Diverse
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
DIVERSE yra viena pirmaujančių aprangos bendrovių Lenkijoje. Nuo 1993 m. ji dirba aktyviems žmonėms, kurie vertina patogumą, kokybę ir stilių. Profesionalų komanda, daugybė kūrybinių idėjų ir patikimų sprendimų sudaro tvirtą įmonės pagrindą. Dėka profesionalaus dizainerių darbo tiek kolekcijų stiliai, tiek spalvos atitinka naujausias pasaulinės mados tendencijas.
Daugybė prizų ir apdovanojimų įrodo DIVERSE prekės ženklo stiprumą, tarp kurių „CoolBrand Polska“ titulas, suteikiamas prekių ženklams, kurie yra madingų žmonių troškimo objektas ir daro įtaką visuomenės nuomonei, apdovanojimai „Forbes" įmonių reitinge ir daugybė metų produkto apdovanojimų.
DIVERSE kaip kelių prekių ženklų koncepcija turi daugiau kaip 300 mažmeninės prekybos parduotuvių Lenkijos teritorijoje. Šį platų tinklą sudaro DIVERSE ir CLTN prekės ženklų parduotuvės. Kiekvienas prekės ženklas skirtas skirtingiems klientų poreikiams tenkinti.
DIVERSE parduotuvėse laikomasi aukščiausių pardavimo standartų, užtikrinant teigiamą klientų patirtį ir suteikiant parduotuvei unikalų charakterį.
DIVERSE taip pat veikia strategiškai svarbiausiuose Europos regionuose ir nuosekliai plečiasi į naujas rinkas.
savarankiškų padalinių skaičius
193 nuosavos parduotuvės Lenkijoje, 43 sezoninės parduotuvės
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
146 franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Lenkijoje, 15 parduotuvių užsienyje (Baltarusija, Ukraina)
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
- Mokėjimo atidėjimas 6 mėnesiams už pirmąją siuntą, už kitas siuntas mokama kartą per 3 mėnesius
- Mūsų interjero dizaineriai sukuria projektą kiekvienai parduotuvei
- Partneriai nustato kainas pagal pageidavimus
- Pardavimus partneriai turi nustatyti individualiai
- Pilna prieiga prie rinkodaros medžiagos
- Visapusiška mūsų Vizualinės rinkodaros ir Regiono vadovų parama
- Prieiga prie B2B platformos
preliminarios investicijos
|
pagrindiniai reikalavimai
Partneris privalo turėti patirtį pardavimų versle ir mažmeninės prekybos žinias, patirtis aprangos srityje nėra būtina
informacija apie franšizės davėją
kontaktinis asmuo kandidatams
Olga Nosko
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Bulgarų prekės ženklas „Brutale“, kostiumais puošiantis džentelmenus, plečiasi Europoje. Franšizės gavėjų ieškoma ir mūsų regione.
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
Sporto prekių bendrovė „Adidas“ siekia sutelkti dėmesį į skaitmeninę rinką ir 13 tūkstančių pagal franšizę veikiančių padalinių pasaulinę kontrolę.
Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.
Tarptautinė Italijos mados namų „Benetton“ grupė iš naujo rikiuoja prioritetus.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.