franšizių ir partnerinių sistemų katalogas
maisto prekės
visi straipsniai
Kaip vietos Tauragėje ir Telšiuose ieškojo „Vynoteka“
/2019-08-30
Pasirinkus tinkamą strategiją ir partnerius, net ir nuo didžiųjų miestų stipriai nutolusiose vietovėse gali klestėti franšizės pagrindu įkurtas verslas.
Franšizės sistema JAV milžinei „Coca-Cola“ padeda klestėti ir po šimto metų
/2017-11-16
Viena JAV milžinės „The Coca-Cola Company“ sėkmės paslapčių – franšizės pagrindu paremta produkcijos platinimo sistema. Kaip ji veikia?
Brangi klaida „Narvesen“ neprivertė sudėti ginklų
/2017-05-04
„Narvesen“ bandymas plėsti veiklą pritaikius naują verslo organizavimo modelį nepasiteisino.
„7-Eleven“ neketina užleisti lyderės pozicijų
/2017-04-07
„Seven & i Holdings“ kompanija, valdanti „7-Eleven“ prekės ženklą, sudarė 3,3 mlrd. USD vertės sandorį.