Pakvieskite savo klientus į virtualią ekskursiją „Google“ žemėlapiuose
„Google“ turi daugybę platformų ir įrankių, kuriuos siūlo plėtoti suinteresuotosioms šalims, kartu ir franšizės gavėjams. Vienas tokių įrankių – „Google Street View Inside“ sistema.
Ši sistema yra grįsta tokia pat technologija, kaip ir „Google Street View“, tik kviečia pasivaikščioti ne tik po gatves ir viešąsias erdves (nors ir pačioje Antarktyje ar panirus į Didįjį barjerinį rifą!), bet ir po ofisus, restoranus, kavines, grožio salonus, parduotuves, dailės galerijas, odontologijos kabinetus ir t. t.
Tai technologija, kuri leidžia interaktyvią sferinę verslo interjero fotografiją integruoti į „Google“ produktus – „Google“ žemėlapius, „Google Plus“, „Google“ paiešką, kitus. O kaip žinia, prieš planuojant naudojimąsi paslaugomis, darosi vis labiau įprasta pasidomėti jomis internete. Ypač tai aktualu viešbučių operatoriams.
„Google Street View Inside“ sistema ir buvo sukurta pirmiausia viešbučiams. Juk nėra lengva mintyse susidaryti erdvinį vaizdą pamačius tik lovą ir langą kambaryje, kuriame svarstote apsistoti. Pamatyti iš anksto 360 laipsnių kampu vaizdą, kur teks apsilankyti – didelis pranašumas. Atsižvelgiant į tokį poreikį, „Google“ įgalino viešbučių operatorius pakviesti klientus į virtualias ekskursijas.
Netrukus poreikis atsirado ne tik viešbučių operatorių gretose. Tai tapo reikalinga daugeliui verslų, mat, sprendimai vis dažniau priimami benaršant internete. O šiuo sprendimo priėmimo momentu virtuali ekskursija „Google“ produktuose gali vaidinti lemiamą vaidmenį.
2015 m. liepą nepriklausoma rinkos tyrėjų įmonė atliko kiekybinį rinkos tyrimą, siekdama įvertinti virtualiųjų ekskursijų poveikį klientų susidomėjimui vietiniu verslu (konkrečiai užsakant viešbutį ar restoraną). Tyrimo metu paaiškėjo, kad ieškodami įmonių klientai 44 proc. atvejų naudoja žemėlapių produktus. Vidutiniškai 41 proc. tokių vietų paieškų baigiasi pasilankymu vietovėje. Nustatyta du kartus didesnė tikimybė, kad klientai apsilankys, susidomėję įrašais su nuotraukomis ir virtualiąja ekskursija.
Interaktyvi sferinė fotografija didžiausioje pasaulyje „Google“ paieškos platformoje ir kituose bendrovės produktuose tapo kaip vizitinė kortelė, kuria turėtų pasinaudoti kiekvienas, ypač smulkiojo verslo atstovas.
Natūralu, atsirado didelis poreikis ir „Google Street View“ techninę 360 laipsnių sferinės fotografijos specifikaciją išmanančių specialistų. Jų profesionalumą „Google“ pradėjo žymėti „Trusted“ ženklu, bylojančiu, kad fotografas yra įgyjęs „Google“ sertifikatą.
Lietuvoje „Google Street View Trusted“ sistema pradėta taikyti 2016 m. Šiuo metu, „Google“ pateikiamais duomenimis, Lietuvoje yra 36 „Google Street View Trusted“ fotografai.
Simas Paulikas, bendrovės „Virtualūs turai“ atstovas, sertifikuotas „Google Street View“ fotografas, teigia, kad franšizės atvejų šiame versle yra, tačiau jų atvejis ne toks. „Idėja užsiimti šiuo verslu gimė gavus pasiūlymą dirbti franšizės pagrindu. Vienas mūsų partneris iš Naujosios Zelandijos, su kuriuo teko anksčiau bendradarbiauti tinklalapių kūrimo klausimais, pateikė pasiūlymą atstovauti jo įmonę Lietuvoje. Kitaip tariant, tapti jo filialu čia, Lietuvoje. Įmonė užsiimė būtent „Google Street View“ pritaikymu verslui. Vis dėlto nusprendėme veiklos iš pagrindų imtis patys. Toks sprendimas finansiškai ir laiko prasme kainavo kur kas daugiau, tačiau džiaugiamės, kad jį pasirinkome“, – pasakoja jis.
S. Paulikas teigia, kad „Google“ jokiu reglamentu neriboja bendrovės „Virtualūs turai“ aptarnaujamos teritorijos. Tik, esant „Google“ sąraše, bendrovę priskiria ties Lietuvos sertifikuotais fotografais. Savo paslaugas bendrovė „Virtualūs turai“ teikia visame Baltijos šalių regione.
Sertifikuotų fotografų kurtą „Google Street View“ virtualų turą klientai gali įkelti į savo internetines svetaines ar socialinius tinklus.
Kas mėnesį sferines fotografijas „Google“ produktuose naujai patalpina daugiau negu dešimt tūkstančių įmonių.
visi straipsniai
Vyresnio amžiaus žmonės, užuot dirbę samdomą darbą, vis dažniau atranda franšizavimo galimybes.
Egzistuoja ne vienas su franšizavimu susijęs mitas. Jog nebūtumėte klaidinami, ypač, jeigu svarstote įsigyti franšizę, svarbu juos atpažinti. Straipsnyje pateikiami penki tokie mitai.
Populiarus JAV verslo žurnalas „Entrepreneur“ šiemet jau 41-ąjį kartą išrinko 500 geriausių JAV franšizių.
Pastaraisiais metais stebimas poslinkis franšizės gavėjų motyvacijos srityje. Franšizės pasirinkimą lemia ne tik pelningumas, bet ir veiklos prasmingumas.
Agresyvi plėtra, ypač pirmaisiais verslo plėtros franšizavimo būdu metais, neretam franšizės davėjui tampa sudėtingu iššūkiu, galinčiu brangiai kainuoti.
skaitomiausi
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.
Jei manote, kad franšizė gyvuoja nuo tada, kai Ray‘us Krocas pardavė pirmą „McDonald‘s“ restorano kloną, labai klystate.