Unique Pearls
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
Pirmoji „Unique Pearls“ parduotuvė buvo atidaryta 2007 metais Rygoje. Nuo to laiko nuolatos tobuliname verslo modelį ir procesus bei kaupiame neįkainojamą patirtį. Šiuo sukauptu „know how“ šiandien norime pasidalinti su savo franšizės gavėjais tam, kad jų verslas nuo pat įsikūrimo taptų populiarus, efektyvus ir pelningas. Mūsų patyrusi komanda apmokys franšizės gavėjus ne tik rinkodaros ir parduotuvės valdymo subtilybių, bet ir pasidalins įžvalgomis bei praktiniais įrankiais leidžiančiais sukurti apčiuopiamą pajamų srautą „verslas verslui“ segmente.
savarankiškų padalinių skaičius
„Unique Pearls“ kompanija turi savo gamybinį padalinį ir dvi parduotuves A klasės prekybos centruose Rygoje, Latvijoje.
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
Nors šiuo metu dar nėra franšizės pagrindu įkurtų „Unique Pearls“ padalinių, kompanija jau turi platų partnerių tinklą.
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
Mes žinome, kaip sunku yra pradėti ir sėkmingai plėtoti verslą, kai esate vienas. Dėl to mes visada būsime šalia Jūsų ir visapusiškai padėsime. Visiems mūsų franšizės gavėjams įsipareigojome būti geriausiu mentoriumi ir draugu jų kelyje į sėkmę. Pažadame suteikti pagalbą ir patarimus, vos tik Jums jų reikės.
- Padėsime Jums parengti verslo planą ir atlikti būtinus finansinius skaičiavimus.
- Padėsime rasti ir įvertinti patalpas bei susiderėti su jų savininku dėl geriausių nuomos sąlygų.
- Mūsų dizaineriai ir rinkodaros specialistai sukurs Jūsų parduotuvės projektą (išplanavimą ir 3D vizualizacijas).
- Suteiksime Jums išsamų parduotuvės valdymo žinyną ir prekės ženklo naudojimo vadovą.
- Jūsų komanda gaus išsamius mokymus Rygoje ir Jūsų parduotuvėje.
- Padėsime parengti detalų rinkodaros planą pirmiesiems Jūsų parduotuvės veiklos metams.
- Teiksime išbandytus rinkodaros ir merchandaizingo įrankius, priderintus prie skirtingų sezonų ir pagrindinių švenčių bei kitų išskirtinių progų.
- Būsime su Jumis ir padėsime išspręsti bet kokį kasdieninės Jūsų parduotuvės veiklos klausimą.
- Reguliariai teiksime Jums naujus produktus ir kolekcijas, atitinkančias naujausias mados tendencijas.
- Padėsime išnaudoti verslo galimybes „verslas verslui“ segmente.
preliminarios investicijos
- Būtinosios pradinės investicijos parduotuvės atidarymui: apie 35 000-40 000 Eur.
- Pradinis franšizės mokestis: 12 000 Eur.
pagrindiniai reikalavimai
Mūsų parduotuvės formatas ir koncepcija yra itin lankstūs. Mažiausiam parduotuvės formatui reikia apie 20 kv. m. ploto ir jis gali būti priderintas prie beveik bet kokio patalpų išplanavimo. Jei pageidaujamuose prekybos centruose nerandate tinkamų patalpų arba jų nuomos kaina yra per didelė, galite įsikurti ir taip vadinamoje „prekybinėje salelėje“ viename iš judrių prekybos centrų koridorių. Mūsų dizaineriai ir rinkodaros specialistai padės Jums sukurti parduotuvės ar „prekybinės salelės“ interjero ir eksterjero dizainą bei 3D vizualizacijas, kad įsitikintumėte, jog ji atrodo puikiai ir yra pakankamai funkcionali bei patogi tiek klientų aptarnavimui, tiek ir gaminių saugojimui.
informacija apie franšizės davėją
SIA Franchise UP
T/C Spice, Lielirbes iela 29, LV-1046 Riga, Latvija
+37129558222
kontaktinis asmuo kandidatams
Juris Roganovs
detalesnė informacija
visi straipsniai
Menas ir verslas – kaip aliejus ir vanduo. Kiek beplaksi, jie vis tiek atsiskirs. Tokie žodžiai nuskamba iš juvelyrės Jurgos Lago lūpų.
Šiandien prisikėlusi „Aromika“ ruošiasi franšizei. O kadaise klestinčios „Aromikos“ dienos galėjo būti suskaičiuotos...
Apie mažmeninės prekybos tinklo „L‘Arome“ įėjimą į kvepalų rinką ir greitą ekspansiją, pardavus franšizes, kalbamės su šios mažmenininkės įkūrėju Davor Bagic.
1999-aisiais į prestižinių kvepalų rinką įsiveržęs mažmeninės prekybos tinklas „L‘Arome“ metė iššūkį rinkos žvaigždėms. Kaip? Pasiūlė išskirtinę verslo koncepciją ir pardavė franšizę!
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.