame pasiūlyti tokias kainas, kurios yra priimtinos didžiajai visuomenės daliai.
savarankiškų padalinių skaičius
80
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
140
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
“La Compagnie Des Petits” ieško vieno padalinio arba kelių padalinių franšizės gavėjų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Baltarusijoje. Žemiau jus rasite visas pagrindines franšizės pirkimo ir veikimo pagal franšizę sąlygas. Taip pat prašome turėti omenyje, kad esame gan lankstūs daugumos sąlygų bei reikalavimų atžvilgių ir būtumėme pasiruošę derėtis su rimtais kandidatais dėl abiem pusėms priimtinų įsipareigojimų.
Parduotuvė
Kiekviena “La Compagnie Des Petits” parduotuvė turėtų būti suprojektuota taip, kad būtų paryškinta mūsų drabužių spalvų įvairovė ir kad būtų kuriama linksma bei neįpareigojanti pirkėjų nuotaika. Ypatingas dėmėsis turi būti skiriamas drabužių ir aksesuarų pristatymui parduotuvės salėje, kad šis dar labiau sustiprintų teigiamus pirkėjų įspūdžius apsilankymo mūsų parduotuvėje metu. Tipinės parduotuvės charakteristikos:
- Geriausia vieta mūsų parduotuvei yra miestų, turinčių virš 100 000 gyventojų, pagrindinė gatvė arba prekybos centras.
- Parduotuvės salės dydis turėtų būti ne mažesnis nei 60-80 m². Taip pat reikėtų 15-20 m² sandėliuko.
- Rekomenduojama, kad parduotuvės fasadas būtų nudažytas baltai, kad jo fone ryškiai matytųsi spalvotas “La Compagnie Des Petits” prekinis ženklas.
- Rekomenduojama, kad parduotuvės fasadas būtų sudarytas iš didelių langų – virtinų, praleidžiančių šviesą į parduotuvės salę ir demonstruojančių parduotuvės vidinį interjerą praeinantiems žmonėms.
- Matomoje parduotuvės vietoje būtinai turi stovėti raudono automobiliuko formos firminė “La Compagnie Des Petits” lentyna.
- Rekomenduojama naudoti modulinius prekybos baldus ir sienų konstrukcijas, kurių pagalba vizualiai būtų atskirtos skirtingo amžiaus grupių berniukams ir mergaitėms skirtos kolekcijos.
- Specialiai pagaminta apšvietimo sistema kiekvienai parduotuvei turėtų suteikti jaukumą ir sukurti „boutique“ atmosferą, kuri asocijuotųsi su “La Compagnie Des Petits” prekiniu ženklu.
Drabužių kolekcijos
Kompanijoje “La Compagnie Des Petits” mes gaminame ir klientams siūlome platų vaikų batukų, drabužių ir aksesuarų spektrą berniukams ir mergaitėmis nuo 1 mėnesio iki 12 metų. Dirbdami su savo franšizės gavėjais siekiame, kad jų parduotuvėse pirkėjai visada rastų platų naujausios kolekcijos drabužių pasirinkimą ir kad tuo pačiu metu franšizės gavėjai kiek įmanoma efektyviau valdytų atsargas ir neužšaldytų didelių pinigų sumų sezono pradžioje. Pagrindiniai mūsų asortimento valdymo aspektai yra:
- “La Compagnie Des Petits” naujas rudens-žiemos ir pavasario-vasaros kolekcijas pristato du kartus per metus renginių Paryžiuje metu.
- Kiekvieną kolekciją sudaro virš 1100 gaminių, kurie yra suskirstomi į 7-13 tematinių linijų ir 4 amžiaus grupes.
- Apatinių drabužių kolekcija yra pastovi metų bėgyje.
- Mes taikome lanksčią užsakymų politiką: išankstinė prekių rezervacija (preliminarus užsakymas) yra privaloma 1-2 mėnesius iki sezono pradžios, tačiau užsakymas gali būti koreguojamas ir papildomas sezono metu.
