„7-Eleven“ neketina užleisti lyderės pozicijų
„Seven & i Holdings“ įkurta dar 1927-aisiais metais JAV, bet šimtmečio pabaigoje, atsidūrusi ant bankroto ribos, buvo parduota Japonijos kompanijai „Ito-Yokado“. Šiuo metu „7-Eleven“ – vėl užimanti lyderės pozicijas ir vykdanti agresyvią franšizės tinklo plėtrą daugiausia Japonijos ir JAV rinkose. Daugeliu atvejų Japonijos prekybininkė perperka vietines prekybvietes.
„7-Eleven“ – nr. 1
Verslo edukacijos portalo „Entrepreneur“ paskelbtame franšizių TOP 500-uke „7-Eleven“ atiteko pirmoji pozicija. Rezultatas nėra laužtas iš piršto: „7-Eleven“ yra didžiausias pasaulyje franšizės tinklas, vienijantis per 58 tūkst. mažmeninės prekybos vietų visame pasaulyje. Franšizės tinklo sėkmingumą puikiai iliustruoja vien tai, kad per pastaruosius metus duris atvėrė 3133 naujos „7-Eleven“ parduotuvės – vidutiniškai tai yra 8,5 parduotuvės per dieną.
:
„Seven & i Holdings“ ir „Sunoco“ susitarimas leis „7-Eleven“ mažmeninės prekybos vietų skaičių JAV ir Kanadoje padidinti iki 9815.
Panašu, kad Japonijos prekybininkė ambicijų nemažina ir koncentruojasi į sparčią plėtrą JAV rinkoje: iki 2019 metų pabaigos planuojama mažmeninės prekybos vietų skaičių padidinti iki 10 tūkst. (šiuo metu JAV teritorijoje veikia virš 8,7 tūkst.).
Tolimesni planai
Žingsnis link to – ketvirtadienį viešai paskelbtas sandoris su bendrove „Sunoco“, kurio vertė siekia 3,3 mlrd. USD.
Kompanija „Sunoco“ šiuo metu valdo 1350 savitarnos parduotuvių ir kuro stotelių, atstovaujančių tokius prekės ženklus, kaip „APlus“ ar „Stripes“.
Kol kas perpardavimo sandoris su „7-Eleven“ prekės ženklo valdytoja sudarytas dėl 1100 prekybos vietų. Likusias bendrovė „Sunoco“ planuoja parduoti paskutinįjį metų ketvirtį.
Sandorio metu numatytas tolimesnis bendradarbiavimas: „Seven & i Holdings“ įsipareigoja ateinančius 15 metų įsigyti kurą būtent iš bendrovės „Sunoco“ – kasmet per 8 mlrd. litrų.
Lėšomis, gautomis pardavus savo prekybinius taškus, „Sunoco“, pirmiausia, ketina dalinai padengti skolą, kuri gruodžio mėnesio duomenimis siekė 4,51 mlrd. USD. „Sunoco“ pajamos 2016-aisiais metais siekė 15,7 mlrd. USD, 15% mažiau nei prieš metus.
Planuojama, kad šį sandorį pavyks įgyvendinti iki 2017 m. rugpjūčio. Susitarimas leis „7-Eleven“ mažmeninės prekybos vietų skaičių JAV ir Kanadoje padidinti iki 9815.
visi straipsniai

Viena JAV milžinės „The Coca-Cola Company“ sėkmės paslapčių – franšizės pagrindu paremta produkcijos platinimo sistema. Kaip ji veikia?
„Narvesen“ bandymas plėsti veiklą pritaikius naują verslo organizavimo modelį nepasiteisino.
skaitomiausi

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?