Bambino SPA

informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
Bambino SPA – tai nėščiųjų, kūdikių ir vaikų kineziterapijos klinika, kurioje teikiamos mankštų vandenyje ir salėje bei masažų procedūros. Mūsų išskirtinumas yra kūdikiams, vaikams ir nėščiosioms pritaikytas baseinas, kuriame atliekamas kūdikių plukdymas nuo gimimo, vaikų su tėvais mankštos, vaikų mokymas plaukti, nėščiųjų hidroterapija.
Vieninteliai Lietuvoje dirbame pagal sertifikuotą AquaSensory metodiką. Nuolat tobuliname žinias užsienyje ir esame lyderiai kūdikių ir vaikų plukdymo srityje, formuojame šios srities kultūrą mūsų šalyje.
Bambino SPA teikiamos paslaugos:
- Individualus kūdikių plukdymas specialiame baseine;
- Grupiniai vaikų ir tėvų užsiėmimai baseine;
- 3-5 metų vaikų mokymas plaukti;
- Nėščiųjų mankštos baseine ir salėje;
- Individualios kūdikių ir vaikų kineziterapijos procedūros salėje;
- Gydomieji ir atpalaiduojantys masažai kūdikiams, vaikams ir suaugusiems;
- Kūdikių masažo kursai tėvams ir edukaciniai renginiai;
- Elektroninė paslaugų ir prekių parduotuvė.
Verslas įkurtas 2018 metais Kaune ir šiandien yra lyderiaujantis savo mieste. Verslo modelis yra lengvai pritaikomas kitiems miestams, adaptuojant jį pagal rinkos dydį, srautus, keičiant paslaugų spektrą ir t.t. Šiuo metu nėščiųjų, kūdikių ir vaikų kineziterapijos paslaugų paklausa viršija pasiūlą, o pritaikius mūsų turimą know-how, verslo sėkmė ir pelningumas yra garantuoti.
Galutinis verslo klientas – nėščiosios, šeimos su kūdikiais ir vaikais.
savarankiškų padalinių skaičius
1
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
0
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
Iki padalinio atidarymo padėsime franšizės gavėjui paruošti verslo planą jo aptarnaujamai rinkai, kuris atitiktų prognozuojamus klientų srautus bei tiktų turimoms gavėjo investicijoms.
Padalinio įrengimo etape teiksime nuolatines konsultacijas šiose srityse:
- Patalpų parinkimas ir įrengimas;
- Baseino įrangos parinkimas, tiekėjų kontaktai;
- Pilnas teisinės bazės paruošimas: įmonės bei specialistų leidimai, reikalingos sutartys ir licencijos veiklai;
- Pirminio personalo atranka ir apmokymai;
- Paslaugų paketo sudėliojimas;
- Procesų valdymas (franšizės gavėjui bus perduotas Padalinio veiklos vadovas);
- Verslo valdymo mokymai;
- Padalinio atidarymo rinkodaros plano sudarymas ir jo įgyvendinimas.
Po padalinio atidarymo franšizės gavėjui teiksime einamąjį palaikymą, kuris apims:
- Reguliarius personalo mokymus ir metodikų atnaujinimą;
- Gaires ir konsultacijas rinkodaros klausimais, bendrų tinklo rinkodaros kampanijų organizavimą;
- Konsultavimą procesų, personalo valdymo, bendravimo su institucijomis klausimais;
- Motyvacinius ir kokybės mokymus plėtojant bendrą tinklo viziją.
Bambino SPA franšizės nauda gavėjui:
- Tvarus, sveikatos priežiūros įstaigos statusą turintis, pelningas ir patikrintas verslo modelis (mokestinės lengvatos ASPĮ);
- Greitas įėjimas į rinką, kurioje yra trūkumas tokių paslaugų ir nuolat atsinaujinantis klientas;
- Pritaikytos klientų srautų valdymo ir registravimo IT sistemos;
- Šeimos sveikatinimo paslaugų rinkoje žinomas ir patikimas prekės ženklas;
- Su franšizės įsigijimu gaunamas know-how leis sutaupyti 20-30 % investicinių lėšų;
- Valdant kliniką nebūtinas kineziterapijos ir masažo subtilybių išmanymas;
- Galimybė susikurti sau darbo vietą arba vystyti verslą kaip investicinį projektą.
preliminarios investicijos
Minimali pradinė investicija: nuo 100 000 EUR. Priklausomai nuo padalinio dydžio ir teikiamų paslaugų spektro, reikalingos investicijos sudaro 100 000 – 300 000 EUR.
Pradinis franšizės mokestis: 10 000 – 30 000 EUR (priklausomai nuo padalinio dydžio).
Periodinis franšizės mokestis: 6% nuo padalinio apyvartos kas mėnesį.
pagrindiniai reikalavimai
Bambino SPA franšizės gavėjais gali tapti:
- Kineziterapijos/masažo specialistai, norintys turėti nuosavą verslą ir gilintis į valdymo niuansus (darbo vietos sau sukūrimas);
- Su kineziterapijos išsilavinimu nesusiję asmenys, kuriems artima sveikatinimo veikla ir mūsų klientų segmentas – šeimos, kūdikiai, vaikai, nėščiosios (darbo vietos sau sukūrimas);
- Verslą kuriantys žmonės, siekiantys investuoti pinigus ir pasinaudoję franšizės davėjo įdirbiu iš karto gauti grąžą (verslas kaip investicija).
Turėsite privalumą, jeigu:
- Išmanote verslo valdymą;
- Esate ambicingas;
- Turite kokybe ir ilgalaikiu bendradarbiavimu grįstą verslo matymą.
Franšizės gavėjas turi įsipareigoti tiesiogiai dalyvauti franšizės pagrindu veikiančio padalinio veikloje/valdyme.
informacija apie franšizės davėją
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi

Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.
Didžiausias pasaulyje sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ franšizės pagrindu rudenį planuoja atidaryti naują padalinį Antarktidoje, rašo Observer.
Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.
Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties prekės ženklo salonais.
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.
Franšizės koncepcija yra pagrindinė priemonė, norint apibrėžti franšizuojamo verslo prekės ženklą, juo ženklinamą produkciją ir galutinio vartotojo parametrus.

Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.
UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.
Prancūzų kompanija L‘Oréal paskelbė pradėjusi derybas dėl jai priklausančio The Body Shop tinklo pardavimo, praneša BBC.
Daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje pagal franšizę veikiantis „The Body Shop“ tinklas tapo sėkmingo verslo pavyzdžiu visame pasaulyje.
„Stenders“ sėkmingai vienija 220 parduotuvių tinklą 27-iose pasaulio šalyse. Neaplenkiama ir Lietuva.

Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.