KillFish
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
„KillFish“ baro pavadinimas nėra iš piršto laužtas – unikalus verslo modelis išties leido kompanijai „sužvejoti“ savo sėkmę ir atsidurti populiariausių franšizių gretose.
Nors pirmasis „KillFish“ baras buvo įkurtas tik 2009-aisiais, šiandien šio prekinio ženklo barai aptarnauja klientus jau per 50-yje miestų, o nuolatinių lankytojų skaičiuojama jau per milijoną. Paklausite – koks gi „KillFish“ sėkmės receptas?
„KillFish“ vadovaujasi elementariu, nesenstančiu ir tiesiausiai į sėkmę vedančiu principu: „maksimalūs rezultatai minimaliomis išlaidomis“.
„KillFish“ verslo modelis išsiskiria unikalia tinklinio (angl. multilevel) marketingo sistema „Pakviesk draugą“: kiekvienas lankytojas su savimi atsivesdamas draugą, anksčiau dar nebuvusį šiame bare, išlošia pats – atvedusiajam skaičiuojami 5 proc. nuo atvestųjų bare išleistos sumos.
Ši sistema organizuojama, pasitelkiant specializuotas lankytojų korteles, kurios supaprastina ir daugelį kitų svarbių funkcijų – staliukų rezervacijas, išankstinius užsakymus, muzikinius pageidavimus ir kt. Tokie sprendimai leidžia užmegzti individualų ryšį su kiekvienu klientu ir nuolat didinti lojalių klientų skaičių, neišleidžiant tradicinei rinkodarai nė cento!
„KillFish“ baro stilius – minimalistinis, taigi, įsigiję franšizę ir startuodami su šiuo verslu, neišleisite didelių sumų baro patalpų įrengimui ir einamajam remontui. Lyginant su daugelio kitų barų franšizėmis, „KillFish“ pranašesnė ir investicijų į atsargas atžvilgiu: siūlomas gėrimų ir maisto asortimentas yra gana pigus ir prieinamas plačiam vartotojų spektrui. O ir pati franšizės kaina yra nedidelė.
„KillFish“ nestokoja ambicijų ir teigia: „Per ateinantį dešimtmetį būsime įsikūrę kiekvienoje pasaulio sostinėje!“. Prisijunkite ir Jūs prie sparčiai augančio franšizių tinklo ir savo sėkmę galėsite pradėti „žvejoti“ vos po 2 mėnesių.
savarankiškų padalinių skaičius
7
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
59
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
- Programinė įranga (tiekimas, įdiegimas, jos naudojimo apmokymai).
- Baro patalpų projektavimas ir dizainas.
- Asistavimas darbuotojų atrankos procese ir jų apmokymai.
- Rinkodarinė medžiaga ir rinkai pritaikytas internetinis tinklalapis.
- Rekomendacijos, perkant baro inventorių.
preliminarios investicijos
- Būtinosios pradinės investicijos baro atidarymui: 65 000-97 000 Eur (į šią sumą įskaičiuotas pradinis franšizės mokestis – 10 000 Eur).
- Periodinis franšizės mokestis: 6 %.
- Preliminarus investicijų grąžos laikotarpis: 12-14 mėn.
pagrindiniai reikalavimai
- Verslo vadybos ir valdymo patirtis.
- Finansinis pajėgumas: minimalios nuosavos pradinės investicijos - 40 % visų būtinųjų investicijų sumos.
informacija apie franšizės davėją
KILLFISH MANAGEMENT COMPANY
Engelso prospektas, 13/2-15N,Sankt Peterburgas, Rusija
+78124480800
kontaktinis asmuo kandidatams
Varvara Berezhnaya
Plėtros departamento vadovė
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.
Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.
Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.