Dnipro-M
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
DNIPRO-M: ELEKTRINIŲ ĮRANKIŲ EKSPERTAI
"Dnipro-M" yra Ukrainos bendrovė, gaminanti ir parduodanti elektrinius įrankius, skirtus profesionalams, sodininkystei ir namų remontui. Tai didžiausias elektrinių įrankių parduotuvių tinklas Ukrainoje, turintis daugiau kaip 270 bendrovei priklausančių parduotuvių ir 235 franšizės pagrindu veikiančias parduotuves 276 Ukrainos miestuose ir užsienyje.
Įmonė buvo įkurta 2011 m. ir nuo to laiko jos klientų skaičius išaugo iki daugiau nei 2,5 mln.. Be to, "Dnipro-M" užima stipriausią tarp konkurentų poziciją internete - jos svetainę per metus aplanko daugiau kaip 25 mln. lankytojų.
MŪSŲ PAGRINDINĖS STIPRYBĖS
- Platus elektrinių įrankių pasirinkimas: "Dnipro-M" siūlo platų elektrinių įrankių pasirinkimą: nuo grąžtų ir pjūklų iki vejapjovių ir generatorių.
- Mūsų klientas niekada nepermoka: "Dnipro-M" laikosi vidutinių kainų politikos, išlaikydama aukštą kokybės lygį.
- Stipri komanda: "Dnipro-M" turi daugiau nei 2 000 darbuotojų komandą, kuri yra pasiryžusi nuolat tobulėti, kad vartotojams būtų teikiama kuo didesnė nauda.
- Puikus klientų aptarnavimas: "Dnipro-M" garsėja efektyviu ir operatyviu aptarnavimu. Mūsų tikslas - kuo greičiau ir neskausmingiau išspręsti bet kokias klientų problemas. Norime, kad klientai būtų taip patenkinti mūsų paslaugomis, kad pamirštų, jog apskritai kada nors turėjo problemų.
MŪSŲ TIKSLAS
Suteikti žmonėms galimybę kurti ir tobulinti pasaulį savo rankomis ir su malonumu. Tikimės, kad taip puoselėsime meistriškumo kultūrą.
MŪSŲ VIZIJA
Įkūrėme bendrovę "Dnipro-M", kad galėtume pasiūlyti platų patikimų ir patogių įrankių asortimentą, pasirinkdami pažangiausias pasaulio technologijas ir geriausius gamintojus joms įgyvendinti.
Kuriame internetinius ir fizinius „Meistriškumo salonus“, kuriuose teikiamos nepriekaištingos paslaugos ir vyrauja draugiška atmosfera, kur kiekvienas gali greitai, paprastai ir profesionaliai išspręsti bet kokį su įrankiu susijusį klausimą.
DNIPRO-M PRODUKTAS
Kiekvieną dieną 7 000 registruotų klientų renkasi mūsų įrankius darbui, kūrybai ir buičiai.
Įrankis įkūnija profesionalų norus. Dėl inovatyvių gamybos technologijų mūsų įrankis yra subalansuotas kainos ir kokybės atžvilgiu sprendimas tiek profesionaliems, tiek namų ūkio naudotojams. Šiuo metu prekės ženklo asortimente yra daugiau kaip 1 450 įrankių ir priedų 200 produktų grupių, įskaitant akumuliatorinius ir elektrinius įrankius, suvirinimo įrangą, sodo įrangą, rankinius įrankius ir eksploatacines medžiagas.
Mūsų tyrimų ir plėtros skyrius nuolat dirba kurdamas naujus modelius ir tobulindamas esamus. Šiai užduočiai pasamdyta daugiau nei 100 inžinierių ir dizainerių, kurie glaudžiai bendradarbiauja su mūsų gamybos partneriais. Mūsų įrankiai gaminami daugiau kaip 200 aukštųjų technologijų gamyklų šešiose šalyse: Indijoje, Turkijoje, Lenkijoje, Taivane, Ukrainoje ir Kinijoje.
DNIPRO-M PARDUOTUVĖ
Norint iš tiesų suprasti, kas yra "Dnipro-M", būtina apsilankyti vienoje iš firminių parduotuvių. Šios parduotuvės, kurias dar vadiname "Meistriškumo salonais" - tai vietos, pasižyminčios unikalia atmosfera ir ryškiu dizainu. Juose kiekvienas gali patirti darbo su gerais įrankiais teikiamą pasitenkinimą ir gauti profesionalią konsultaciją.
