LOFT
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
Mūsų tikėjimas
Būk Drąsus
Mūsų istorija
Mūsų įmonės vizija – didinti prekinio ženklo vertę siūlant unikalų dizainą ir kokybiškus produktus visose savo turimose rinkose. Mūsų įmonės misija – gaminti originalų džinsų dizainą ir padaryti šią prekę prieinamą visiems, kurie ieško išskirtinumo ir nori būti pastebėti minioje. Mes sukūrėme tiekėjų tinklą, pasižymintį geresnėmis gamybos galimybėmis, kad užtikrintume savo produktų prieinamumą ir išskirtinę vertę. Tai leido mums įsitvirtinti ir išlaikyti džinsų prekių segmentą su naujovišku dizainu ir aukščiausios kokybės produktais.
Tikroji mūsų, kaip mados kūrėjo, sėkmė kyla iš mūsų nenumaldomo siekio pranokti klientų lūkesčius ir aistros būti „mylimiausiu prekės ženklu“.
Mūsų verslo konceptas
Mes esame novatoriškas / madingas ir tuo pačiu ikoniškas prekės ženklas, kuris parduoda kokybiškus ir originalaus dizaino produktus už prieinamą kainą.
savarankiškų padalinių skaičius
50 savarankiškų padalinių Turkijoje
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
15 - Albanijoje, Azerbaidžane, Kipre (šiaurinė dalis), Rusijoje, Kazachstane, Liuksemburge, Kirgizijoje, Alžyre.
Iki 2024 m. pabaigos „Loft“ planuoja atidaryti 80 franšizių ir įmonės valdomų parduotuvių potencialiose ir pasirinktose vietose, įskaitant (bet neapsiribojant) Rusija, Ukraina, Rumunija, Serbija, Maroku, JAE, Saudo Arabija, Kuveitu, Jordanija, Libanu, Gruzija, Bulgarija, Iraku, Kosovu, Libija.
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
LOFT teikia pradinę, o vėliau ir nuolatinę paramą jūsų franšizei. Į tai įtraukta: operacijos, naujų produktų kūrimas ir kokybė, rinkodara, mokymai, žmogiškieji ištekliai, tiekimo grandinė, finansinė, techninė, taip pat valdymo ir verslo strategija.
Nuolatinė techninė pagalba ir konsultacijos
- Apsilankymas vietoje kas du mėnesius
- Nuolatinė pagalba iš pagrindinio biuro
Naudojimo vadovas
- Įmonės operacijų knyga
- Prekės ženklo knyga
Mokymai
- Produktų mokymai
- Pardavimų technika
- Sistemos integravimas ir programinės įrangos naudojimas
- Vaizdinė prekyba
Nuolatinės marketingo konsultacijos
- Pagalba ruošiant metinį marketingo planą
- Turinio gairės
Parduotuvės atidarymo pagalba
- Pardavimų mokymai vietoje
- Programinės įrangos naudojimo mokymai vietoje
- Vaizdinės prekybos mokymai vietoje
- Pagalba išdėstant produktus
preliminarios investicijos
Investiciniai reikalavimai:
- Plotas: 250 m²;
- Franšizės mokestis: sprendžiama pagal franšizės modelį;
- Garantijos: banko garantinis raštas;
- Honoraro mokestis: nėra;
- Bendroji marža: 55% - 58%;
- Vietos išlaikymo mokesčiai plotą skaičiuojant apie 250 m²: 250 EUR/ m² įskaitant:
- grindų keramika,
- apšvietimas,
- baldai.
Išlaidos parduotuvei įrengti: 60.000 – 70.000 EUR investijos įsirengti 250 m² ploto parduotuvę. Į šią sumą įeina tik parduotuvės baldai, taškiniai žibintai, grindys, fasadas ir iškaba. Franšizės gavėjas bus atsakingas už konstrukcijas parduotuvės viduje.
Pradinio užsakymo bendra suma: 50.000 – 60.000 EUR 250 m² ploto parduotuvei.
Ataskaitos ir darbo įrankiai:
Franšizės gavėjas privalo visose parduotuvėse naudoti mažmeninės prekybos valdymo programinę įrangą, kurią nustatė ir patvirtino franšizės davėjas. Pradinės investicijos ir tolesnės plėtros / priežiūros išlaidos priklauso franšizės gavėjui.
Šios išlaidos gali skirtis priklausomai nuo parduotuvės dydžio ir formos.
pagrindiniai reikalavimai
Labai sėkmingi franšizės gavėjai turėtų turėti (neprivaloma):
- Finansinių išteklių kelių parduotuvių plėtrai paremti;
- Mažmeninės prekybos patirties, susijusios su logistikos, platinimo ir pardavimo struktūra;
- Gerus ryšius su prekybos centrų vadovais ir su prestižinių miesto gatvių vietos nuomotojais.
informacija apie franšizės davėją
Loft Mağazacılık Inc.
Huzur mah. C Blok Türk Telekom Kapısı Seyrantepe Sitesi SKYLAND 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey
+90 530 413 24 08
kontaktinis asmuo kandidatams
Doğan Tarhan
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Bulgarų prekės ženklas „Brutale“, kostiumais puošiantis džentelmenus, plečiasi Europoje. Franšizės gavėjų ieškoma ir mūsų regione.
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
Sporto prekių bendrovė „Adidas“ siekia sutelkti dėmesį į skaitmeninę rinką ir 13 tūkstančių pagal franšizę veikiančių padalinių pasaulinę kontrolę.
Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.
Tarptautinė Italijos mados namų „Benetton“ grupė iš naujo rikiuoja prioritetus.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.