- Kiekvienos Jums paruoštos siuntos kainą turėsite apmokėti iki jos išsiuntimo Jums. Mes nereikalaujame išankstinio viso preliminaraus užsakymo kainos apmokėjimo.
- Vidutiniškai mūsų parduotuvėse sezono pabaigoje fiksuojami neišparduoti kolekcijos likučiai neviršija 10% nuo užsakytos apimties.
Pagalba verslo vadybos srityje
Mes siekiame, kad mūsų franšizės gavėjai būtų patenkinti ir savo džiaugsmą perduotų mūsų klientams. Būtent dėl to savo franšizės gavėjams mes suteikiame visą pagalbą ir palaikymą, kurių reikia sklandžiam verslo administravimui ir kasdieniniam parduotuvių valdymui. Pagrindinės mūsų pagalbos verslo valdymo srityje sritys yra šios:
- Parduotuvės atidarymo „iki rakto“ koncepcija reiškia, kad mes galime užtikrinti suremontuotos parduotuvės parengimą atidarymui. Aprūpinsime Jus kompiuterine ir programine įranga, baldais ir kitais interjero elementais, suteiksime visas parduotuvės atidarymui reikalingas rinkodaros priemones, o mūsų specialiai apmokyta „atidarymo komanda“ atvyks į vietą ir padės jums sklandžiai ir efektyviai organizuoti parduotuvės iškilmingą atidarymą.
- Priklausomai nuo jūsų poreikių, galime suteikti tik tas parduotuvės atidarymo „iki rakto“ paslaugas ir pagalbą, kurių jums reikia, o likusiais darbais galėsite rūpintis Jus ir tokiu būdu sumažinti parduotuvės atidarymo sąmatą.
- Suteiksime įvadinius apmokymus Jūsų parduotuvės personalui pačioje parduotuvėje ir/arba mūsų centriniame biure Prancūzijoje.
- Teiksime nuolatinį palaikymą ir patarimus pardavimų skatinimo, prekių išdėstymo salėje (angl. merchandising), užsakymų vadybos, rinkodaros ir viešųjų ryšių srityse.
- Mūsų „master“ franšizės gavėjo ir/ar centrinio biuro atstovai periodiškai lankysis Jūsų parduotuvėje, kad galėtų padėti vietoje praktiškai susidoroti su iššūkiais ir padidinti parduotuvės rezultatyvumą.
- Suteiksime Jums galimybę reguliariai telefonu, internetinių pokalbi programų arba elektroninio pašto pagalba konsultuotis su mūsų specialistais visais Jums svarbiais klausimais.
Pagalba rinkodaros srityje
“La Compagnie Des Petits” įgyvendina savitas ir didelio poveikio rinkodaros bei viešųjų ryšių kampanijas tiek kiekvienoje parduotuvėje atskirai, tiek ir viso tinklo lygmenyje. Platus įvairių priemonių pasirinkimas leidžia ne tik užtikrinti esamų klientų lojalumą, bet ir pritraukti naujus klientus. Visos taikomos priemonės atitinka vieningą koncepciją, kuri yra skirta mūsų reputacijos stiprinimui, prekės ženklo teikiamos vertės komunikavimui ir žinomumo didinimui. Mūsų darbe taikome šias rinkodaros priemones:
- Reklamos kampanijos internete (tiek paieškos sistemose, tiek ir socialiniuose tinkluose) ir spaudoje.
- Įvairūs konkursai ir partnerystės programos.
- Kiekvieno sezono kolekcijai skirtas išvaizdus katalogas.
- Parduotuvėse vykdomos pardavimų skatinimo akcijos ir renginiai bei vidinė reklama.
- Specialios tiesioginės rinkodaros priemonės.
- Lojalumo programos ir dovanų bei siurprizų teikimas mūsų mažiesiems klientams.
preliminarios investicijos
50 000-75 000 Eur.
informacija apie franšizės davėją
kontaktinis asmuo kandidatams
Juris Roganovs
detalesnė informacija
visi straipsniai
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.