KUO IŠSISKIRIA "DNIPRO-M"?
- 3 metų neribota skaitmeninė garantija. Tai reiškia, kad bent 3 metus esate apdrausti nuo bet kokių įrankio defektų, net jei neturite čekio ar pakuotės. Kai kuriems mūsų įrankiams suteikiama 5, 10 arba neribotų metų garantija.
- 3 dienų įrankio problemos sprendimas arba keitimas į naują. Padarysime viską, kad per 3 dienas išspręstume su įrankiu susijusią problemą arba nemokamai pakeistume jį kitu.
- Vieno prekės ženklo parduotuvė. Tai reiškia, kad prekiaujame tik "Dnipro-M" įrankiais. Taip užtikrinama, kad gausite aukštos kokybės patikimo prekės ženklo įrankius.
- 60 dienų grąžinimo politika. Tai reiškia, kad per 60 dienų nuo įsigijimo galite grąžinti bet kurį įrankį "Dnipro-M" ir atgauti visus pinigus.
- Įrankių testavimas. Išbandykite ir palyginkite įrankius, kad išsirinktumėte jums tinkamiausią variantą.
savarankiškų padalinių skaičius
Daugiau nei 270 nuosavų parduotuvių Ukrainoje
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
Nuo 2018 m. "Dnipro-M" eksportuoja įrankius į Lenkiją, Čekiją, Slovakiją, Latviją, Lietuvą, Estiją, Armėniją, Gruziją ir Moldovą.
Nuo 2021 m. "Dnipro-M" pirmauja pelningiausių Ukrainos franšizių, kurių investicijos prasideda nuo 50 000 JAV dolerių, reitinge.
2022 m. "Dnipro-M" užėmė trečiąją vietą "Forbes" sudarytame populiariausių franšizių Ukrainoje sąraše, vos per vienerius metus atidariusi 60 parduotuvių.
2023 m. "Dnipro-M", remdamasi sukaupta ilgamete patirtimi, pradėjo franšizės plėtrą Europoje. Nuo to laiko bendrovė tapo vienu didžiausių elektrinių įrankių tinklų Rytų Europoje, turinčiu 270 bendrovei priklausančių parduotuvių ir 235 franšizės pagrindu veikiančias parduotuves Ukrainoje, Lenkijoje, Čekijoje, Armėnijoje ir Gruzijoje.
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
PARUOŠTAS VERSLO MODELIS
Parengti darbo standartai, pardavimo priemonės, apmokymo sistema, kurie jau diegiami įmonių tinkle ir duoda rezultatų.
PERSONALO MOKYMAS
Reguliariai pateiksime medžiagą ir mokymo bei tobulinimosi sistemą jūsų darbuotojams tokiose srityse kaip žinios apie produktus, pardavimo įgūdžiai, valdymo technikos.
ĮMONĖS PARAMA VISUOSE VEIKLOS PRADŽIOS ETAPUOSE
- Strategiškai patogios ir pelningos franšizės padalinio vietos parinkimas.
- Rinkos tyrimų atlikimas siekiant suprasti tikslinių klientų poreikius.
- Partneriui dedikuota verslo paleidimo komanda.x
- Parduotuvės dizaino ir prekių pateikimo pritaikymas, kad ji atitiktų "Dnipro-M" prekės ženklą.
- Renginių, skirtų jūsų parduotuvei reklamuoti ir klientams pritraukti, vykdymas.
- Pagalbos teikimas internetinės ir neinternetinės rinkodaros srityje, kad galėtumėte pasiekti savo tikslinius klientus.
- Asmeninis vadybininkas, kuris teiks jums nuolatinę paramą ir konsultacijas.
KONKURENCINGOS KAINOS
Dnipro-M padės nustatyti konkurencingas kainas ir suformuluoti reklaminius pasiūlymus bei nuolat stebės kainų aktualumą, kad paskatintų pardavimų augimą.
