EASY WINE
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
Lietuva – ne Ispanija ar Italija. Mūsų klimatas neleidžia čia sirpti gardžioms vynuogėms, tačiau pasižiūrėjus iš arčiau matyti, kad šalis sparčiai evoliucionuoja vyno pažinimo ir vertinimo aukštumų link – daugiau išmanymo, noro eksperimentuoti, degustuoti, savarankiškai rinktis, pirkti specializuotose parduotuvėse. Didžiulį pagreitį įgaunanti moderni vyno vartojimo kultūra suformavo didelį potencialą turinčią verslo nišą, kurioje vietos galite atrasti ir Jūs, prisijungę prie rimtai nusiteikusių vyno revoliucionierių „Easy Wine“!
Savo pasirodymą vyno rinkoje „Easy Wine“ pradėjo Latvijos sostinėje Rygoje. Verslo modelio pelningumą jau įrodė ir Gruzijoje, Tbilisyje. Kruopščiai sumodeliavę visus verslo procesus, apgalvoję visas smulkmenas, pritaikę pažangiausius pasaulyje technologinius sprendimus, „Easy Wine“ meistrai netruko sulaukti pasisekimo namų rinkoje ir, profesionaliai franšizavę savo verslo modelį, šiandien yra visiškai pasiruošę „išplaukti“ į platesnius vandenis. Viena franšizės davėjo tikslinių rinkų – Lietuva.
„Easy Wine“ į Lietuvą nori žengti ne tik siūlydami gausų vyno asortimentą, bet ir pritaikydami inovatyvią dabartinius kliento poreikius atitinkančią aptarnavimo sistemą. Be tradicinio atsiskaitymo tiesiogiai aptarnaujančiam personalui, „Easy Wine“ siūlo ir savitarnos vietą, kur pats klientas, gavęs specialią kortelę ir pasirinkęs net iš 60 skirtingų someljė atrinktų vyno rūšių, gali įsipilti sau gėrimą. Negana to, pritaikius šią savitarnos sistemą, klientas gali pasirinkti nebūtinai standartinį vyno kiekį – net jei tai bus, sakykime, 30 mililitrų paragavimui. Pagal pasirinktą kiekį nustatoma ir atitinkama kaina, o už viską pagal kortelės duomenis atsiskaitoma prieš pat klientui paliekant barą. Marketinginiu požiūriu tai, palyginti su išankstiniu apmokėjimu, didesnį vartojimą skatinantis atsiskaitymo būdas.
Tai puikiai patogiam ir efektyviam naudojimui pritaikyta technologija. Vyno kraneliai, prie kurių klientai gali save aptarnauti, tiekia vyną iš butelių, esančių šaldytuvuose, tad vynas baro lankytojus visada pasiekia teisingos temperatūros. Svarbu ir tai, kad franšizės davėjo patirtis ir rodiklių stebėsena leidžia apskaičiuoti atsargų kiekį taip, kad nebūtų švaistomas nė vienas mililitras.
Didelį dėmesį „Easy Wine“ skiria ir reguliariai pagal vietinio vartotojo įpročius atnaujinamam įvairių užkandžių bei patiekalų asortimentui, kurio aukštą kokybę užtikrina profesionalūs virtuvės meistrai. Be to, „Easy WIne“ virtuvė yra atvira, todėl maisto gaminimas yra tarsi demonstracija kiekvieno baro svečio akiai.
„Easy Wine“ verslo modelis, atitikdamas vyno gerbėjų tendencijas, kartu su franšizės gavėju ketina savo pelningumą įrodyti ir Lietuvoje. Franšizės davėjai Lietuvoje ieško vieno padalinio, kelių padalinių arba teritorijos plėtros franšizės gavėjo. Vieno „Easy Wine“ baro plotas svyruoja nuo 150 iki 500 kvadratinių metrų. Franšizės davėjai barą steigti rekomenduoja trijų tipų lokacijose:
- populiariose turistinėse zonose;
- prekybos centruose arba oro uostuose (be terasos);
- vietinių gyventojų dažnai lankomose vietose (mažesnis sezoniškumo poveikis, šiek tiek kitoks meniu).
savarankiškų padalinių skaičius
3 (2 Rygoje, 1 Tbilisyje)
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
- Verslo valdymo ir klientų aptarnavimo mokymai;
- Rekomendacijos, renkantis tinkamą vietą ir patalpas;
- Baro patalpų projektavimas ir dizainas;
- Unikali savitarnos sistema ir programinė įranga;
- Rekomendacijos, perkant ar nuomojant baro inventorių;
- Priėjimas prie didelio gamintojų ir tiekėjų tinklo, užtikrinančio palyginti žemas kainas;
- Meniu adaptacija vietinei rinkai;
- Rinkodarinė medžiaga ir internetinio tinklalapio šablonas;
- Visos receptūros ir instrukcijos.
preliminarios investicijos
- Būtinosios pradinės investicijos baro atidarymui: apie 150 000 eurų (įskaitant apie 80 000 eurų kainuosiantį baro inventorių ir programinę įrangą). Baro inventorius gali būti nuomojamas.
- Pradinis franšizės mokestis: 23 750 eurų (pirmiems šalyje franšizės gavėjams ir įsigijusiems kelių padalinių franšizę taikomas mažesnis mokestis).
- Mėnesinis franšizės mokestis pradedamas taikyti nuo 4 veiklos mėnesio.
- Preliminarus investicijų grąžos laikotarpis: 14-30 mėn.
- Franšizės sutartis pasirašoma 10-iai metų.
pagrindiniai reikalavimai
- Verslo valdymo ir plėtros patirtis nėra būtina.
- Būtinas finansinis pajėgumas.
- Entuziazmas sukurti erdvę visiems vyno ir kokybiško maisto gerbėjams.
informacija apie franšizės davėją
kontaktinis asmuo kandidatams
Juris Roganovs
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.
Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.
Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.