STEIKU HAOSS
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
Restoranas „Steiku Haoss“ – rojus geros mėsos mėgėjams. Kol kas sultingi „Steiku Haoss“ kepsniai prieinami tik Rygos gyventojams ir svečiams, tačiau restorano plėtros planuose – naujos rinkos. Tarp šių – ir Lietuva, kurioje pradėta dairytis potencialių franšizės gavėjų.
„Steiku Haoss“ – vakarietiškos koncepcijos šeimos verslas. Per daugiau nei 25 veiklos metus prie verslo valdymo prisidėjo jau kelios kartos. Ilgametė patirtis leido restorano valdytojams tapti tikrais mėsos patiekalų žinovais. Ne veltui gandas apie „Steiku Haoss“ kepsnius (kaip daug kas teigia, tikriausiai geriausius Rygoje) sklinda toli.
Trys „Steiku Haoss“ restoranai Rygoje priklauso rinkoje lyderiaujančiai restoranų grupei „Cantus Group“. Šiai be „Steiku Haoss“ dar priklauso tokios viešojo maitinimo įstaigos, kaip „Muusu“ ar „Muusu Terase“. Kiekvienas „Cantus Group“ valdomas restoranas išsiskiria savo charakteriu, tačiau visus juos vienija bendros vertybės ir komanda, teikianti ypač daug dėmesio detalėms ir kurianti išskirtinę kliento patirtį.
„Cantus Group“ valdomuose restoranuose persipina tradicinė ir pasaulio virtuvės. Nuolat ieškoma technologinių inovacijų, siekiant geriausios kokybės, modernaus dizaino ir skonio atradimų. Šios pastangos, rodos, vaisingos: „Cantus Group“ restoranai gali pasigirti ne vienu kulinariniu apdovanojimu.
savarankiškų padalinių skaičius
3 Latvijoje
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
-
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
- Konsultacijos, renkantis tinkamą lokaciją restoranui.
- Restorano patalpų projektavimas ir dizainas.
- Prekės ženklo standartai.
- Verslo valdymo žinynas, įskaitant standartus, procesus, receptus, rinkodaros gaires.
- Prekės ženklo registravimas.
- Pagalba restoranui reikalingos įrangos įsigijimo klausimais.
- Verslo ir finansiniai planai.
- Modeliavimas ir prognozės.
- Pagalba dėl personalo atrankos ir apmokymų.
- Prieiga prie tiekėjų tinklo.
- Meniu.
- Nuolatinis sistemos tobulinimas.
- Rinkodarinė parama (prekės ženklo knyga, rinkodaros strategija, metinis rinkodaros planas, CRM, apmokymai, kt.).
preliminarios investicijos
- Pradinis franšizės mokestis: nuo 25 tūkst. Eur.
- Siūloma ir master franšizė.
- Būtinosios pradinės investicijos restorano atidarymui: nuo 300 tūkst. Eur.
- Mėnesinis franšizės mokestis: 6 proc. nuo apyvartos.
pagrindiniai reikalavimai
- Didelės ambicijos ir motyvacija, pasinaudojant davėjo įdirbiu, veikti naujoje rinkoje.
- Noras dirbti savarankiškai, bet kartu ir priklausyti tinklui.
- Lyderystė, įžvalgumas, antreprenerystė.
- Rinkos išmanymas, verslo valdymo patirtis. Bus prašoma parengti detalią veiklos konkrečiame regione ar vietovėje strategiją ir planą.
- Gebėjimas suburti vietinių partnerių tinklą ir perspektyvią stiprią komandą.
- Tinkamos patalpos restoranui. Tikimasi, kad franšizės gavėjas turės prieigą prie patrauklios lokacijos didelio praeinamumo gatvėse, prekybos ar verslo centruose. Optimalus restoranui reikalingas plotas – 350–550 kv. m.
- Bendradarbiavimas su „Steiku Haoss“ tiekėjais.
informacija apie franšizės davėją
SIA CANTUS
Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050
+371 26 41 66 41
kontaktinis asmuo kandidatams
Davis Cima
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.
Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.
Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.