TINKLAS - RAKTAS Į SĖKMĘ
"Įrankiais prekiaujame nuo 1999 m. Ilgą laiką manėme, kad mūsų klientams reikia įrankių, kuriuose derėtų kaina ir kokybė. Siekdami patenkinti šį poreikį, 2011 m. įkūrėme įmonę "Dnipro-M". Kitas mūsų žingsnis buvo rasti būdą, kaip padaryti mūsų produktus kuo labiau prieinamais klientams.
2017 m. atidarėme pirmąją "Dnipro-M" parduotuvę. Greitai supratome, kad klientai nori išbandyti įrankius prieš juos įsigydami. Atidarius daugiau parduotuvių, pas mus ateidavo vis daugiau klientų, norinčių sužinoti apie mus daugiau. Juos taip sužavėjo mūsų platus pasirinkimas ir konkurencingos kainos, kad jie iš "garsių" prekių ženklų perėjo pirkti į "Dnipro-M". Mūsų oranžinis logotipas tapo gerai pažįstamas kiekviename Ukrainos miesto kvartale."
Oleksandr Kolisnyk, įmonės savininkas
Parduotuvių tinklas gali būti naudingas ir įmonėms, ir klientams.
Įmonėms:
- Atpažįstamos ryškios parduotuvės: Labiau tikėtina, kad klientas ras lengvai atpažįstamas ir patogioje vietoje esančias parduotuves.
- Spartus klientų bazės augimas: Nuolat pritraukiame naujus klientus, nes esame jiems patogioje geografiškai.
- Vieninga reklamos strategija: Vieninga reklamos strategija gali padėti sutaupyti lėšų rinkodarai ir akcijoms.
- Sumažintos išlaidos ir iki minimumo sumažinta rizika: Parduotuvių tinklas, paskirstydamas prekes ir išteklius tarp parduotuvių, gali sumažinti išlaidas ir riziką.
Klientams:
- Patogiai išsidėsčiusios parduotuvės: Klientai vertina parduotuves, kurios yra jiems patogiose vietose.
- Platus ir nuolat atnaujinamas asortimentas: Klientai nori, kad parduotuvių tinkle galėtų rasti jiems reikalingų produktų.
- Vienodi standartai, aptarnavimas, kainos ir aukšta paslaugų kokybė: Klientai tikisi tokio paties aptarnavimo lygio, nesvarbu, kurioje tinklo parduotuvėje jie apsilankytų.
preliminarios investicijos
Sąlygos - atidaryti 5 nuosavų parduotuvių tinklą.
€250.000 Pradinės investicijos, įskaitant:
€150.000 Prekių įsigijimas
€100.000 € Kitos išlaidos: remonto išlaidos, apdailos išlaidos, įranga ir programinė įranga, nuoma, personalo išlaidos, rinkodarinė medžiaga.
Pirmaisiais bendradarbiavimo metais franšizės mokesčiai nėra mokami.
pagrindiniai reikalavimai
"Dnipro-M" franšizė skirta jums, jei pasižymite šiomis savybėmis:
Lyderystė: Gebate nustatyti tikslus ir motyvuoti kitus jų siekti.
Svetingumas: Mėgstate bendrauti su žmonėmis ir mokate padaryti taip, kad jie jaustųsi laukiamais.
Aistra: Esate entuziastingai nusiteikęs "Dnipro-M" prekės ženklo ir jo produktų atžvilgiu.
Komandinis darbas: Gebate gerai dirbti su kitais ir suburti darnią komandą.
Verslumas: Turite įgūdžių ir žinių, reikalingų sėkmingam verslui valdyti.
Atvirumas: Esate pasirengęs mokytis ir tyrinėti naujus dalykus.
informacija apie franšizės davėją
Dnipro-M Franchise
Novokostiantynivska St, 9А, Kyiv, Ukraine
+38 067 510 77 40
kontaktinis asmuo kandidatams
Alexandr Grybko
+38 067 510 74 57
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Kaip skelbia „The Baltic Times“, „Ikea“ franšizės gavėjas Baltijos šalyse ir Islandijoje buria skaitmeninės plėtros komandą, kuri darbą pradės Vilniuje.
Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.
Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.
Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.
Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Žingsniuoti savarankiškai ar tapti tarptautinio tinklo dalimi? Vilnietis renginių ir mokymų organizatorius Darius Lomsargis nusprendė surizikuoti ir pasirinko pastarąjį variantą.
Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.
Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.
„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.
Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.